Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с нивото на антифриза в разширителя!!!

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем с нивото на антифриза в разширителя!!!

    Имам следния проблем (с Фиат Брава TD 100) - постоянно нивото на антифриза ми се променя: един път ту е почти празен разширителя след като е загряла, а на следващия ден е пълен на max преди да съм я подкарал и обратно. Нивото на маслото си е постоянно. Антифриза не е потъмнял. Стрелката на датчика след като загрее си на средата. Какво да правя някой има ли идея?

    #2
    Хипотетично би могло, ако има някъде тясно сечение или позапушване ,помпата да издува някакви маркучи и обема на системата да се увеличава.Температурата спомага за еластичността им.Друго логично обяснение нямам!А като отвиеш капачката на съда появява ли се антифриз по време на работа?
    Темпра 1.6-карб.-бързина на разумна цена.

    Коментар


      #3
      НАЙ ВЕРОЯТНО Е КАКТО КАЗВА КОЛЕГАТА , АМА ТАКА НЕ КАРАИ ЗАЩОТО АКО СПУКАШ МАРКУЧ СТАВА ГАДНО.ГЛАВИТЕ НА ДВИГАТЕЛИТЕ НА НАШИТЕ КОЛИ СА МНОГО ЧУВСТВИТЕЛНИ НА ПРЕГРЯВАНЕ (ИЗКРИВЯВАТ СЕ И ПОСЛЕ НОВА )

      Коментар


        #4
        alex12 написа:
        А като отвиеш капачката на съда появява ли се антифриз по време на работа?
        Ами да, като я отвия и нивото на антифриза още малко нараства. Добре, дайте съвет. Какво да правя? Аз така съм минал 16 000 км вече.

        Коментар


          #5
          doofiat написа:
          alex12 написа:
          А като отвиеш капачката на съда появява ли се антифриз по време на работа?
          Ами да, като я отвия и нивото на антифриза още малко нараства. Добре, дайте съвет. Какво да правя? Аз така съм минал 16 000 км вече.
          Може предпазния клапан да ти държи високо налягане в системата.На първо време поотвии капачката!
          Темпра 1.6-карб.-бързина на разумна цена.

          Коментар


            #6
            А между другото три съединения досега ми протичаха, но си мислех,че просто са се разхлабили. Кажете с какво да прочистя системата?

            Коментар


              #7
              ХМ ПОЧВА ДА НАМИРИСВА НА ПРОГОРЯЛА ГАРНИТУРА НА ГЛАВАТА И ТИ ПОДУХВА ВЪВ ВОДНИЯ КРЪГ Yellow_Flash_Colorz_PDT_49 , ПРИЯТЕЛ НАСКОРО НА ЕДНО ПЕЖО СМЕНЯ ГАРНИТУРА КАТО МУ ИЗБИ ТРИ ПАТИ ОТ РАЗЛИЧНО МЯСТО.ДАНО ДА НЕЕ ТОВАСтига си викал бе човек! Тук писането с главни букви се приема за това Поздрави! kiro_of_the_day

              Коментар


                #8
                alex12 написа:
                doofiat написа:
                alex12 написа:
                А като отвиеш капачката на съда появява ли се антифриз по време на работа?
                Ами да, като я отвия и нивото на антифриза още малко нараства. Добре, дайте съвет. Какво да правя? Аз така съм минал 16 000 км вече.
                Може предпазния клапан да ти държи високо налягане в системата.На първо време поотвии капачката!
                При мен след като съм карал - ако отвия капачката съска. Тази система не е ли под налягане по принцип - че ако поотвие няма ли да стане отворена ?

                Коментар


                  #9
                  Да,но просто това е по-малкото зло.За да се предпази от спуквания докато разбере и отстрани проблема.
                  Темпра 1.6-карб.-бързина на разумна цена.

                  Коментар


                    #10
                    Нормално е да има някакво, но малко налягане в системата. Ако е прогоряла гарнитура трябва да цапа антифриза, да прави мехури или направо пяна в него и най-вече може да се види дали бълбука (газови мехури) в разширителния съд като се форсира двигателя. За да къса водни съединения - ясно е, че има проблем. Ако ги няма признаците за прогоряла гарнитура - вероятно става дума за запушване или стеснение. По това къде точно са скъсаните съединения би трябвало да се търси запушването...
                    Антверп, Аалст, Люцерн, Слован, Олимпия, Беверен, Публикум, Тампере, БАТЕ (Борисов), ЖИЛИНА и Дебрецен ... следва продължение...

                    Коментар


                      #11
                      vesko написа:
                      Нормално е да има някакво, но малко налягане в системата. Ако е прогоряла гарнитура трябва да цапа антифриза, да прави мехури или направо пяна в него и най-вече може да се види дали бълбука (газови мехури) в разширителния съд като се форсира двигателя. За да къса водни съединения - ясно е, че има проблем. Ако ги няма признаците за прогоряла гарнитура - вероятно става дума за запушване или стеснение. По това къде точно са скъсаните съединения би трябвало да се търси запушването...
                      Ами признаците за прегоряла гарнитура ги няма. Нецапа антифриза, нивото на маслото не се променя, няма мехурчета в разшерителя. Колата си има мощност. Колегата alex 12 може би е прав,че има стеснение някъде. Къде да отида? Тук в София всеки лъже-маже и не знам дали ще направят въобще нещо или само ще притегнат всички съединения.

                      Коментар


                        #12
                        vesko написа:
                        Нормално е да има някакво, но малко налягане в системата. Ако е прогоряла гарнитура трябва да цапа антифриза, да прави мехури или направо пяна в него и най-вече може да се види дали бълбука (газови мехури) в разширителния съд като се форсира двигателя. За да къса водни съединения - ясно е, че има проблем. Ако ги няма признаците за прогоряла гарнитура - вероятно става дума за запушване или стеснение. По това къде точно са скъсаните съединения би трябвало да се търси запушването...
                        Тази събота и неделя брах ядовe с другата ми кола Рено 1.6d.Надуване и пукане на маркучите и разширителният съд.Даже една тапа в главата изби.Но не смеси масло с вода.Проблемът беше от КАЧЕСТВЕНИ МАЙСТОРИ.Два пъти сменям гарнитура и копелетата ги мързи да шлайфат главата,въпреки, че шлайфът им е на 30м от сервиза.Така,че колегата да намери свестни майстори и да контролира ремонта с присъствието си.Дано няма пукнатина в главата... аз много се притеснявах от това, но се оказа,че е здрава.Успех и късмет!
                        SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4

                        Коментар


                          #13
                          doofiat написа:
                          vesko написа:
                          Нормално е да има някакво, но малко налягане в системата. Ако е прогоряла гарнитура трябва да цапа антифриза, да прави мехури или направо пяна в него и най-вече може да се види дали бълбука (газови мехури) в разширителния съд като се форсира двигателя. За да къса водни съединения - ясно е, че има проблем. Ако ги няма признаците за прогоряла гарнитура - вероятно става дума за запушване или стеснение. По това къде точно са скъсаните съединения би трябвало да се търси запушването...
                          Ами признаците за прегоряла гарнитура ги няма. Нецапа антифриза, нивото на маслото не се променя, няма мехурчета в разшерителя. Колата си има мощност. Колегата alex 12 може би е прав,че има стеснение някъде. Къде да отида? Тук в София всеки лъже-маже и не знам дали ще направят въобще нещо или само ще притегнат всички съединения.
                          Колега защо първо не опиташ да обезвъздушиш системата и тогава да търсиш по сериозни повреди! Когато загреее колата провери дали имаш течност в радиатора или по съединенията. Ако някое от тях е празно значи... въздух!
                          Alfa Romeo 166 2,4 JTD
                          Porsche 944 S2
                          http://www.valmcrae.snimka.bg/
                          http://vbox7.com/user:val_mcrae
                          http://autoclubkarlovo.bulgarianforum.net

                          Коментар


                            #14
                            За момента се оказа,че едната тапа на блока е протекла, но от какво не се знае още. Съединенията не се раздуват като загрее. Напротив като ги пипах са меки.

                            Коментар


                              #15
                              doofiat написа:
                              За момента се оказа,че едната тапа на блока е протекла, но от какво не се знае още. Съединенията не се раздуват като загрее. Напротив като ги пипах са меки.
                              Това значи че системата смуче въздух и прави въздушна възглавница!
                              Alfa Romeo 166 2,4 JTD
                              Porsche 944 S2
                              http://www.valmcrae.snimka.bg/
                              http://vbox7.com/user:val_mcrae
                              http://autoclubkarlovo.bulgarianforum.net

                              Коментар

                              Working...
                              X