Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Неравномерни високи обороти

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    добре де... опиши как точно ти играят оборотите?защото +- 500 оборота си е разлика в скоростта и то сериозна при 140км/чкак ти реагира колата на тези колебания... мисля си че проблема е само от оборотомера...
    FIAT Brava 1.4 SX CLIMA [09/1998]

    Коментар


      #17
      Оф ами незнам къде е но се появява и по голям шум от двигателя, а това където написах +-500, може и да са по малко немога точно да предценя но стрелката играе. Имаш чувството че колата се мъчи. Може ли да е от свещите?

      Коментар


        #18
        начи незнам откъде взима сигнал оборотомера ама е възможно да му прави проблем с тоците и оттам хем да се мъчи колата хем да ти показва разлики защото губи по някой и друг импулс.Аз така си го обеснявам.
        Fiat Tipo DGT 1108cm3 Fire, VW Passat B3 1878cm3

        Коментар


          #19
          Макар че мойто предположение вече е дадено - да си кажа и аз: На 5-та 500 оборота са около 20 км/ч, това е страшно много и колата ще се клати напред назад, дори 300 оборота (~12 км/ч) са много. Митко каза: кабела на уреда...
          Антверп, Аалст, Люцерн, Слован, Олимпия, Беверен, Публикум, Тампере, БАТЕ (Борисов), ЖИЛИНА и Дебрецен ... следва продължение...

          Коментар


            #20
            А къде се намира този кабел. Трябва ли да свалям таблото

            Коментар


              #21
              iko79 написа:
              Оф ами незнам къде е но се появява и по голям шум от двигателя, а това където написах +-500, може и да са по малко немога точно да предценя но стрелката играе. Имаш чувството че колата се мъчи. Може ли да е от свещите?
              Колега,да не би съединителя да ти приплъзва на високи обороти?
              Fiat Tempra 1.8 i.e. DOHC SW

              Коментар


                #22
                lu40 написа:
                iko79 написа:
                Оф ами незнам къде е но се появява и по голям шум от двигателя, а това където написах +-500, може и да са по малко немога точно да предценя но стрелката играе. Имаш чувството че колата се мъчи. Може ли да е от свещите?
                Колега,да не би съединителя да ти приплъзва на високи обороти?
                Мда... много вероятно... Имаш ли някакви проблеми със съединителя, да забелязваш нещо да свирука или да превърта при тръгване?... на колко км е?
                FIAT Brava 1.4 SX CLIMA [09/1998]

                Коментар


                  #23
                  не ми се вярва да е съединителя, той до сега тогава да се е запалил
                  Tofas- Sahin 1.6 карб.

                  Коментар


                    #24
                    моя като взех колата беше дотолкова зле че и помагах с крак да тръгва (докато го сменя) и пак не приплъзваше на вискоко обороти.Съединителя приплъзва при големи натоварвания от сорта на тръгвания или катерене на баир на 1-ва или 2-ра така че надали е от него.По-скоро трябва да се разровим да видим откъде се взима сигнала за оборотомера и да дирим причината.При едни Уно-та го зимаха от алтернатора,при Типо е от датчика на делкото,при другите незнам как е.Може да се подава грешна информация за оборотите например.Някой ако има идея нека каже откъде взимат сигнала.Благодаря!
                    Fiat Tipo DGT 1108cm3 Fire, VW Passat B3 1878cm3

                    Коментар


                      #25
                      аз на моето уно му слагах допълнително оборотомер и сигнала го вземах от бубината
                      TEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
                      UNO 1.0 FIRE

                      Коментар

                      Working...
                      X