Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Отвийте капачката на маслото при работещ двигател, от там не

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Отвийте капачката на маслото при работещ двигател, от там не

    Отвийте капачката на маслото при работещ двигател, от там не трябва да духа!!!!!!!!Това е много важно!!!!!Ако духа бягайте далеч от такъв двигателВерно ли е това днес го видях и от моя двигател духа та се питам верно ли е тва или са глупости.А ако е верно защо става така?Мерси на знаештите )
    nema cel jivot s gluposti da se zanimavam!!
    ama pone polovinata...

    #2
    Аз съм чувал, че като изкараш щеката за малсолото не трябва да духа!
    "..разбушувалите се емоции в мен катализираха горчива сълза, която сякаш
    дирижирана от изкусен режисьор тупна точно върху ключодържателя ми "Фиат" , на който стои ключът към "сърцето" на моят автомобил.." :]
    Brava 1.4 12V

    Коментар


      #3
      Така....по прнцип на теория е вярно че не трябва да духа.Практически обаче е нормално да духа но малко.Предполага се че духа защото издухва компресия от сегментите и я вкарва в картера и оттам вече започва да духа или през картерните газове,или през щеката или през капачката (зависи къде отворите да гледате).Обаче не духа само от компресия.При въртенето на валовете,движението на буталата и т.н. се съзадава така да го наречем вятър в двигателя и затова се получава ефекта да подухва по малко (ама малко).При мен след ремонт на двигателя (сегменти) ефекта такъв - като запалиш на ниски обороти съвсем леко подухва от картерните газове и като вдигна оборотите малко (на 1200-1500) спира да духа изобщо.Не съм гледал на много високи обороти как ще е.
      Fiat Tipo DGT 1108cm3 Fire, VW Passat B3 1878cm3

      Коментар


        #4
        А на мен онзи ден ми се отвори да отворя капачката за масло, защото трябваше да доляе масло. Та значи бях изминал към 100км без да спирам и отварям капачката и отгоре излиза нещо като пара - бял пушек, но по-скоро пара. Не беше силно пушенето но се забелязваше.Това нормално ли е!?
        Tipo 1.4 i.e. 92g. 160A1.046 -ex
        Chevrolet Tacuma 1.4 - ex
        Fiat Bravo 1.4 120k.с.

        Коментар


          #5
          Nikcho написа:
          А на мен онзи ден ми се отвори да отворя капачката за масло, защото трябваше да доляе масло. Та значи бях изминал към 100км без да спирам и отварям капачката и отгоре излиза нещо като пара - бял пушек, но по-скоро пара. Не беше силно пушенето но се забелязваше.Това нормално ли е!?
          хммм... да не би някоя гарнитура да се е скапала? мисля че не е нормално...
          FIAT Brava 1.4 SX CLIMA [09/1998]

          Коментар


            #6
            Абе и мен тая мисъл си ме човърка, но незнам как да проверя дали е гарнитура? Yellow_Flash_Colorz_PDT_34
            Tipo 1.4 i.e. 92g. 160A1.046 -ex
            Chevrolet Tacuma 1.4 - ex
            Fiat Bravo 1.4 120k.с.

            Коментар


              #7
              Nikcho написа:
              Абе и мен тая мисъл си ме човърка, но незнам как да проверя дали е гарнитура? Yellow_Flash_Colorz_PDT_34
              Забелязваш ли ненормално поведение в съда на антифриза (по време на работата, а и когато не работи)?Намалява ли нивото, покачва ли се? Бълбука ли?
              FIAT Brava 1.4 SX CLIMA [09/1998]

              Коментар


                #8
                Чакай сега да обесня: Значи имах едно "изпускане", т.е. прегряване леко на двигателя. Температурата ми беше сигнала от около 110 градуса. След това си смених температурният датчик и перката на вентилатора(която ми беше изгоряла) и от тогава не съм имал никаква промяна в съда за антифриза. Но след смяната, докато го пълнех-няколко пъти си сменяше нивото.Казанчето уж е пълно, но след запалване на двигателя бързо се изпразваше. Но предполагам, че просто си е гонило въздуха. Сега нивото не ми е мърдало изобщо, но пък двигателя, след това прегряване, ми се омъсли нещо, но немога да разбера откъде. А-а-а-а-а дано си ме реазбрал
                Tipo 1.4 i.e. 92g. 160A1.046 -ex
                Chevrolet Tacuma 1.4 - ex
                Fiat Bravo 1.4 120k.с.

