Здравейте колеги, преди около седмица две забелязах, че не ми работи клапата за външния въздух. Карах след автобус и миризмата остана същата и след като я затворих. Вчера много надъхан решавам да я оправя абсолютна греда! Свалих жабката, вентолатора и още ред кабели, къплунзи и релета, уви нищо не може да се види. Така и не разбрах кое я мести, двигател или магнит или каквото и дае май е скрито под стъклото и трябва да сваля цялото табло. Не се вижда и от горната страна от към филтъра за купето. Клапата стои отворена и не мога да я преместя на ръка. Ако някой е имал подобен проблем и е успял да се оправи ще се радвам да сподели П.С. Клапата се отваря с бутон до бутона за климатика, а не с жило от конзолата.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем с клапата за външен въздух на Мареа 1.8 HLX
Collapse
X
-
stefaka222 написа:ГрешкаааНе е нужно да разглобиш колата за да я видиш клапата.Просто си извади възд.филтър на купето и точно там под него на страната на предното стъкло има една бяла даже жълта по скоро клапа ТЯ ЕМареа 1.8HLX 1996г с газов инжекцион PowerJet
Коментар
-
Нещото което се движи съм излезнал на глава с него и съм го отремонтирал само че машинката се държи на 3 видии с голяма мъка се развива едната за да извадиш машинката трчбва да и чупиш 2 те уши .И сега проблема идва от там че когато машинката спира в крайните си положения не може да се държи застопорена .А щом си свалил жабката в най десния ъгъл по периферията на отоплителния блог е машинката мръсно бяла на цвят с големина доре долу на цигарена кутия.Най лесно се намира като пускаш сигнали с копчето и по шума на моторчето се ориентираш.Ползвай и търсачката на форума има много изписано по темата но дано съм ти помогнал с нещо.FIAT BRAVA 16.16V.ELX Абе, ако ме блъсне Селянин, важи ли Гражданската отговорност !
Коментар
-
ДА не те отчаивам ама е мисия невъзможна, тая клапа и на ланчата и на фиата ме е мъчила, и с двете съм се справил ама не и по оригиналния начин. За да стане както е бил не е нужна само нова машинка или здрава такава, щото в момента в които я смениш тя пак ще се спраска и ще иде фира. Проблема иде от управлението на машинката, когато тя зтвори клапата и се натовари нещо някъде си тряя да отчете тоя товар и да спре тока към нея. Но един ден тва нещо се скапва и няма кои да спре тока на машинката и тя си напъва ли напъва и понеже е с червяк и мощноста е голяма троши зъбни колела. (тока реално спира след около 30 секунди дори и системата да е повредена но хода на клапата е около 5-8 секунди и останалите 20 сек е ненужно напъване) Така че преди да се захванеш с нея тряба да измислилш кое и как ще я спира Толкова съм изписал за тая машинка че можеше книга да издам Ще пусна един жокер може да се ползва резистор които след като мотора затвори клапата да "обере"излишния ток и тои да не може да напъва толкова че да я счупи На ланчата бях направил още по голяма простотия , преди да сложа рзистор бях вързал лампа последователно на мотора, и тои като спре лампата обира тока светва по силно а мотора няма сила да чупи машинката след това го направих интелигентно с резистор. И всичко това при условие че успееш да монтираш машинката на старото и мястоПравило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
Коментар
-
Ако ти се занимава ето какво може да направиш.Намираш си от някоя морга работещо моторче. Разучаваш много добре как да освободиш без да счупиш лостовия механизъм който се управлява от моторчето. Има снимки по въпроса.Измисляш или намираш електроника която го управлява без да го изгори. Пробваш всичко преди да го монтираш.По спомени във форумите съм виждал два варианта - електронна схема която изключва при превишаване на консумирания ток като запъне моторчето и друга схема - с диоди и крайни изключватели (ключенца), без въобще моторчето да запъва.Развиваш на старото единия винт който е достъпен и чупиш двете уши които са отзад. Винтовете на ушите си остават по местата.На новата машинка на двете уши правиш по един прорез така че да влязат във винтовете както са завити на местата си.Монтираш машинката като двете задни уши ги надяваш на винтовете през прорезите.Завиваш си предния винт до който имаш достъп.Цъкаш копчето за вентилацията и се кефиш.Bravo 1.6 / 16
Коментар
-
stefaka222 написа:а най лесния вариант е да я направиш да се движи с едно въженце, когато ти си решиш но ще трябва да слизаш от колата."Без сърца, сме просто машини"
Toyota Prius 1.5 Hybrid
EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI
Коментар
-
Ако ще го правите с важета корди жила и такак нататък ,за да не слизате от колата си сложете механизъм който е от модел без колиматик или с ръчна клапа края на жилото се скъсява скрива се в жабката и така не се налага да лсизате и става по културно.FIAT BRAVA 16.16V.ELX Абе, ако ме блъсне Селянин, важи ли Гражданската отговорност !
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар