Здравейте колеги,Та това е въпроса - Форсирате ли двигателя при гасене?Плюсове и минуси? Как мислите, полезно ли е изобщо? Ще предотврати ли конденз или не?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Форсирате ли двигателя при гасене?
Collapse
X
-
Това се правеше при старите автомобили с карбуратор. Така се пълнеше карбуратора с бензин, за да е готов при следващото палене и да не се налага дълго въртене на стартер.Сега при ижекционите това е напълно излишно. Системата си поддържа 2.2-2.5 атмосфери налягане. Ако падне под 2 атмосфери просто няма палене.Няма начин да няма начин!
Коментар
-
Интересуваше ме, какво е мнението ви най-вече за конденза. Защото има едни чичковци, дето твърдят, че ако се прави няма да има конденз. Но аз нещо не се сещам как се получава. Може пък защото при форсиране, сместа се обогатява и като се загаси веднага, по малко въздух и после по-малко влага. Но дали е така?Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
nikolovvd написа:Това се правеше при старите автомобили с карбуратор. Така се пълнеше карбуратора с бензин, за да е готов при следващото палене и да не се налага дълго въртене на стартер.Сега при ижекционите това е напълно излишно. Системата си поддържа 2.2-2.5 атмосфери налягане. Ако падне под 2 атмосфери просто няма палене.Fiat Marea Weekend 1.9 jtd 110 SX- еmzo power
Коментар
-
nikolovvd написа:Това се правеше при старите автомобили с карбуратор. Така се пълнеше карбуратора с бензин, за да е готов при следващото палене и да не се налага дълго въртене на стартер.Сега при ижекционите това е напълно излишно. Системата си поддържа 2.2-2.5 атмосфери налягане. Ако падне под 2 атмосфери просто няма палене.Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
Малко пояснения: навремето се форсираха само вартбурзите и трабантите , поради спецификата на работа на двигателя - идеята е да се напълни картера с горивооъздушна смес повечко,за да е по- лесно последващото палене на по студен мотор. Верно е, че на принципа "видяла жабата че подковават вола и тя си вдигнала крака", доста хора го правиха това на жигули и москвичи, но естественно там повече носи негативизъм, а полза май йок.
Коментар
-
Това го правят разните тежки машини тирове и камиони, ама там целта е компресора да вкара повече въздух в бутилката преди да угасне. За лека кола както и да го гледаме смисъл няма.А и конденза не се получава от въздуха който е влязъл при угасването.Макар че и нище не вреди де, освен ако е турбо дизел. Там угасването на обороти е много вредно понеже ще се засили турбината и ще продължи да върти без масло.http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата
Коментар
-
Преди време в център за годишни прегледи (където си проверяваха всичко,и газовете дори), спрях на валците Самарата и човека вика "Изгаси я". Аз я форсирах и я изгасих,а той- защо я форсираш? -Ами да изкара газовете. - Е,ако си стоят вътре,какво ще и стане? От тогава не форсирам,щом спеца ми се присмя,явно няма смисъл от това.
Коментар
-
nikolovvd написа:По-скоро ще напълниш цилиндрите с влажен въздух, защото като форсираш и изключиш контакта инжекторите вече не се отварят, а коляновият вал продължава да се върти по инерцита получена от маховика и клапаните като се отварят ще влиза само студен влажен въздух.Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар