Та така.Заключение: Не гасим автомобилите с форсиране, това носи само минуси. Почти бях убеден в това и вие всички ми го доказахте. Защото не може да вкараш повече горивна смес в един 4 тактов двг и да очакваш по-чисти цилиндри. Нали ще има и повече изгорели газове. Да не говорим за турбините, които ще останат на мазане без налягане.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Форсирате ли двигателя при гасене?
Collapse
X
-
Danchojn написа:nikolovvd написа:По-скоро ще напълниш цилиндрите с влажен въздух, защото като форсираш и изключиш контакта инжекторите вече не се отварят, а коляновият вал продължава да се върти по инерцита получена от маховика и клапаните като се отварят ще влиза само студен влажен въздух.Няма начин да няма начин!
Коментар
-
dobrujanetza написа:PREDATORst написа:На времето така гасих Зил-а у казармата и сабалян му шибвах едно шише от лимонада директно у карбуратора Взривяваше кат ракета деба Абе ора кви коли карате да ви се неначуди човек :DBravo 1.2 16v
Lancia Dedra 1.8 16v
Suzuki GSXR250R
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар