Отвийте капачката на маслото при работещ двигател, от там не трябва да духа!!!!!!!!Това е много важно!!!!!Ако духа бягайте далеч от такъв двигателВерно ли е това днес го видях и от моя двигател духа та се питам верно ли е тва или са глупости.А ако е верно защо става така?Мерси на знаештите )
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Отвийте капачката на маслото при работещ двигател, от там не
Collapse
X
-
Така....по прнцип на теория е вярно че не трябва да духа.Практически обаче е нормално да духа но малко.Предполага се че духа защото издухва компресия от сегментите и я вкарва в картера и оттам вече започва да духа или през картерните газове,или през щеката или през капачката (зависи къде отворите да гледате).Обаче не духа само от компресия.При въртенето на валовете,движението на буталата и т.н. се съзадава така да го наречем вятър в двигателя и затова се получава ефекта да подухва по малко (ама малко).При мен след ремонт на двигателя (сегменти) ефекта такъв - като запалиш на ниски обороти съвсем леко подухва от картерните газове и като вдигна оборотите малко (на 1200-1500) спира да духа изобщо.Не съм гледал на много високи обороти как ще е.Fiat Tipo DGT 1108cm3 Fire, VW Passat B3 1878cm3
Коментар
-
А на мен онзи ден ми се отвори да отворя капачката за масло, защото трябваше да доляе масло. Та значи бях изминал към 100км без да спирам и отварям капачката и отгоре излиза нещо като пара - бял пушек, но по-скоро пара. Не беше силно пушенето но се забелязваше.Това нормално ли е!?Tipo 1.4 i.e. 92g. 160A1.046 -ex
Chevrolet Tacuma 1.4 - ex
Fiat Bravo 1.4 120k.с.
Коментар
-
Nikcho написа:А на мен онзи ден ми се отвори да отворя капачката за масло, защото трябваше да доляе масло. Та значи бях изминал към 100км без да спирам и отварям капачката и отгоре излиза нещо като пара - бял пушек, но по-скоро пара. Не беше силно пушенето но се забелязваше.Това нормално ли е!?FIAT Brava 1.4 SX CLIMA [09/1998]
Коментар
-
Nikcho написа:Абе и мен тая мисъл си ме човърка, но незнам как да проверя дали е гарнитура? Yellow_Flash_Colorz_PDT_34FIAT Brava 1.4 SX CLIMA [09/1998]
Коментар
-
Чакай сега да обесня: Значи имах едно "изпускане", т.е. прегряване леко на двигателя. Температурата ми беше сигнала от около 110 градуса. След това си смених температурният датчик и перката на вентилатора(която ми беше изгоряла) и от тогава не съм имал никаква промяна в съда за антифриза. Но след смяната, докато го пълнех-няколко пъти си сменяше нивото.Казанчето уж е пълно, но след запалване на двигателя бързо се изпразваше. Но предполагам, че просто си е гонило въздуха. Сега нивото не ми е мърдало изобщо, но пък двигателя, след това прегряване, ми се омъсли нещо, но немога да разбера откъде. А-а-а-а-а дано си ме реазбралTipo 1.4 i.e. 92g. 160A1.046 -ex
Chevrolet Tacuma 1.4 - ex
Fiat Bravo 1.4 120k.с.
Коментар
-
При някои масла го има ефекта като караш известно време т.е. загрее маслото да започне част от него да се изпарява (под формата на въпросните газове които си видял).Пушечето е много слабо и едва забележимо ако е това за което ти говоря.Виждал съм го на много коли и стига да е това за което си мисля няма никакъв проблем.Fiat Tipo DGT 1108cm3 Fire, VW Passat B3 1878cm3
Коментар
-
Nikcho написа:...Температурата ми беше сигнала от около 110 градуса. ..."Светлината си въобразява,че се движи по-бързо от всичко друго,но бърка.Колкото и да припира,открива,че мракът е стигнал пръв и вече я чака."-Т.Пратчет
(Fiat 131 ABARTH 103 kW, Aprilia Tuono RSV 1000)
Коментар
-
charlie написа:Nikcho написа:...Температурата ми беше сигнала от около 110 градуса. ...
Коментар
-
Моето Типо преживя 3 пъти по 130......резултатът беше само един пукнат сегмент (не че е малко ама главата дори не беше крива) който обаче веднага смених и няма никакви щети.110 не е опасно много пъти съм виждал коли на такава температутра.Само дано не си я загасил веднага защото тогава на 100% главата ти е крива.Fiat Tipo DGT 1108cm3 Fire, VW Passat B3 1878cm3
Коментар
-
Честно казано това за духането и аз го прочетох когато тръгнах да си търся кола. По същото време едно приятелче пък щеше да купува Опел. Ей, на всички до една им духаше от капачките на маслото. В последствие измерихме компресията на тази, която пича си купи и беше отлична (все пак на 56 хил. км.) но си духа стабилно. Моята също духа, но не съм забелязал за сега да ми гори масло, нито пък да ми връща в антифриза. Странна работа...Не знам дали знаете, но "не знам" се пише отделно!
Fiat Punto 1.2 SX 2000 г.
Коментар
-
е не е чак толкова странно.Маслото и то се изпарява ама като е затворена капачката не може да излезе и не се губи.Отделно че вътре в тоя мотор всичко се върти.Веднага ще ти дам един пример защо ше духа - като се движи буталото надолу под него има някакво количество въздъух което то изтласква към картера.В същото време нагоре отива друго бутало и това изравнява наляганията в двигателя.Да обаче в същото време пък вътре в маслото се плиска вала,биелите и т.н. и всияко това води до разбутване на атмосферата вътре.Отделно в никакъв случай сегментите не могат да уплътнят на 100% компресията и колкото и малка част от нея да е излиза.И затова не може да не духа дори чисто нов да е мотора.Съвсем отделен момент е че в завода се равят с малко повече хлабина на сегментите за да не се разработват а да се карат направо (+0.02мм) така че малко или много ще духа.Мотор (при това дизелов) с 24 компресия (от 23 по книга за нов мотор) пак духаше.Моето типо след ремонт пак духа (на прзаен ход иначе след 1100-1200 оборота почти не).Просто не може да не духа според мен.Тестът е друг - нека духа ама като запушиш с ръка не трябва да усещаш налягане отвътре.Така се проверява колко е издухан двигателя.Fiat Tipo DGT 1108cm3 Fire, VW Passat B3 1878cm3
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар