Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Форсирате ли двигателя при гасене?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Форсирате ли двигателя при гасене?

    Здравейте колеги,Та това е въпроса - Форсирате ли двигателя при гасене?Плюсове и минуси? Как мислите, полезно ли е изобщо? Ще предотврати ли конденз или не?
    Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

    #2
    Не виждам смисъл в цялата процедура

    Коментар


      #3
      Това се правеше при старите автомобили с карбуратор. Така се пълнеше карбуратора с бензин, за да е готов при следващото палене и да не се налага дълго въртене на стартер.Сега при ижекционите това е напълно излишно. Системата си поддържа 2.2-2.5 атмосфери налягане. Ако падне под 2 атмосфери просто няма палене.
      Няма начин да няма начин!

      Коментар


        #4
        кола

        да за съвремените автомобили едва ли има ефект от това че ако трябва пак да запалиш например сутринта ще е по лесно ако не държи налягане квото и да правиш све тая трябва ремонт
        КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
        Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
        http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

        Коментар


          #5
          Интересуваше ме, какво е мнението ви най-вече за конденза. Защото има едни чичковци, дето твърдят, че ако се прави няма да има конденз. Но аз нещо не се сещам как се получава. Може пък защото при форсиране, сместа се обогатява и като се загаси веднага, по малко въздух и после по-малко влага. Но дали е така?
          Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

          Коментар


            #6
            По-скоро ще напълниш цилиндрите с влажен въздух, защото като форсираш и изключиш контакта инжекторите вече не се отварят, а коляновият вал продължава да се върти по инерцита получена от маховика и клапаните като се отварят ще влиза само студен влажен въздух.
            Няма начин да няма начин!

            Коментар


              #7
              nikolovvd написа:
              Това се правеше при старите автомобили с карбуратор. Така се пълнеше карбуратора с бензин, за да е готов при следващото палене и да не се налага дълго въртене на стартер.Сега при ижекционите това е напълно излишно. Системата си поддържа 2.2-2.5 атмосфери налягане. Ако падне под 2 атмосфери просто няма палене.
              Грешка, колега. Форсирането надвигателя преди гасене носи само негативи. Даже и при старите карбураторни горивни системи. Карал съм от "Жигули" до "Самара" и никога не съм форсирал двигателя преди гасене. А щом бензина се връща обратно от карбуратора, проблема е в самия карбуратор или в подкачащата помпа. А автомобили с марка "АЗЛК" са тема на друг разговор.
              Fiat Marea Weekend 1.9 jtd 110 SX- еmzo power

              Коментар


                #8
                nikolovvd написа:
                Това се правеше при старите автомобили с карбуратор. Така се пълнеше карбуратора с бензин, за да е готов при следващото палене и да не се налага дълго въртене на стартер.Сега при ижекционите това е напълно излишно. Системата си поддържа 2.2-2.5 атмосфери налягане. Ако падне под 2 атмосфери просто няма палене.
                това не е вярно. принципа на карбуратора е, че нивото на бензина трябва да е постоянно, понеже системата не е съвсем точна, то има малки отклонения, но като цяло нивото на бензина в карбуратора е едно и също. дори 8маците имаха едно прозорче, в което се следеше нивото, адската есктра беше. така че и да го форсираш и да не, то нивото е едно и също. поплавък се грижи за това.
                Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                Fiat Bravo'97 1,6 16v
                Fiat Tempra'91 1,6 mono

                Коментар


                  #9
                  Малко пояснения: навремето се форсираха само вартбурзите и трабантите , поради спецификата на работа на двигателя - идеята е да се напълни картера с горивооъздушна смес повечко,за да е по- лесно последващото палене на по студен мотор. Верно е, че на принципа "видяла жабата че подковават вола и тя си вдигнала крака", доста хора го правиха това на жигули и москвичи, но естественно там повече носи негативизъм, а полза май йок.
                  https://www.cialispascherfr24.com/

                  Коментар


                    #10
                    Това го правят разните тежки машини тирове и камиони, ама там целта е компресора да вкара повече въздух в бутилката преди да угасне. За лека кола както и да го гледаме смисъл няма.А и конденза не се получава от въздуха който е влязъл при угасването.Макар че и нище не вреди де, освен ако е турбо дизел. Там угасването на обороти е много вредно понеже ще се засили турбината и ще продължи да върти без масло.
                    http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
                    Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
                    FIAT БРАВО 1.2 16v
                    ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
                    FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

                    Коментар


                      #11
                      Безсмислено е.
                      BRAVA TD100 ELX `98

                      Коментар


                        #12
                        дори като карах москвето тва исфорсирване и да огасиш беше безполезно колата ако е исправна си пали без ядове
                        пунто 1,7тд

                        Коментар


                          #13
                          Преди време в център за годишни прегледи (където си проверяваха всичко,и газовете дори), спрях на валците Самарата и човека вика "Изгаси я". Аз я форсирах и я изгасих,а той- защо я форсираш? -Ами да изкара газовете. - Е,ако си стоят вътре,какво ще и стане? От тогава не форсирам,щом спеца ми се присмя,явно няма смисъл от това.

                          Коментар


                            #14
                            Е, друго си е да споделиш. Не само аз не виждам логика :D .
                            Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                            Коментар


                              #15
                              nikolovvd написа:
                              По-скоро ще напълниш цилиндрите с влажен въздух, защото като форсираш и изключиш контакта инжекторите вече не се отварят, а коляновият вал продължава да се върти по инерцита получена от маховика и клапаните като се отварят ще влиза само студен влажен въздух.
                              И така не баш, щото като пуснеш газта, дросела на бензиновият се затваря. Дизеляците, като си нямат дросел, кво да ги правиш, ще налапат въздух :D
                              Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                              Коментар

                              Working...
                              X