Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Алфа Ромео 156 1,9 или 2,4 JTD - коя е по-добрият избор ?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Алфа Ромео 156 1,9 или 2,4 JTD - коя е по-добрият избор ?

    Колеги, питам сериозно ако някой има или ако някой знае за плюсове и минуси на двата агрегата.Ще поясня че питам за:1.9 JTD I4 8v 1,910 cc (117 cu in) 85 kW (115 PS (113 hp)) @4000 rpm 275 N·m (203 lb·ft) @2000 rpm 10.3 191 km/h (119 mph) 2002и за:2.4 JTD I5 10v 2,387 cc (145.7 cu in) 100 kW (136 PS (134 hp)) @4000 rpm 310 N·m (229 lb·ft) @2000 rpm 9.5 203 km/h (126 mph) 1997-2000 ...... като цяло съм се насочил към 1,9 но все пак искам малко мнения и за големия, благодаря предварително
    Petrol Engine slogan: Because life begins at 6,000rpm

    #2
    От мен един глас за 1,9.Ако е 2,4 то да е 142,150...и нагоре.Не харесвам тракането на веригата на маслената помпа на 2,4 136 коня.Ремонта не е лек и почти никой собственик не се наема да го прави.1,9 115 к.с на Алфата се държи много прилично(дори изненадващо добре) за това купе и няма някакви съществено тежки проблеми които да се проявяват при експлоатация.
    AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
    HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
    Kawasaki ER-6n'2012

    Коментар


      #3
      без значение!и за двата двигателя си в по- големия данък вземи по- читавия екземпляр като окачване, съеденител, интериор и екстериор!нооооооо, звука на петака е невероятен!!!п.п. специално за Алфа съм чел по форума им, че на 105 и 134 к.с. турбината ако замине - направо нова - 1000+ лв.!!!
      Fiat Punto 1.1-Синята птица
      Lancia Libra SW 2.4-JTD-Самолета! RIP - продава се на части...
      Lancia Libra SW 1,9-JTD 115 hp

      Коментар


        #4
        115 мотора е едно ниво нагоре пред 136.Ще се учудиш от мотора, особено монтиран в Алфа.
        F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

        Коментар


          #5
          И аз давам един глас за 1.9, а и както каза emzo монтиран в Алфа е една идея по-пъргав от този при моя Фиат.
          Fiat Stilo 1.9 JTD 2003г.

          Коментар


            #6
            ами , виждам че повечето хора клонят към 1,9...... и аз така мисля че 2,4 нещо не ми вдъхва доверие, при условие че знам колко е добър като агрегат 1,9. За звука честно казано не ми е важно. Ами значи ще потърся една алфичка, дали седан дали комби, тъй като мареата ще я женим
            Petrol Engine slogan: Because life begins at 6,000rpm

            Коментар


              #7
              iakvvu написа:
              Не харесвам тракането на веригата на маслената помпа на 2,4 136 коня.Ремонта не е лек и почти никой собственик не се наема да го прави.
              Колега с грешка си.99% си мислят че трака веригата на маслената помпа,а реално трака обтегача на каналния ремък,който никой не сменя защото струва 270-280лв ,като това е проверено на мойта 156-ца Аз лично като си купувах 156-та сондирах яко точно кой мотор да избера.Карах на приятели и единия и другия мотор и както казава Радо от Поморие с черната 145-та ... 2,4 си е 2,4 ,като разхода е незначително по-голям
              Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно

              Коментар


                #8
                Колега, незнам защо сравняваш по-новата версия на 1.9 със старата на 2.4.Иначе петака с малко по-големи разходи доставя повече удоволствие. Но след като ще купуваш кола втора употреба май най-правилния избор е по-доброто предложение на пазара.
                LANCIA LYBRA SW 2.4 JTD '2000
                FIAT PUNTO 1.2 75 ELX '97

                Коментар


                  #9
                  ivanko_rs написа:
                  iakvvu написа:
                  Не харесвам тракането на веригата на маслената помпа на 2,4 136 коня.Ремонта не е лек и почти никой собственик не се наема да го прави.
                  Колега с грешка си.99% си мислят че трака веригата на маслената помпа,а реално трака обтегача на каналния ремък,който никой не сменя защото струва 270-280лв ,като това е проверено на мойта 156-ца Аз лично като си купувах 156-та сондирах яко точно кой мотор да избера.Карах на приятели и единия и другия мотор и както казава Радо от Поморие с черната 145-та ... 2,4 си е 2,4 ,като разхода е незначително по-голям
                  Ти си в грешка брато,звука от двете неща е коренно различен,мога да ти кажа че 90% от 136 коньовите мотори,независимо в коя кола са,са с тракащи вериги на помпата Позволи да са минали много коли през ръцете на мен и колегите ми. Явно сондажа ти не е добър,защото за мен 136 коньовия мотор е най-гадния комън рейл,монтиран в италианките П.С.1 глас за 1.9,особено ако е 16в
                  Fiat Idea 05" 1.9 JTDm
                  Lancia Ypsilon 06" 1.4 16v Momo design
                  Ventura garage

                  Коментар


                    #10
                    Mury написа:
                    ivanko_rs написа:
                    iakvvu написа:
                    Не харесвам тракането на веригата на маслената помпа на 2,4 136 коня.Ремонта не е лек и почти никой собственик не се наема да го прави.
                    Колега с грешка си.99% си мислят че трака веригата на маслената помпа,а реално трака обтегача на каналния ремък,който никой не сменя защото струва 270-280лв ,като това е проверено на мойта 156-ца Аз лично като си купувах 156-та сондирах яко точно кой мотор да избера.Карах на приятели и единия и другия мотор и както казава Радо от Поморие с черната 145-та ... 2,4 си е 2,4 ,като разхода е незначително по-голям
                    Ти си в грешка брато,звука от двете неща е коренно различен,мога да ти кажа че 90% от 136 коньовите мотори,независимо в коя кола са,са с тракащи вериги на помпата Позволи да са минали много коли през ръцете на мен и колегите ми. Явно сондажа ти не е добър,защото за мен 136 коньовия мотор е най-гадния комън рейл,монтиран в италианките П.С.1 глас за 1.9,особено ако е 16в
                    А с какво се различава помпата на 136-цовата с на тази от 140 или 150?
                    A20DTH ЖТД ама не баш
                    1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                    Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                    Коментар


                      #11
                      misk написа:
                      Колега, незнам защо сравняваш по-новата версия на 1.9 със старата на 2.4.Иначе петака с малко по-големи разходи доставя повече удоволствие. Но след като ще купуваш кола втора употреба май най-правилния избор е по-доброто предложение на пазара.
                      Ами сравнявам ги не за друго ами защото преглеждах марките , и се спрях на алфата, че не ми се кара брава браво мареа, след като имах две брави 1,8 и две брави жтд 105 , и сега мареата пак жтд, ми се искаше една алфичка да имам, преди време имах 146 1,6 бензин ама не ми хареса, та затова се спрях на 156, искам да е по голяма кола не купе или пък ван защото ми е голям. И затова си имах мнение че вече не искам да чувам за 2,4 жтд , 1.9 мисля че въпреки проблемите които може да създаде все пак си остава най-добрия агрегат от италианските .... е разбира се без да броим новите жтд М.П.С. Но като гледам ще е 1,9 както си го мислех ,на по-достъпни цени са и предлагат добри екстри
                      Petrol Engine slogan: Because life begins at 6,000rpm

                      Коментар


                        #12
                        ivanko_rs написа:
                        Колега с грешка си.99% си мислят че трака веригата на маслената помпа,а реално трака обтегача на каналния ремък...
                        100 % е верига колега :D Казвам го от опит,а не от слухове и догадки.
                        AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
                        HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
                        Kawasaki ER-6n'2012

                        Коментар


                          #13
                          Както каза emzo,мотора 1.9 115 к.с. монтиран на Алфата няма нищо общо с този на Фиата.Освен Стилото имам и Алфа 115 к.с.Разликата е огромна.
                          AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
                          HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
                          Kawasaki ER-6n'2012

                          Коментар


                            #14
                            Аз не мога да разбера, с какво 1.9 е по-добър от 2.4?
                            A20DTH ЖТД ама не баш
                            1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                            Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                            Коментар


                              #15
                              Ако 2.4 беше от 150 нагоре к.с. твърдо за нея щях да гласувам.
                              F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                              Коментар

                              Working...
                              X