Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Може ли дасе ремонтира водната помпа на 1.9 тд

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Може ли дасе ремонтира водната помпа на 1.9 тд

    Здравейте колеги , водната ми помпа протече , пак и като видях колко струва нова 150 лв и се замислих дали неможе дасе пресадят наякви оплътнения от лада, някаде бях чул че слагали от лада оплътнения и оста с лагерите ама незнам дали ще стане . Колата е фиат темпра 1.9 тд . ако някой може да помогне нека да пише. благодаря предварително
    темпра 1,9тд

    #2
    Мисля че може. За 2.0 съм сигурен, защото съм го правил. Май на дизелака е подобна - използват се фибър от лада и лагер-ос+ малко стругарска работа, понеже оста на фиата е 15 мм а на ладата 16.
    https://www.cialispascherfr24.com/

    Коментар


      #3
      А самия корпус на помпата преправя лисе нещо? за оста щея престържа струга мие в ръцете . а как изваждаш търбинката и шайбата със скоба ли?
      темпра 1,9тд

      Коментар


        #4
        Вади се със скоба но има малко ,,пиниз,,.Натягаш със скобата но не до счупване и както е натегната нагряваш с малка горелка турбинката-чува се пук и си готов.Измери само точно колко е разстоянието между турбината и корпуса на старата зада го спазиш после.И пусни снимка на ремонтираната помпа. Успех! И зачисти старателно леглото на новия фибър и намажи с хубав силикон. Говорим за ,,ладов,, комплект нали?
        Умные не бывают учены; ученые не бывают умны. - Лао-цзы FIAT BRAVA TD100

        Коментар


          #5
          Да за ладов става въпрос/ благодаря колеги, като я направя ще пусна снимки .
          темпра 1,9тд

          Коментар


            #6
            Здравейте днес свалих водната помпа, но се двоумя дали да сменям оста с лагера или да набия само фибърчето от ладата? Защото лагерите на помпата ми са добре няма луфт не виеше , а само протече и за това се чудя дали да ги сменям и тях или само фибърчето?
            темпра 1,9тд

            Коментар


              #7
              Ако е влязла вода вътре - ще замине много лесно - пресича се греста. Ако наистина са здрави лагерите - може да се направи следното - слагаш много грес в една ламаринена кутия и помпата вътре и я загряваш докато се разтопи греста - поне д0 100 - 120 градуса. Трябва да е покрит лагера с течност и от двете му страни. След това се вади от огъня/котлона и се оставя да поистине като помпата седи вътре. Идеята е с нагряването да се изпари влагата от лагера, а при изтиването си да просмуче прясна грес през защитните капачета на лагера. Но това има смисъл само ако наистина лагера няма луфт и не хърка.
              https://www.cialispascherfr24.com/

              Коментар


                #8
                Ще икономисаш десетина лева-евентуално-толкова ли ти струва ново вадене
                Умные не бывают учены; ученые не бывают умны. - Лао-цзы FIAT BRAVA TD100

                Коментар


                  #9
                  Незнам колко ще изкарат ладовите лагери , дане излязат менте това ме притеснява за смяната , иначе бих ги сменил. Иначе лагера не хърка , като вътря шайбата се върти мазно (не стърже на сухо). при вас колко време издържат ладовите лагери ?
                  темпра 1,9тд

                  Коментар


                    #10
                    Карам я вече към 50000 км, обаче на лагера пишеше че е френски, ама колко е вярно...
                    https://www.cialispascherfr24.com/

                    Коментар


                      #11
                      Ами доста съм сменил и не е имало рекламация
                      Умные не бывают учены; ученые не бывают умны. - Лао-цзы FIAT BRAVA TD100

                      Коментар


                        #12
                        Вече реших ще го сменя лагера така и така съм я смъкнал , а относно турбинката свялих я без нагряване , качих цялата помпа на струга и разпробих оста и така търбинката излезе здрава, утре ще купя лагера и ще направя снимки зада видите как е станало.
                        темпра 1,9тд

                        Коментар


                          #13
                          На времето ми протече водната помпа на Уното. На магазина ми обявиха 78 лв. цена на водната помпа и аз отчаян от цената отидох при един майстор да ми я ремонтира. Ремонта излезе 20 лв. с престъргването, уплътнението, лагерите и труда. Изкара 200 км и пак протече. Тогава отидох в друг магазин за части (различен от този специализиран за Фиат) и там ми дадоха цена 42 лв. само за предния капак с оста, лагерите уплътнението, гарнитурата и перката. На практика смених цялата помпа без кожуха или корпуса, както там му казват. И като се замислих какво икономисах - 16 лв. и два пъти бях в без кола. Ако бях по упорит в търсенето щях да мина само с тези 42 лв.
                          Няма начин да няма начин!

                          Коментар


                            #14
                            Така е колега но при мен помпата е 158 лв най ефтината и несе знае колко ще изкара,затова реших дасия ремонтирам сам. Даже като я разглобих и салника ( фибърчето) както му се вика е същотот като на ладата , за това ще опитам пак кавото стане.
                            темпра 1,9тд

                            Коментар

                            Working...
                            X