Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

нов съидинител буксува моля спешно дайте ми съвет !!!

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    развивай по един оборот докато намериш точния момент
    alfa romeo 145 1.3 boxer-моята гордост
    fiat bravo TD100-печката на брата

    Коментар


      #17
      marian nedev написа:
      reter написа:
      beast31 написа:
      Намирисва ми на обърнат феродов диск,възможно ли е да сте го завъртяли при монтажа?
      защо ли не видам, как щ стане този филм. Аз също сам си сменях съединителя, но нямах проблеми. Това с обърнатия диск е абсурдно.
      И аз така мисля твоят съединител с помпа ли е?
      не
      Fiat Bravo 1.6 99г. - Г.И.
      Fiat Stilo 1.6 02г. - Г.И.

      Коментар


        #18
        marian2784 написа:
        развивай по един оборот докато намериш точния момент
        Аууу голяма играчка дано да стане че не ми се сваля кутията пак .Значи според теб колега ми е натегнат съединителят от жилото и затова буксува

        Коментар


          #19
          reter написа:
          marian nedev написа:
          reter написа:
          beast31 написа:
          Намирисва ми на обърнат феродов диск,възможно ли е да сте го завъртяли при монтажа?
          защо ли не видам, как щ стане този филм. Аз също сам си сменях съединителя, но нямах проблеми. Това с обърнатия диск е абсурдно.
          И аз така мисля твоят съединител с помпа ли е?
          не
          еее ти наистина ли не виждаш от какво може да е ?

          Коментар


            #20
            да точно от това е
            alfa romeo 145 1.3 boxer-моята гордост
            fiat bravo TD100-печката на брата

            Коментар


              #21
              Аз защо ли си мисля, че пак ще се сваля кутията. Пробвай с регулировка и дано е от там. Иначе лошо. Ето какво е трябвало да проверите по време на ремонта. Да измеритте дебелината на новия феродов диск. Да се имери дебелината на притескателния, за износване. Да се провери "слънцето: на притескателя за счупена, омекнали или пукната пружина/и/ /обикновенно се чупят в невидимата част и после буксува/. Неравномерност на огледалото. Изкривяване на вилката.
              Fiat Marea TD100

              Коментар


                #22
                iuly_vn написа:
                Аз защо ли си мисля, че пак ще се сваля кутията. .....Да измеритте .....
                Дано не съм прав, но и на мен основното съмнение е за менте съединител.Предполагам че рано или късно ще се стигне до сваляне на съединителя. Вземете един истински, поставете ги един до друг ... мерете и сравнявайте ... Ако намерите разлики, които биха имали отношение към проблема - искайте си парите и купете друг съединител от друг магазин.Аз съм с JTD105 и съединителя ми е малко по-друг. Но съм с хидравлична помпа и следователно нямам нищо за регулиране. А след смяната с нов съединител проблема се появи и беше същия като при @marian nedev. В сервиза три пъти сваляха съединителя ... първото сваляне беше да видят дали някъде не са допуснали грешка при монтажа ... след второто сваляне пак не намериха грешки при монтажа, гледаха маховика и накрая набедиха помпата, смениха и нея, но проблема остана ... след третото сваляне извадиха нов съединител и с шублера взеха да мерят ... намериха разлика и сложиха другия ... Проблема изчезна и скоростите влизаха добре, зацепваше добре ...Това преди няма 11 месеца. Сега пак зацепва добре или поне не буксува при натоварване, но вероятно вече е с яко разбити шлици ... От м.май до сега си засичам разхода ... 4,48л/100км ... смятайте колко натоварвам съединителя ... Стария си беше оригиналния, т.е. изкарал е 10 години ... с него потегляше без газ на първа и после втора - и нямаше притисания ...Иначе момчетата си разбираха от работата ... 3 пъти го свалиха и монтираха в рамките на 5-6 часа, вкл. времето за чудене и маене ... ПП/ Смяната беше на съединител комплект, уж най-доброто като за малко над 300 лв. комплекта ... сега гледам в сайта им че леко са поевтинели ... И двата ги извадиха от склада чисто нови, неотваряни ... еднакви по производител, парт.номер и т.н. ... уж близнаци, ама явно не са били еднояйчни ...
                Renault Clio 1.5 dci / Fiat Brava 105JTD / 1999 год.
                http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=43195

                Коментар


                  #23
                  [quote="iuly_vn"]Аз защо ли си мисля, че пак ще се сваля кутията. Пробвай с регулировка и дано е от там. Иначе лошо. Ето какво е трябвало да проверите по време на ремонта. Да измеритте дебелината на новия феродов диск. Да се имери дебелината на притескателния, за износване. Да се провери "слънцето: на притескателя за счупена, омекнали или пукната пружина/и/ /обикновенно се чупят в невидимата част и после буксува/. Неравномерност на огледалото. Изкривяване на вилката.[/quoteКолега ами той е нов комплект съединител

                  Коментар


                    #24
                    Започваш да отпускаш жилото докато педала на съединителя стане под този на спирачката. След това палиш и караш да пробваш, ако е добре отпускаш още. Така докато усетиш че не включва добре - тогава го натягаш един два оборота на гайките на шпилката.При всички положение педала на съединителя не трябва да е над този на спирачката!!!
                    Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
                    Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше

                    Коментар


                      #25
                      ilko-gd написа:
                      Започваш да отпускаш жилото докато педала на съединителя стане под този на спирачката. След това палиш и караш да пробваш, ако е добре отпускаш още. Така докато усетиш че не включва добре - тогава го натягаш един два оборота на гайките на шпилката.При всички положение педала на съединителя не трябва да е над този на спирачката!!!
                      Колеги ето каде и бил проблема при намистане на кутията лагера е излязъл от гнездото си и по този начин държи съединитела полу натиснат наложи се да се разкача за втори път кутията и да се намести лагера всега вече всичко си е ок и фиата ми си е наред с нов съединител благодаря на всички които се отзоваха да ми помогнат с какво то могат

                      Коментар


                        #26
                        Задължително го регулирайте според указанията на ilko-gd! Така ще се подобри работата и увеличи живота на агрегата.

                        Коментар


                          #27
                          Добави едно - РЕШЕН към заглавието, че и на други работещи по почина "Направи си сам" да си полезен!
                          Няма начин да няма начин!

                          Коментар

                          Working...
                          X