Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Отвийте капачката на маслото при работещ двигател, от там не

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Ами първа чертичка на червното поле на датчик за тепрететурата, ми беше стигнала стрелката и аз се изплаших, отбих и изключих двигателя(повече от 110 е било със сигурност, защото антифриза в казанчето вреше и кипеше)!!!След този инцидент обаче минах поне около 2000км. и няма някакви отклонения по двигателя, само дето си мисля, че маслото нещо не е както трябва. Нали ви казах, след това прегряваме двигателя ми се беше омаслил целият и скоро долях 1 литър.
    Tipo 1.4 i.e. 92g. 160A1.046 -ex
    Chevrolet Tacuma 1.4 - ex
    Fiat Bravo 1.4 120k.с.

    Коментар


      #17
      Е то първото на червеното е 120 ако не греша защото след 90 има една която е 100,после още една - 110 и започват червените.А видял ли си откъде омаслява? - дали отгоре от капака на клапаните или мвжду блока и главата.Антифриза може да не се мърда ама ако е кривнало главата да ти изпуска масло между блока и главата.Разгледай много внимателно откъде изтича маслото и ще обсъдим тази работа.Другото е че при прегряване почти винаги първото,което отива са гумичките на клапаните и започва да гори маслото.Моите се бяха направо разложили от прегряването и вече 150км след ремонта още не може да изчисти ауспуховата система от маслото дето е вкарала вътре.....
      Fiat Tipo DGT 1108cm3 Fire, VW Passat B3 1878cm3

      Коментар


        #18
        Това е интересното, че немога да разбера от къде е В неделя, смятам да дойда и нали може да хвърлите по едно око да кажете къде какво трябва да се прави, че да не ме лъжат много, много в сервиза
        Tipo 1.4 i.e. 92g. 160A1.046 -ex
        Chevrolet Tacuma 1.4 - ex
        Fiat Bravo 1.4 120k.с.

        Коментар


          #19
          ами ела и ше погледнем.Аз имам една такава техника за течовете - заливам с много кореселин да се изчисти всико,подсушавам и с една лампа седя и гледам откъде ще омасли и веднага ми става ясно откъде тече.При теб е малко ама ще се види къде е омазано и ше го открием.
          Fiat Tipo DGT 1108cm3 Fire, VW Passat B3 1878cm3

          Коментар


            #20
            Nikcho написа:
            Ами първа чертичка на червното поле на датчиак за тепрететурата, ми беше стигнала стрелката и аз се изплаших, отбих и изключих двигателя(повече от 110 е било със сигурност, защото антифриза в казанчето вреше и кипеше)!!!След този инцидент обаче минах поне около 2000км. и няма някакви отклонения по двигателя, само дето си мисля, че маслото нещо не е както трябва. Нали ви казах, след това прегряваме двигателя ми се беше омаслил целият и скоро долях 1 литър.
            Моето Типо е същото, 1994 г. производство. Откакто се стопли времето забелязвам, че буквално след 2 км стрелката вече е на 90 градуса. Когато пътувам извънградско стои даже малко след това деление. Ако се случи да изкачвам някой планински проход, най-вече при засилен трафик, вече е на следващото деление след 90. И това при условие, че термостатът е чисто нов, купен чрез "Александър Ауто". Все още не знам нормално ли е това, но наблюденията са ми, че антифризът не мърда, нито ври. И изобщо като отворя капака не виждам признаци на прегряване.
            FIAT Idea 1.9 Multijet 2004 г.
            FIAT Tipo 1.4i.e. 1995 г. - предишен. Служи вярно над 9 години!

            Коментар


              #21
              Значи да си нося кореселин,а и добро количество кърпи
              Tipo 1.4 i.e. 92g. 160A1.046 -ex
              Chevrolet Tacuma 1.4 - ex
              Fiat Bravo 1.4 120k.с.

              Коментар


                #22
                stivst написа:
                Nikcho написа:
                Ами първа чертичка на червното поле на датчиак за тепрететурата, ми беше стигнала стрелката и аз се изплаших, отбих и изключих двигателя(повече от 110 е било със сигурност, защото антифриза в казанчето вреше и кипеше)!!!След този инцидент обаче минах поне около 2000км. и няма някакви отклонения по двигателя, само дето си мисля, че маслото нещо не е както трябва. Нали ви казах, след това прегряваме двигателя ми се беше омаслил целият и скоро долях 1 литър.
                Моето Типо е същото, 1994 г. производство. Откакто се стопли времето забелязвам, че буквално след 2 км стрелката вече е на 90 градуса. Когато пътувам извънградско стои даже малко след това деление. Ако се случи да изкачвам някой планински проход, най-вече при засилен трафик, вече е на следващото деление след 90. И това при условие, че термостатът е чисто нов, купен чрез "Александър Ауто". Все още не знам нормално ли е това, но наблюденията са ми, че антифризът не мърда, нито ври. И изобщо като отворя капака не виждам признаци на прегряване.
                Изобщо никакво притеснение. Това му е нормалната работна тепература - някъде в центъра на разчертанието т.е. 90-100
                Tipo 1.4 i.e. 92g. 160A1.046 -ex
                Chevrolet Tacuma 1.4 - ex
                Fiat Bravo 1.4 120k.с.

                Коментар


                  #23
                  Кореселин да а кърпи и аз имам - все пак правих ремонт и съм се презапасил .Аз имах теч и то много неприятел някъде отпред около ремъците и се сещаш че като го подхванат ремъците и пръска навсякъде.......беше мазало.И като се сетиш че за 10-20 км изхвърли близо литър масло се сещаш какво беше под капака....леле мале....Та взех една туба кореселин (3 литра) и я изхабих цялата да избърша всичко.Радиатора беше в масло,прединя капак отдолу,ремъците,шайбите,алтернатора,кората отдолу под двигателя,греадата пред ремъците,задната страна на моторния отсег....изобщо мазало.Два дни чистих после избърсах всичко много добре с кърпата (и четка за зъби и т.н. защото точно там ми се пада и маслената помпа и главната маслена магистрала и не знаех откъде да го очаквам да протече и всяко ръбче изчистих) и го запалих да видя.Оказа се възможно най-малкото зло - кофти силикон на картера (аз съм си крив защото много време го мазах и явно е започнал да засъхва) и свалих си картера,оправих проблема и сега няма .Вярно след това мяташе още капки от ремъка на алтернатора,самия алтернатор,шайбата на ремъка отпред и т.н. ама сега гледам че хваща прах отгоре така че явно вече не тече Ще го открием няма страшно и ще си каже какво е.И да е за ремонт нещо аз вече имам и връзки и инструменти за главата така че нямаш грижи
                  Fiat Tipo DGT 1108cm3 Fire, VW Passat B3 1878cm3

                  Коментар


                    #24
                    до сега в моя живот не съм имал случай с кола, на която като и махна капачката да не духа - МАЛКО. сигурно ако е на 5000 км. няма да духа (и тва не е много сигурно).
                    UNO 1.0 FIRE & TIPO 1.4 I.E

                    Коментар


                      #25
                      Ще духа ако ще и на 100км да е.Просто технологично няма как да не духа поне малко.
                      Fiat Tipo DGT 1108cm3 Fire, VW Passat B3 1878cm3

                      Коментар


                        #26
                        zfa159 написа:
                        Ще духа ако ще и на 100км да е.Просто технологично няма как да не духа поне малко.
                        и според мен е така, мисля че няма повод за притеснение колегата
                        TEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
                        UNO 1.0 FIRE

                        Коментар


                          #27
                          Повод за притеснение може да е ако духа повече и надува като затапи с ръка иначе е нормално.
                          Fiat Tipo DGT 1108cm3 Fire, VW Passat B3 1878cm3

                          Коментар

                          Working...
                          X