Ами първа чертичка на червното поле на датчик за тепрететурата, ми беше стигнала стрелката и аз се изплаших, отбих и изключих двигателя(повече от 110 е било със сигурност, защото антифриза в казанчето вреше и кипеше)!!!След този инцидент обаче минах поне около 2000км. и няма някакви отклонения по двигателя, само дето си мисля, че маслото нещо не е както трябва. Нали ви казах, след това прегряваме двигателя ми се беше омаслил целият и скоро долях 1 литър.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Отвийте капачката на маслото при работещ двигател, от там не
Collapse
X
-
Е то първото на червеното е 120 ако не греша защото след 90 има една която е 100,после още една - 110 и започват червените.А видял ли си откъде омаслява? - дали отгоре от капака на клапаните или мвжду блока и главата.Антифриза може да не се мърда ама ако е кривнало главата да ти изпуска масло между блока и главата.Разгледай много внимателно откъде изтича маслото и ще обсъдим тази работа.Другото е че при прегряване почти винаги първото,което отива са гумичките на клапаните и започва да гори маслото.Моите се бяха направо разложили от прегряването и вече 150км след ремонта още не може да изчисти ауспуховата система от маслото дето е вкарала вътре.....Fiat Tipo DGT 1108cm3 Fire, VW Passat B3 1878cm3
Коментар
-
ами ела и ше погледнем.Аз имам една такава техника за течовете - заливам с много кореселин да се изчисти всико,подсушавам и с една лампа седя и гледам откъде ще омасли и веднага ми става ясно откъде тече.При теб е малко ама ще се види къде е омазано и ше го открием.Fiat Tipo DGT 1108cm3 Fire, VW Passat B3 1878cm3
Коментар
-
Nikcho написа:Ами първа чертичка на червното поле на датчиак за тепрететурата, ми беше стигнала стрелката и аз се изплаших, отбих и изключих двигателя(повече от 110 е било със сигурност, защото антифриза в казанчето вреше и кипеше)!!!След този инцидент обаче минах поне около 2000км. и няма някакви отклонения по двигателя, само дето си мисля, че маслото нещо не е както трябва. Нали ви казах, след това прегряваме двигателя ми се беше омаслил целият и скоро долях 1 литър.FIAT Idea 1.9 Multijet 2004 г.
FIAT Tipo 1.4i.e. 1995 г. - предишен. Служи вярно над 9 години!
Коментар
-
stivst написа:Nikcho написа:Ами първа чертичка на червното поле на датчиак за тепрететурата, ми беше стигнала стрелката и аз се изплаших, отбих и изключих двигателя(повече от 110 е било със сигурност, защото антифриза в казанчето вреше и кипеше)!!!След този инцидент обаче минах поне около 2000км. и няма някакви отклонения по двигателя, само дето си мисля, че маслото нещо не е както трябва. Нали ви казах, след това прегряваме двигателя ми се беше омаслил целият и скоро долях 1 литър.Tipo 1.4 i.e. 92g. 160A1.046 -ex
Chevrolet Tacuma 1.4 - ex
Fiat Bravo 1.4 120k.с.
Коментар
-
Кореселин да а кърпи и аз имам - все пак правих ремонт и съм се презапасил .Аз имах теч и то много неприятел някъде отпред около ремъците и се сещаш че като го подхванат ремъците и пръска навсякъде.......беше мазало.И като се сетиш че за 10-20 км изхвърли близо литър масло се сещаш какво беше под капака....леле мале....Та взех една туба кореселин (3 литра) и я изхабих цялата да избърша всичко.Радиатора беше в масло,прединя капак отдолу,ремъците,шайбите,алтернатора,кората отдолу под двигателя,греадата пред ремъците,задната страна на моторния отсег....изобщо мазало.Два дни чистих после избърсах всичко много добре с кърпата (и четка за зъби и т.н. защото точно там ми се пада и маслената помпа и главната маслена магистрала и не знаех откъде да го очаквам да протече и всяко ръбче изчистих) и го запалих да видя.Оказа се възможно най-малкото зло - кофти силикон на картера (аз съм си крив защото много време го мазах и явно е започнал да засъхва) и свалих си картера,оправих проблема и сега няма .Вярно след това мяташе още капки от ремъка на алтернатора,самия алтернатор,шайбата на ремъка отпред и т.н. ама сега гледам че хваща прах отгоре така че явно вече не тече Ще го открием няма страшно и ще си каже какво е.И да е за ремонт нещо аз вече имам и връзки и инструменти за главата така че нямаш грижиFiat Tipo DGT 1108cm3 Fire, VW Passat B3 1878cm3
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар