Здравейте колеги,заглавието на темата сигурно изглежда смешно, но такова е положението в момента - не мога да си отворя предната дясна врата. Карам Типо, с централно заключване съм, проблема е, че бутона за отключване и заключване седи само в положение на заключено и не реагира по никакъв начин на дърпане нагоре. Пробвах с ключа, с ръчката отвътре, с дистанционното на алармата, нищо не става. Предполагам, че трябва някак си да махна кората на вратата и да проверя механизма, но съм чувал, че е сложна работа, а и не знам как. Ако някой може да ми даде съвет в тази насока нека пише. Или да ми препоръча някой сервиз където може да ми решат проблема.Благодаря на всички които ще ми отговорят предварително.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Как да си отворя вратата?!
Collapse
X
-
в какъв смисъл не реагира на дърпането на бутона, какво става движи се свободно ли какво? иначе не е невъзможно да се отвори и на затворена врата кората ама малко ще ти е мъка. на щипки и 3 болта а дръжката. поне при мен /темпра/Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
-
pakumba написа:в какъв смисъл не реагира на дърпането на бутона, какво става движи се свободно ли какво? иначе не е невъзможно да се отвори и на затворена врата кората ама малко ще ти е мъка. на щипки и 3 болта а дръжката. поне при мен /темпра/Фиат Типо 1.4 DGT, карбуратор
Коментар
-
Значи аз ще ти кажа как да отвориш кората на вратата ама не мога да ти дам идея защо не може да се отвори.Може би има нещо блокирало по механиката.Трябва ако дръпнеш отвътре дръжката за отваряне трябва лостчето,дето стърчи отгоре да изскочи и да се отвори вратата (поне по принцип така се получава).Ако не стане разглобяваш по следния начин (никога не съм го правил на затворена врата и дано да стане защото само така се разглобява вратата) :-развиваш болтчеатата,които държат дръжката на вратата и сваляш едната част от нея.Под нея остават два големи болта ,с които тя се хваща за вратата - развиваш и тях.Откачаш кабелите за ел стъклата (ако има) и сваляш самата дръжка.Горе,където е дръжката за отваряне и затваряне не помня имаше ли болтче нямаше ли но има щипки на неподвижната пластмасова част - хващаш енда отвертка и го побутваш отстрани и то се откача,след което се извърта много шибано за да се измуши от самата подвижна част на дръжката.Долу,където ти е това пластмасовото на вратата също има мисля 3,4 или 5 болта,които държат тапицерията към вратата.Развиваш и тях.След това някъде отстрани има щипки отвътре,които в повечето случаи се чупят ама да не ти пука особено.Като видиш някъде да отлепи макар и малко тапицерията тръгни с една отверка по ръба за да видиш къде са щипките и с дърпане към теб на тапицерията се откачат (ако са по-стари чупят).И тапицерията ти е свалена.След това отдолу те очаква друга изненада - един найлон,който е залепен за самата рамка на вратата - дърпаш внимателно и се отпепя (понякога се къса зависи).Отдолу вече има една метална рамка,която не ти препоръчвам да махаш защото е голямо приключението после да я сложиш пак (правил съм го и ми отне много време ама при мен беше проблем с прозореца и нямаше как да не я сваля).Та пред теб ще се разкрие отчасти механизъма за централното.Първата ти работа е някак отвътре да успееш да отвориш вратата от лостовата система (не ми се е случвало и нямам идея как точно да стане) и после вече ще се ориентираш как да свалиш самата машинка (като отвориш вратата има 2 или 3 болта отстрани и те я крепят).Историята с лостчетата е безкрайно шибана имай го в предвид.Ето малко снимков материал да се ориентираш по-добре:Fiat Tipo DGT 1108cm3 Fire, VW Passat B3 1878cm3
Коментар
-
ами тогава единствената ми идея да имаш проблем в бравата. за да се движи нормално няма нищо откачено по лостчетата. то друго и няма, само лостчета които отиват в бравата. а и щом и централното не може да мръдне явно нещо се е изместило вътре. няма какво да питаш тук махай кората и действай.Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
аз свалях веднъж кора така, но на задна заключена врата. проблема да не може да ти се отвори е в бравичката. имал си лошия късмет да ти се повреди при затворена врата и включено заключване на централното. опитай все пак при някой печен ключар, имат едни тънки лайсни и като по филмите успяват да отворят вратата. иначе сваляй кората по описания начин и отивай до някоя морга за нова бравичка с механизъм за централно. стават от типо/темпра. аз мойте всички съм ги сменял поне по два-три пъти. след свалянето на кората е лесна работа, но не пипай ламарината която скрива механизма за стъклото.TEMPRA 2.0 i.e. SW Suite 159A6046
Коментар
-
исках да кажа че при развалена машинка не става. запецва в едно положение и това е. на знам дали някой е сменял повече от мен такива машинки. и сега пак имам за смяна. при топло и при студено време се държи различно. работи си когато си иска. чува се шум от движение, но лостчето не може да се задвижи, освен ако в момента на заключване/отключване не му се помогне малко.TEMPRA 2.0 i.e. SW Suite 159A6046
Коментар
-
pakumba написа:в какъв смисъл не реагира на дърпането на бутона, какво става движи се свободно ли какво? иначе не е невъзможно да се отвори и на затворена врата кората ама малко ще ти е мъка. на щипки и 3 болта а дръжката. поне при мен /темпра/Фиат Типо 1.4 DGT, карбуратор
Коментар
-
Mitko написа:Бях чел нещо, но то беше за Опел Омега. Там се казваше че бравата има някаква блокировка срещу кражба. Т.е. при заклучване чрез моторчето на централното после може да се освободи само пак чрез централното, а не механично от самата врата. Предполагам, че това може да го има и в тази брава. Защо обаче централното ти не я управлява?Сега Фруктиера в БГ и Додж навън
Карал Типо 1.6 75 ->Пунто 1.2 75->Браво 1.9Д->Стило 1.9 JTD
Коментар
-
geshabeli написа:Сигурен съм че колегите с радост ще ти помогнат до дотрошите врататаFiat Tipo DGT 1108cm3 Fire, VW Passat B3 1878cm3
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар