Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

НЯКОЛКО ПРОБЛЕМА С ФИАТ БРАВА 1.4, 12 V, ГАЗ-БЕНЗИН, 95г.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    НЯКОЛКО ПРОБЛЕМА С ФИАТ БРАВА 1.4, 12 V, ГАЗ-БЕНЗИН, 95г.

    Здравейте колеги, моля Ви за помощ тъй като се появиха няколко проблема.1. Колата е газ-бензин и вчера въобще отказа да пали на бензин. НА ГАЗ НЯМА ПРОБЛЕМ !!! Вероятна причина според мен може да бъде изгоряло реле, което спира бензиновата помпа при прехвърляне на газ, изгоряла бензинова помпа, запушен инжектор, запушен горивен филтър. Как да разбера, кое точно прави проблема? По специално нямам идея за релето и инжектора - струва ми се по - сложно. Може ли да е инжектора на моноинжекциона???!2. Отскоро ми присветваше една червена лампа на таблото, която прилича на дюза или някакъв впръсквач. Присветва рядко и на газ и на бензин и обикновено това става на ниски обороти. Като дам газ гасне. В манюала пише, че за модификация SX, каквото е и моята, означава FUEL INJECTION FAULT. Какво е това и как да проверя?3. Свети лампата за ербега ( това е най - малия проблем ) карам си и не ми дреме, амам ме дразни и бих го оправил. Какво да сменям и някой има ли идея колко пари ще излезе.Някой знае ли за какво става въпрос?Като цяло мисля да я закарам и на диагностика - някой знае ли къде могат да я пипнат качествено и да не ми отрежат главата. Искам да ми дадат повредите и да си я правя аз.Помагайте и в събота ще се разглабяме.
    Парите свършват, но глупостите не!

    #2
    Така колега и аз имам същата кола и същите проблеми за тва ти казвам от моя опит кво беше...При мене спря да пали на бензин понеже ми изгоря бензиновата помпа но тя изгоря от простотия щото въртеше докато карам на газ...после като си купих новата помпа я направих да не върти...Инжектора и на мене ми свети и на диагностиката ми показва "потенциометър дроселова клапа второ и трето направление неприемлив сигнал" смених го тоя потенциометър и пак свети инжектора...и от 3 години съм го заебал и не съм се занимавал с него понеже нямам нерви вече а и знам що свети някъде има лоша маса или лошо захранване към датчика...но проблем с вървежа на колата няма заради това нещо...А за ербега(както казват повечето а то е Еърбег) свети лампата щото ти е изгоряла централата която го управлява а тя се намира точно под радиаторчето на парното което с времето протича при всички фиати и като протече и изгаря централата ....Между другото искам да те питам на газ колко ти гори на мене ми гори 10.5 извънградско на ГАЗ и 6.5 на бензин а в града 12 бензин 15 газ
    Fiat Bravo 1.9 JTD 100

    Коментар


      #3
      Колега,имаш отговор в лични съобщения от мен. Не го пускам тук, за да не бъркам темата. Чакам други отговори по въпросите. Благодаря ти за отговорите.
      Парите свършват, но глупостите не!

      Коментар


        #4
        mitkosoft написа:
        ....Между другото искам да те питам на газ колко ти гори на мене ми гори 10.5 извънградско на ГАЗ и 6.5 на бензин а в града 12 бензин 15 газ
        Колега моя разход в града е същият/че даже и 15,5 отива/, но на дълго слиза на 8,5 газ - скорост 100 - 120Лошото е, че градското му е много лошо - къси разстояния и едва загрява, а и моят крак е доста тежък... Аз има същия проблем и се появява само когато оставя бензина на резерва - предполагам че сондата на помпата засмуква мръсотии от резервоара и затова става така. Когато налея 10 литра бензин и всичко идва на място Ще трябва да се сваля за ,,сапунка
        Всичко което се затяга с ключ по - малък от №27 е нано технология!!!

        Коментар

        Working...
        X