Проблема е че при над 4000 оборота няма никакво ускорение- дори и на 2 скорост.най- добре върви между 3000 и 4000, но на магистралата при 4000 се движа с 130км/ч. и от 130 до 150 ускорява 3-4мин.Проблема го има и на газ и на бензин- но все пак на бензин е малко по добре.На какво може да се дължи.10х
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем с мощност при високи обороти.
Collapse
X
-
Нямам представа като за начало каква е колата (в смисъл четох тук някъде че е турски вариант на Fiat ама не разбрах на какъв точно).В предвид това,че незнам какво има под капака мога да те посъветвам да се ориентираш към запалителната система щом го има и на двете горива или към някое маркуче за вакуумда се е цепнало и да дърпа въздух.Fiat Tipo DGT 1108cm3 Fire, VW Passat B3 1878cm3
-
Да но мисълта ми беше с двигател като на какъв Фиат е.Извини ме че питам така но незнам просто а гледам да ти пмогна някак.Щом е карбуратор става малко по-сложною защото карбуратора може да "издиша" в смисъл да дърпа въздух от някъде около/по него.Свлаи го и погледни отдолу как е гарнитурата,погледни също маркучлето за вакууминя регулатор (ако имаш а предполагам имаш),виж самия регулатор да не е издухал (да се е издънила мембранктата) и другите маркучлта опо карбуратора да няма някое цепнато или скъсано и т.н.Fiat Tipo DGT 1108cm3 Fire, VW Passat B3 1878cm3
Коментар
-
ще разгледам и ще пиша покъсно.Ще видя и ако има някакъв номер написан на двигателя, че гледам тук по форума че двигателите са нещо като по каталог. Иначе незнам като на каква друга кола съвпада. Кажи ако искаш и някоя снимка може да направя да го видиш, може да ти е познатTofas- Sahin 1.6 карб.
Коментар
-
ето снимкитеhttp://img213.imageshack.us/my.php?i...nt.jpgдано помогнатгарнитурата ще я погледна по късно, защото сега ще излизама за вакумния реголатор, си нямам и на представа какво представлява за да го погледнаTofas- Sahin 1.6 карб.
Коментар
-
Така.Като за начало от снимките не разбрах почти нищо но дано някой колега успее да се ориентира какъв е двигателя.Гарнитурата може да е проблема когато имаш време погледни я да не е скъсана или нещо такова.Вакууминя регулатор се намира на делкото (от снимктата не успях да видя дали имаш ама сигурно имаш) и от него излиза едно маркуче и отива в карбуратора.Виж дали е здраво маркучето.ако е здраво най-лесното нещо което можеш да направиш за да провериш вакууминя регулатор без да го сваляш е да затапиш маркучето с нещо и да пробваш как ще върви.Ако е същото вече може да се замислим за вакууминя регулатор и тогава вече може да го свалиш и ше ти кажа какво да го правиш.Ако стане по-спъната тогава значи не е от вакууминя регулатор.Fiat Tipo DGT 1108cm3 Fire, VW Passat B3 1878cm3
Коментар
-
това ли е вакумния регулатор, да знам този маркуч ли да пипам.http://img84.imageshack.us/my.php?image=800wm.jpgTofas- Sahin 1.6 карб.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар