Аз не мога да разбера, с какво 1.9 е по-добър от 2.4?
ами колега , въпрос на избор, но като цяло по-голям двигател повече части повече проблеми , а пък и тези 5 цилиндара нещо не се връзват, винаги 1,9 и 2,0 с 4 цилиндара са били идеалната кубатура за дизели и то не само на фиат. Я виж например един стар пасат, от тази генерация............Uploaded with ImageShack.usнали знаеш че 1.9 чистия дизел който е май 67 коня, той няма събаряне, просто вечен..............
Petrol Engine slogan: Because life begins at 6,000rpm
Аз не мога да разбера, с какво 1.9 е по-добър от 2.4?
ами колега , въпрос на избор, но като цяло по-голям двигател повече части повече проблеми , а пък и тези 5 цилиндара нещо не се връзват, винаги 1,9 и 2,0 с 4 цилиндара са били идеалната кубатура за дизели и то не само на фиат. Я виж например един стар пасат, от тази генерация............нали знаеш че 1.9 чистия дизел който е май 67 коня, той няма събаряне, просто вечен..............
Ами ако следваме твоята логика, то ако питаш един дизелджия ще ти каже че един двигател на Мерцедес 3.0 литров и точно 5 цилиндров е гения на автомобилостроенето.Може да се върнем още около 100 години назад и да продължим да използваме животинска сила вместо механична. Там поне дефектите са още по-малко А и още повече, че 5 цилиндровия двигател е доста по-балансиран от 4 цилиндровия си брат. Така, че технологично погледнато пак не виждам смисъл в довода, който даде.
Ще се намери ли някой, който да каже, че карането на 1.9 му се струва по-приятно от това на 2.4 ? Според мен трудно. Лошото е, че колегата поставя сравнение между 1.9JTD 115 к.с. не с 2.4JTD 140 или 150 к.с., а с по стария 136 к.с.
LANCIA LYBRA SW 2.4 JTD '2000
FIAT PUNTO 1.2 75 ELX '97
Да, за мен 1.9 115 е по-приятен за каране от 2.4 136.Виж ако беше 150 и нагоре - твърдо зад 2.4, просто при тези условия (в 1ия пост) избирам едно и девятката.
Не харесвам тракането на веригата на маслената помпа на 2,4 136 коня.Ремонта не е лек и почти никой собственик не се наема да го прави.
Колега с грешка си.99% си мислят че трака веригата на маслената помпа,а реално трака обтегача на каналния ремък,който никой не сменя защото струва 270-280лв ,като това е проверено на мойта 156-ца Аз лично като си купувах 156-та сондирах яко точно кой мотор да избера.Карах на приятели и единия и другия мотор и както казава Радо от Поморие с черната 145-та ... 2,4 си е 2,4 ,като разхода е незначително по-голям
Ти си в грешка брато,звука от двете неща е коренно различен,мога да ти кажа че 90% от 136 коньовите мотори,независимо в коя кола са,са с тракащи вериги на помпата Позволи да са минали много коли през ръцете на мен и колегите ми. Явно сондажа ти не е добър,защото за мен 136 коньовия мотор е най-гадния комън рейл,монтиран в италианките П.С.1 глас за 1.9,особено ако е 16в
А с какво се различава помпата на 136-цовата с на тази от 140 или 150?
Никаква,просто 136 коньовите са дърти,споко,има доста 140-150 коньови с тракаща верига За мне 1.9 е по-добър от 2.4,защото е доста по-евтин за поддръжка,по-икономичен,а пък в 150 коньовия вариант с чип срещу 2.4 с чип вървят наравно
Fiat Idea 05" 1.9 JTDm
Lancia Ypsilon 06" 1.4 16v Momo design
Ventura garage
Ще се намери ли някой, който да каже, че карането на 1.9 му се струва по-приятно от това на 2.4 ? Според мен трудно. Лошото е, че колегата поставя сравнение между 1.9JTD 115 к.с. не с 2.4JTD 140 или 150 к.с., а с по стария 136 к.с.
Аз ще го кажа,1.9 16в е доста по-приятен за каране от 2.4 150 коня,поне за мен,единия го ползвам всеки ден,другия съм го карал много пъти
Fiat Idea 05" 1.9 JTDm
Lancia Ypsilon 06" 1.4 16v Momo design
Ventura garage
Ще се намери ли някой, който да каже, че карането на 1.9 му се струва по-приятно от това на 2.4 ? Според мен трудно. Лошото е, че колегата поставя сравнение между 1.9JTD 115 к.с. не с 2.4JTD 140 или 150 к.с., а с по стария 136 к.с.
Ами вземам 2,4 136 к.с. защото другите не са ми по джоба, само заради това , и затова обявите които гледам из интернет , ми дават повод да взема една доста по запазена 156 която да е 1,9 с най- големия двигател тоест 115 к.с. отколкото да взема една по-лоша и по неподържана и амортизирана 2,4 136 к.с.Иначе колегите сигурно са прави че возията е по мека и тиха на 2,4 може би заради по големия мотор ,а пък може и да е по разтоварена , но пък както каза някой от горните постове , един чип на 115 к.с на 1,9 и ще върви на равно да речем или почти толкова колкото 2,4 136 к.с.П.С. Намерил съм на няколко места 1,9 при това с фейслифта , вътре с новото табло , с всички екстри и готина кожа, за какво да давам тея пари за 2,4
Petrol Engine slogan: Because life begins at 6,000rpm
Ще се намери ли някой, който да каже, че карането на 1.9 му се струва по-приятно от това на 2.4 ? Според мен трудно. Лошото е, че колегата поставя сравнение между 1.9JTD 115 к.с. не с 2.4JTD 140 или 150 к.с., а с по стария 136 к.с.
Ами вземам 2,4 136 к.с. защото другите не са ми по джоба, само заради това , и затова обявите които гледам из интернет , ми дават повод да взема една доста по запазена 156 която да е 1,9 с най- големия двигател тоест 115 к.с. отколкото да взема една по-лоша и по неподържана и амортизирана 2,4 136 к.с.Иначе колегите сигурно са прави че возията е по мека и тиха на 2,4 може би заради по големия мотор ,а пък може и да е по разтоварена , но пък както каза някой от горните постове , един чип на 115 к.с на 1,9 и ще върви на равно да речем или почти толкова колкото 2,4 136 к.с.П.С. Намерил съм на няколко места 1,9 при това с фейслифта , вътре с новото табло , с всички екстри и готина кожа, за какво да давам тея пари за 2,4
1.9 с вътрешния фейслифт е много добър избор а и 1.9 с чип ще върви доста повече от 2.4 136
Fiat Idea 05" 1.9 JTDm
Lancia Ypsilon 06" 1.4 16v Momo design
Ventura garage
Ще се намери ли някой, който да каже, че карането на 1.9 му се струва по-приятно от това на 2.4 ? Според мен трудно. Лошото е, че колегата поставя сравнение между 1.9JTD 115 к.с. не с 2.4JTD 140 или 150 к.с., а с по стария 136 к.с.
Ами вземам 2,4 136 к.с. защото другите не са ми по джоба, само заради това , и затова обявите които гледам из интернет , ми дават повод да взема една доста по запазена 156 която да е 1,9 с най- големия двигател тоест 115 к.с. отколкото да взема една по-лоша и по неподържана и амортизирана 2,4 136 к.с.Иначе колегите сигурно са прави че возията е по мека и тиха на 2,4 може би заради по големия мотор ,а пък може и да е по разтоварена , но пък както каза някой от горните постове , един чип на 115 к.с на 1,9 и ще върви на равно да речем или почти толкова колкото 2,4 136 к.с.П.С. Намерил съм на няколко места 1,9 при това с фейслифта , вътре с новото табло , с всички екстри и готина кожа, за какво да давам тея пари за 2,4
1.9 с вътрешния фейслифт е много добър избор а и 1.9 с чип ще върви доста повече от 2.4 136
и на мен ми харесва, намерих от един гараж преди малко една 1,9 с фейслифт , комби, отказвам се от 2,4 на 100%
Petrol Engine slogan: Because life begins at 6,000rpm
Ще се намери ли някой, който да каже, че карането на 1.9 му се струва по-приятно от това на 2.4 ? Според мен трудно. Лошото е, че колегата поставя сравнение между 1.9JTD 115 к.с. не с 2.4JTD 140 или 150 к.с., а с по стария 136 к.с.
Ами вземам 2,4 136 к.с. защото другите не са ми по джоба, само заради това , и затова обявите които гледам из интернет , ми дават повод да взема една доста по запазена 156 която да е 1,9 с най- големия двигател тоест 115 к.с. отколкото да взема една по-лоша и по неподържана и амортизирана 2,4 136 к.с.Иначе колегите сигурно са прави че возията е по мека и тиха на 2,4 може би заради по големия мотор ,а пък може и да е по разтоварена , но пък както каза някой от горните постове , един чип на 115 к.с на 1,9 и ще върви на равно да речем или почти толкова колкото 2,4 136 к.с.П.С. Намерил съм на няколко места 1,9 при това с фейслифта , вътре с новото табло , с всички екстри и готина кожа, за какво да давам тея пари за 2,4
1.9 с вътрешния фейслифт е много добър избор а и 1.9 с чип ще върви доста повече от 2.4 136
и на мен ми харесва, намерих от един гараж преди малко една 1,9 с фейслифт , комби, отказвам се от 2,4 на 100%
Еми честито за избора-според мен правилния,а и като гледам къде ще караш колата/аз съм бил в Лювен,много ми хареса/ поне няма да имаш проблеми с носачите
Fiat Idea 05" 1.9 JTDm
Lancia Ypsilon 06" 1.4 16v Momo design
Ventura garage
Ще се намери ли някой, който да каже, че карането на 1.9 му се струва по-приятно от това на 2.4 ? Според мен трудно. Лошото е, че колегата поставя сравнение между 1.9JTD 115 к.с. не с 2.4JTD 140 или 150 к.с., а с по стария 136 к.с.
Ами вземам 2,4 136 к.с. защото другите не са ми по джоба, само заради това , и затова обявите които гледам из интернет , ми дават повод да взема една доста по запазена 156 която да е 1,9 с най- големия двигател тоест 115 к.с. отколкото да взема една по-лоша и по неподържана и амортизирана 2,4 136 к.с.Иначе колегите сигурно са прави че возията е по мека и тиха на 2,4 може би заради по големия мотор ,а пък може и да е по разтоварена , но пък както каза някой от горните постове , един чип на 115 к.с на 1,9 и ще върви на равно да речем или почти толкова колкото 2,4 136 к.с.П.С. Намерил съм на няколко места 1,9 при това с фейслифта , вътре с новото табло , с всички екстри и готина кожа, за какво да давам тея пари за 2,4
1.9 с вътрешния фейслифт е много добър избор а и 1.9 с чип ще върви доста повече от 2.4 136
и на мен ми харесва, намерих от един гараж преди малко една 1,9 с фейслифт , комби, отказвам се от 2,4 на 100%
Еми честито за избора-според мен правилния,а и като гледам къде ще караш колата/аз съм бил в Лювен,много ми хареса/ поне няма да имаш проблеми с носачите
хаха,това за носачите ми хареса, ами дано , ама първо чакам клиентите за мареата
Petrol Engine slogan: Because life begins at 6,000rpm
колеги това с огромните цитати на предходен пост е много грозна картинка.Преди 1 година ако някой ми кажеше, че 1,9 върви повече от 2.4 щях да се смея Еее винаги има частни случаи.
Коментар