                Коментар


                  #9
                  При някои масла го има ефекта като караш известно време т.е. загрее маслото да започне част от него да се изпарява (под формата на въпросните газове които си видял).Пушечето е много слабо и едва забележимо ако е това за което ти говоря.Виждал съм го на много коли и стига да е това за което си мисля няма никакъв проблем.
                  Fiat Tipo DGT 1108cm3 Fire, VW Passat B3 1878cm3

                  Коментар


                    #10
                    Nikcho написа:
                    ...Температурата ми беше сигнала от около 110 градуса. ...
                    до 110 градуса не е опасно.
                    "Светлината си въобразява,че се движи по-бързо от всичко друго,но бърка.Колкото и да припира,открива,че мракът е стигнал пръв и вече я чака."-Т.Пратчет
                    (Fiat 131 ABARTH 103 kW, Aprilia Tuono RSV 1000)

                    Коментар


                      #11
                      charlie написа:
                      Nikcho написа:
                      ...Температурата ми беше сигнала от около 110 градуса. ...
                      до 110 градуса не е опасно.
                      На вода или на масло ?На вода обикновено вече е късно, на масло - може и да се размине без проблем. Много малко двигатели работят на 110 градуса температура на охлаждащата течност !

                      Коментар


                        #12
                        Моето Типо преживя 3 пъти по 130......резултатът беше само един пукнат сегмент (не че е малко ама главата дори не беше крива) който обаче веднага смених и няма никакви щети.110 не е опасно много пъти съм виждал коли на такава температутра.Само дано не си я загасил веднага защото тогава на 100% главата ти е крива.
                        Fiat Tipo DGT 1108cm3 Fire, VW Passat B3 1878cm3

                        Коментар


                          #13
                          Честно казано това за духането и аз го прочетох когато тръгнах да си търся кола. По същото време едно приятелче пък щеше да купува Опел. Ей, на всички до една им духаше от капачките на маслото. В последствие измерихме компресията на тази, която пича си купи и беше отлична (все пак на 56 хил. км.) но си духа стабилно. Моята също духа, но не съм забелязал за сега да ми гори масло, нито пък да ми връща в антифриза. Странна работа...
                          Не знам дали знаете, но "не знам" се пише отделно!
                          Fiat Punto 1.2 SX 2000 г.

                          Коментар


                            #14
                            е не е чак толкова странно.Маслото и то се изпарява ама като е затворена капачката не може да излезе и не се губи.Отделно че вътре в тоя мотор всичко се върти.Веднага ще ти дам един пример защо ше духа - като се движи буталото надолу под него има някакво количество въздъух което то изтласква към картера.В същото време нагоре отива друго бутало и това изравнява наляганията в двигателя.Да обаче в същото време пък вътре в маслото се плиска вала,биелите и т.н. и всияко това води до разбутване на атмосферата вътре.Отделно в никакъв случай сегментите не могат да уплътнят на 100% компресията и колкото и малка част от нея да е излиза.И затова не може да не духа дори чисто нов да е мотора.Съвсем отделен момент е че в завода се равят с малко повече хлабина на сегментите за да не се разработват а да се карат направо (+0.02мм) така че малко или много ще духа.Мотор (при това дизелов) с 24 компресия (от 23 по книга за нов мотор) пак духаше.Моето типо след ремонт пак духа (на прзаен ход иначе след 1100-1200 оборота почти не).Просто не може да не духа според мен.Тестът е друг - нека духа ама като запушиш с ръка не трябва да усещаш налягане отвътре.Така се проверява колко е издухан двигателя.
                            Fiat Tipo DGT 1108cm3 Fire, VW Passat B3 1878cm3

                            Коментар


                              #15
                              Ок ама колко време ще си задържиш ръката?
                              Сега Фруктиера в БГ и Додж навън
                              Карал Типо 1.6 75 ->Пунто 1.2 75->Браво 1.9Д->Стило 1.9 JTD

                              Коментар

                              Working...
                              X