Имам следния проблем (с Фиат Брава TD 100) - постоянно нивото на антифриза ми се променя: един път ту е почти празен разширителя след като е загряла, а на следващия ден е пълен на max преди да съм я подкарал и обратно. Нивото на маслото си е постоянно. Антифриза не е потъмнял. Стрелката на датчика след като загрее си на средата. Какво да правя някой има ли идея?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем с нивото на антифриза в разширителя!!!
Collapse
X
-
Хипотетично би могло, ако има някъде тясно сечение или позапушване ,помпата да издува някакви маркучи и обема на системата да се увеличава.Температурата спомага за еластичността им.Друго логично обяснение нямам!А като отвиеш капачката на съда появява ли се антифриз по време на работа?Темпра 1.6-карб.-бързина на разумна цена.
-
doofiat написа:alex12 написа:А като отвиеш капачката на съда появява ли се антифриз по време на работа?Темпра 1.6-карб.-бързина на разумна цена.
Коментар
-
ХМ ПОЧВА ДА НАМИРИСВА НА ПРОГОРЯЛА ГАРНИТУРА НА ГЛАВАТА И ТИ ПОДУХВА ВЪВ ВОДНИЯ КРЪГ Yellow_Flash_Colorz_PDT_49 , ПРИЯТЕЛ НАСКОРО НА ЕДНО ПЕЖО СМЕНЯ ГАРНИТУРА КАТО МУ ИЗБИ ТРИ ПАТИ ОТ РАЗЛИЧНО МЯСТО.ДАНО ДА НЕЕ ТОВАСтига си викал бе човек! Тук писането с главни букви се приема за това Поздрави! kiro_of_the_day
Коментар
-
alex12 написа:doofiat написа:alex12 написа:А като отвиеш капачката на съда появява ли се антифриз по време на работа?
Коментар
-
Нормално е да има някакво, но малко налягане в системата. Ако е прогоряла гарнитура трябва да цапа антифриза, да прави мехури или направо пяна в него и най-вече може да се види дали бълбука (газови мехури) в разширителния съд като се форсира двигателя. За да къса водни съединения - ясно е, че има проблем. Ако ги няма признаците за прогоряла гарнитура - вероятно става дума за запушване или стеснение. По това къде точно са скъсаните съединения би трябвало да се търси запушването...Антверп, Аалст, Люцерн, Слован, Олимпия, Беверен, Публикум, Тампере, БАТЕ (Борисов), ЖИЛИНА и Дебрецен ... следва продължение...
Коментар
-
vesko написа:Нормално е да има някакво, но малко налягане в системата. Ако е прогоряла гарнитура трябва да цапа антифриза, да прави мехури или направо пяна в него и най-вече може да се види дали бълбука (газови мехури) в разширителния съд като се форсира двигателя. За да къса водни съединения - ясно е, че има проблем. Ако ги няма признаците за прогоряла гарнитура - вероятно става дума за запушване или стеснение. По това къде точно са скъсаните съединения би трябвало да се търси запушването...
Коментар
-
vesko написа:Нормално е да има някакво, но малко налягане в системата. Ако е прогоряла гарнитура трябва да цапа антифриза, да прави мехури или направо пяна в него и най-вече може да се види дали бълбука (газови мехури) в разширителния съд като се форсира двигателя. За да къса водни съединения - ясно е, че има проблем. Ако ги няма признаците за прогоряла гарнитура - вероятно става дума за запушване или стеснение. По това къде точно са скъсаните съединения би трябвало да се търси запушването...SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4
Коментар
-
doofiat написа:vesko написа:Нормално е да има някакво, но малко налягане в системата. Ако е прогоряла гарнитура трябва да цапа антифриза, да прави мехури или направо пяна в него и най-вече може да се види дали бълбука (газови мехури) в разширителния съд като се форсира двигателя. За да къса водни съединения - ясно е, че има проблем. Ако ги няма признаците за прогоряла гарнитура - вероятно става дума за запушване или стеснение. По това къде точно са скъсаните съединения би трябвало да се търси запушването...Alfa Romeo 166 2,4 JTD
Porsche 944 S2
http://www.valmcrae.snimka.bg/
http://vbox7.com/user:val_mcrae
http://autoclubkarlovo.bulgarianforum.net
Коментар
-
doofiat написа:За момента се оказа,че едната тапа на блока е протекла, но от какво не се знае още. Съединенията не се раздуват като загрее. Напротив като ги пипах са меки.Alfa Romeo 166 2,4 JTD
Porsche 944 S2
http://www.valmcrae.snimka.bg/
http://vbox7.com/user:val_mcrae
http://autoclubkarlovo.bulgarianforum.net
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар