Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Фиат Пунто 1.1 луфт в карето

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Фиат Пунто 1.1 луфт в карето

    Качих Пунтото на канал и раздвижих с ръка оста,предаваща движението към предно дясно колело.Има поне 2-3 мм. луфт и се усеща леко почукване при колелото( вероятно карето). Нищо не разбирам от тази част на автомобила,затова питам:1. Опасно ли е при движение нещо да се счупи или блокира (При десен завой се чува леко доловим ритмичен глух звук)2. Какво да купя,преди да отида в сервиза - само каре или някакъв комплект с маншони и прочие.Благодаря предварително!

    #2
    По добре първо да се види и разглоби, а след това да се купуват частите. Да не се окаже, че проблемът е в едно, а ти си взел друго. А за чукането - и на мен от месец ми трещи и то здраво, когато завивам, но все не остава време да вкарам колата в сервиз и гледам по прави отсечки да движа :D .
    преди - TIPO
    сега - VOLVO XC60

    Коментар


      #3
      Какъв е луфта радиален или аксиален?
      Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
      Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

      Коментар


        #4
        кола

        понякога не в карето а в една зегерка като пужинка иначе акое каре като завиваш ляво/ дясно повече трябва да тропа
        КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
        Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
        http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

        Коментар


          #5
          Tornado написа:
          Какъв е луфта радиален или аксиален?
          Аксиален е луфта (при разклащане на пръта скоростна кутия-колело,тропа леко при посока към колелото).

          Коментар


            #6
            boy123 написа:
            Tornado написа:
            Какъв е луфта радиален или аксиален?
            Аксиален е луфта (при разклащане на пръта скоростна кутия-колело,тропа леко при посока към колелото).
            Ако не се усеща в завой или при праволинейно движение не го мисли.Важното е маншона да е здрав.
            Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
            Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

            Коментар


              #7
              Tornado написа:
              Ако не се усеща в завой или при праволинейно движение не го мисли.Важното е маншона да е здрав.
              Маншона е здрав,но е сменян преди около година и скобите не могат да се стегнат хубаво,та е изпускал малко (а може и повечко,знам ли) от греста вътре. Благодаря за успокоението,ще карам така.

              Коментар


                #8
                Колеги,в Неделя слагах зимни гуми (имам си 4 джанти с гуми и ги сменям сам) и установих,че шарнира на късия накрайник на ляво колело е разбит и има доста голям луфт. Възможно ли е това да шуми при завой, а не карето за което писах? Купих накрайника (15лв.) и ще го сменя тия дни.

                Коментар


                  #9
                  Оказа се,че шума е бил от разбития накрайник.След смяна,всичко е ОК.

                  Коментар


                    #10
                    Нищо не може да стане при движение не е опасно ... На една Ланчия Призма 1.6 DOHC и хвръкна карето както вървеше едвам не ни удари с един приятел както си вървяхме по тротоара
                    Теоритиците си лаят, голфа си върви!

                    Коментар

                    Working...
                    X