Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Неравномерни високи обороти

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Неравномерни високи обороти

    Имам следния проблем при скорост от 140-150км оборотомера ми играе с 400- 500 оборота (+-). Чудя се дали не е от това че е на газ. При каране на бензин оборотомера пак играе но не чак толкова. Ако някой колега е имал същия проблем моля да помогне.Брава 1,4 12V

    #2
    Как е поставен изпарителя - напречно или надлъжно на гредите на колата?Ако е напречно тогава като караш по-бързо започва да се изменя положението на мембраните и може да се получава.Но ще го прави и при рязко спиране.
    Fiat Tipo DGT 1108cm3 Fire, VW Passat B3 1878cm3

    Коментар


      #3
      Ами точно прекъсване незнам може би не. Изпарителя едва ли е проблем защото същото се получава и на бензин само че по слабо.

      Коментар


        #4
        При всички полужения има промяна в работа на двигателя. При тази игра на оборотите, само че незнам дали причината не е в свещите над 4000 оборота започва това иначе до тези обороти стрелката немърда, работата на двигателя при тихи обороти е нормална, а все си мисля че ако е кабел ще дава отражение при ниските обороти.

        Коментар


          #5
          Да за кабела и аз мисля че ще има отражение.Щом и на газ и не бензин го прави гледал ли си и центровката на запалването?След дадени обороти може да не ти стига предварението и заради това да игрят оборотите.Друго не се сещам щом отхвърляме кабелите и изпарителя.
          Fiat Tipo DGT 1108cm3 Fire, VW Passat B3 1878cm3

          Коментар


            #6
            Как да погледна центровката

            Коментар


              #7
              само да попитам от каде се регулира предваринието- много ли е сложно.
              Tofas- Sahin 1.6 карб.

              Коментар


                #8
                Ами честно казано за Брава не мога да ти кажа ама май компютъра си я определя сам.Най-точно може би ще е на стенд и да видят какво се случва.Понеже общото между газта и бензина е само електрото т.е. там трябва да търсим проблема според мен.Не съм запознат почти никак с тези колички като тип двигател и не мога да помогна особено.
                Fiat Tipo DGT 1108cm3 Fire, VW Passat B3 1878cm3

                Коментар


                  #9
                  zfa159 написа:
                  Как е поставен изпарителя - напречно или надлъжно на гредите на колата?Ако е напречно тогава като караш по-бързо започва да се изменя положението на мембраните и може да се получава.Но ще го прави и при рязко спиране.
                  абе ти с тези сдухани фиати да не мислиш,че правиш ускорение като на формула-1 и най-вече при 130км/чне се излагайте
                  Bradwa 1.8-goliama pri tova

                  Коментар


                    #10
                    I’m_crazy написа:
                    zfa159 написа:
                    Как е поставен изпарителя - напречно или надлъжно на гредите на колата?Ако е напречно тогава като караш по-бързо започва да се изменя положението на мембраните и може да се получава.Но ще го прави и при рязко спиране.
                    абе ти с тези сдухани фиати да не мислиш,че правиш ускорение като на формула-1 и най-вече при 130км/чне се излагайте
                    Достатъчно е и с 20 да караш за да се получи ако е слаган от някой гаражен некадърник.Както и да е де няма да се заяждам защото виждам че не ти се е случвало щом така приемаш нещата.
                    Fiat Tipo DGT 1108cm3 Fire, VW Passat B3 1878cm3

                    Коментар


                      #11
                      абе ти с тези сдухани фиати да не мислиш,че правиш ускорение

                      Не ти говоря за ускорение мой човек. Ако съм искал кола която да ми ускорява като на формула 1 нямаше да си взема Фиат а още повече 1.4 двигател. Аз от ускорение не се оплаквам, а от НЕРАВНОМЕРНИ ВИСОКИ ОБОРОТИ. Аз незнам кола която е купена на старо и да не е сдухана и много те моля не взимаи отношение по нещо в което не можеш да бъдеш полезен. Yellow_Flash_Colorz_PDT_29

                      Коментар


                        #12
                        абе ти с тези сдухани фиати да не мислиш,че правиш ускорение

                        Не ти говоря за ускорение мой човек. Ако съм искал кола която да ми ускорява като на формула 1 нямаше да си взема Фиат а още повече 1.4 двигател. Аз от ускорение не се оплаквам, а от НЕРАВНОМЕРНИ ВИСОКИ ОБОРОТИ. Аз незнам кола която е купена на старо и да не е сдухана и много те моля не взимаи отношение по нещо в което не можеш да бъдеш полезен. Yellow_Flash_Colorz_PDT_29

                        Коментар


                          #13
                          I’m_crazy написа:
                          zfa159 написа:
                          Как е поставен изпарителя - напречно или надлъжно на гредите на колата?Ако е напречно тогава като караш по-бързо започва да се изменя положението на мембраните и може да се получава.Но ще го прави и при рязко спиране.
                          абе ти с тези сдухани фиати да не мислиш,че правиш ускорение като на формула-1 и най-вече при 130км/чне се излагайте
                          Ти фиат карал ли си? Или и си на немски трактор?Извинявай за акото в темата, колега просто се напрягам като видя подобен отговор. Пък и тоя е ясно че фиат не е виждал. Не се ядосвай.
                          Сега Фруктиера в БГ и Додж навън
                          Карал Типо 1.6 75 ->Пунто 1.2 75->Браво 1.9Д->Стило 1.9 JTD

                          Коментар


                            #14
                            ема не аз такива хора не мога да ги разбера....след като няма какво да каже да си замъчи и да не говори глупости.Идеята е да си помогнем някак а не да се убеждаваме че колите са си така.Карам кола на 18 години ама съм сигурен че има много повече здрави неща от много други наполовина на годините и.
                            Fiat Tipo DGT 1108cm3 Fire, VW Passat B3 1878cm3

                            Коментар


                              #15
                              geshabeli написа:
                              I’m_crazy написа:
                              zfa159 написа:
                              Как е поставен изпарителя - напречно или надлъжно на гредите на колата?Ако е напречно тогава като караш по-бързо започва да се изменя положението на мембраните и може да се получава.Но ще го прави и при рязко спиране.
                              абе ти с тези сдухани фиати да не мислиш,че правиш ускорение като на формула-1 и най-вече при 130км/чне се излагайте
                              Ти фиат карал ли си? Или и си на немски трактор?Извинявай за акото в темата, колега просто се напрягам като видя подобен отговор. Пък и тоя е ясно че фиат не е виждал. Не се ядосвай.
                              Човечето си го е написало само, че е нещо му хлопа - защо му се връзвате?
                              VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
                              VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
                              VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
                              VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
                              Нека Силата на бъде с Нас...

                              Коментар

                              Working...
                              X