добре де... опиши как точно ти играят оборотите?защото +- 500 оборота си е разлика в скоростта и то сериозна при 140км/чкак ти реагира колата на тези колебания... мисля си че проблема е само от оборотомера...
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Неравномерни високи обороти
Collapse
X
-
Макар че мойто предположение вече е дадено - да си кажа и аз: На 5-та 500 оборота са около 20 км/ч, това е страшно много и колата ще се клати напред назад, дори 300 оборота (~12 км/ч) са много. Митко каза: кабела на уреда...Антверп, Аалст, Люцерн, Слован, Олимпия, Беверен, Публикум, Тампере, БАТЕ (Борисов), ЖИЛИНА и Дебрецен ... следва продължение...
Коментар
-
iko79 написа:Оф ами незнам къде е но се появява и по голям шум от двигателя, а това където написах +-500, може и да са по малко немога точно да предценя но стрелката играе. Имаш чувството че колата се мъчи. Може ли да е от свещите?Fiat Tempra 1.8 i.e. DOHC SW
Коментар
-
lu40 написа:iko79 написа:Оф ами незнам къде е но се появява и по голям шум от двигателя, а това където написах +-500, може и да са по малко немога точно да предценя но стрелката играе. Имаш чувството че колата се мъчи. Може ли да е от свещите?FIAT Brava 1.4 SX CLIMA [09/1998]
Коментар
-
моя като взех колата беше дотолкова зле че и помагах с крак да тръгва (докато го сменя) и пак не приплъзваше на вискоко обороти.Съединителя приплъзва при големи натоварвания от сорта на тръгвания или катерене на баир на 1-ва или 2-ра така че надали е от него.По-скоро трябва да се разровим да видим откъде се взима сигнала за оборотомера и да дирим причината.При едни Уно-та го зимаха от алтернатора,при Типо е от датчика на делкото,при другите незнам как е.Може да се подава грешна информация за оборотите например.Някой ако има идея нека каже откъде взимат сигнала.Благодаря!Fiat Tipo DGT 1108cm3 Fire, VW Passat B3 1878cm3
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар