Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Заклещи ми се колана- Как да го освободя

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Заклещи ми се колана- Как да го освободя

    Снощи един нервен колега (да го ) дръпна по рязко колана и резултата е че вече пасажеркия колан не иска да се развива от механизма като го дърпаш и стои максимално прибран.Надявах се че ще се оправи от самосебеси но след цял ден каране нарочно през дупките още си е блокирал механизма.Дайте идеи как да го оправя.Май ще трябва да свалям цялата пласмасова конзола като гледам, но дано има по лесен начин.Споделете ако някой има опит с тая гад.
    http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
    Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
    FIAT БРАВО 1.2 16v
    ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
    FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

    #2
    Колега, опитай първо леко да го върнеш малко и след това леко да го опънеш.

    Коментар


      #3
      Опитах, въртат е максимално назад, и механизма за височина горе е най долу смъкнат.Пробвах всякакви начини да го клатя и мърдам.
      http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
      Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
      FIAT БРАВО 1.2 16v
      ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
      FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

      Коментар


        #4
        спокойно, той сам ще се откачи и моя заяжда така,и го дърпам лекичко и така...колкото повече го мислиш, толкова не се оправя, аз се примирих че ще карам така и той се оправи сам
        ...хладилник, карам хладилник...

        Коментар


          #5
          Проблема е в една съчма в механизма, трябва да се премести с милиметър-два и осовбождава ама .....А за да стигнеш до нея се сваля прага и се освобождават няколко щипки - не е нужно да се сваля цялата кора.http://emzobg1.hit.bg/Kolan.pdf
          F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

          Коментар


            #6
            emzo написа:
            Проблема е в една съчма в механизма, трябва да се премести с милиметър-два и осовбождава ама .....А за да стигнеш до нея се сваля прага и се освобождават няколко щипки - не е нужно да се сваля цялата кора.http://emzobg1.hit.bg/Kolan.pdf
            няма такова нещо ,като сачма в механизма на колана/по същия повод съм разглобявал моя махнах една пластина която не бях сигурен на 100% от къде е изпаднала,но вече 7 месеца работи безупречно/,снимки нямам щото обикновенно съм мазен по време на поцедурите а и не желая краи мен да се върти никои ,щото процедурата си е изнервяща особенно по навиването на пружината
            Аз знам, че нищо не знам, но има хора и това не знаят.
            Човек е 80% вода и ако няма мечти или цели в живота, това е просто една вертикална локва.

            Коментар


              #7
              Мда, прав си - няма, защото твоята и на автора на темата, колите ви са МК1, а бравото ми беше МК2.Коланите са коренно различни.Ето какъв е на МК2:http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...er=asc&start=0
              F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

              Коментар


                #8
                Колега и аз имах същият проблем. Смъкнах колана, което не е толкова трудно. Видях че едно зъбче спира целия механизъм. Махмах го, вероятно не е правилно, защото щом е там значи прави нещо, но от тогава колана работи без засечка. Та ако решиш да постъпиш като мен, като смъкнеш колана, от двете му страни има капачета, под едното е пружината, там внимавай да не я изпуснеш. Та под другото е този механизъм за които говоря. Като го отвориш ще го видиш. Надявам се някой колега да ти даде по- добър съвет, но аз така се справих с проблема. Поздрави
                Fiat Stilo 1.9 JTD 115 hp

                Коментар


                  #9
                  кола

                  няма начин май трябва да отвориш кората и да видищ за това зъбче
                  КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                  Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                  http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                  Коментар

                  Working...
                  X