Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Браво-Проблем с токове и липса на парно

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Браво-Проблем с токове и липса на парно

    Здравейте колеги, с напредване на есенно-зимния сезон се оказа, че е време, да обърна повече внимание на липсата на парно. Освен, че стъклата се изпотяват и се налага, да бърша предното стъкло със стари гащи, а и сутрин вече си става доста студеничко..Надявах се на циганско лято 40-50 дни-уви, няма го!А сега, по същество: един пролетен ден се оказа, че не ми работи онази врътка на която има цифрички "1 2 3 4". Сиреч - не духа нищо, като го врътна - няма топло, няма студено Отначало беше от време на време, след това съвсем престана, да работи. Закарах си Коша на майстор - провери ми уж бушончетата, каза, че не е от там и че трябва, да се разглоби цялото панелче зад копчето, за да се види дали проблема не е някъде там по кабели отзад. Нямаше време, да се разглабя и майстора нещо разцъка и направи така, че сега когато си пусна климатика духа на степен "2". Цяло лято си карам на климатик на степен "2’ и ми беше достатъчно, сега обаче през по-хладните дни ми се струва безмислено, да пускам климатик.Другия ми и по-основен проблем е по токовете. Предишбния собственик си беше свързал 2 усилвателя, туби и колони сам, които си взе, когато купих колата и подозирам, че той е в дъното на проблема. Симпомите са следните: постоянно пулсиращо премигване на фаровете и стоповете, осветлението на таблото и лампата в купето. Значи, доста е досадно, да Ви кажа честно...освен за мен, то и за останалите участници в движението. CD-то ми също прекъсва - изведнъж си се изключва самичко и после пак си тръгва, започна да показва маймунджолъци на дисплея си, вместо например коя песен се слуша. (Вярно, че чувам коя е, ама всеки път, когато си пусна музика от флашката, започва все от средата на една и съща песен, която ме дразни безбожно). Случва ми се няколко пъти, колата да загасне в движение - няма ток. После, пали от 3-тия път. Случва ми се, да не може да запали от първия път - има ток, просто не иска да завърти. Сигурно и акумулатора ми е старичък - напоследък, като застудее, едвам пали и ми свети онова индикаторчето на таблото. Сигурно последното е нещо нормално - карам колата сутрин 8мин./6 км. вечер - 8мин/6км. Когато я карам малко повече на другия ден пали нормално. Както и да е...Чудя се, дали има нещо общо между токовете и парното? Към кого, да се обърна?
    Ex'Fiat Uno, Ex'Fiat Bravo GT, Ex'Fiat Punto HGT, Now-Fiat Bravo GT

    #2
    Абе Сокче онова индикаторче на таблото (предполагам с формата на акумулаторче) означава, че имаш проблем или с генератора или с връзките до акумулатора, но определено нямаш правилно зареждане, то и затова ти премигват фаровете и другите консуматори. Парно ако нямаш може да е заради прецакан термостат, аз всъщност не знам при твоето как е точно, ако клапите за въздуха са автоматични може от там да има някакво прецакване и да не обръща на топъл въздух. Потенето на стъклата вероятно е от издънено радиаторче.
    --Старата ръжда любов не хваща!--
    156 sportwagon 1,9 jtd 115
    ex Bravo 1.8;ex Ford Focus 1,8 tddi;

    Коментар


      #3
      van_dal написа:
      Абе Сокче онова индикаторче на таблото (предполагам с формата на акумулаторче) означава, че имаш проблем или с генератора или с връзките до акумулатора, но определено нямаш правилно зареждане, то и затова ти премигват фаровете и другите консуматори. Парно ако нямаш може да е заради прецакан термостат, аз всъщност не знам при твоето как е точно, ако клапите за въздуха са автоматични може от там да има някакво прецакване и да не обръща на топъл въздух. Потенето на стъклата вероятно е от издънено радиаторче.
      Акумулаторчето на таблото не свети. Има едно друго чекер-че, което трябва, да загасне, когато запаля, но то си остава, да свети известно време и самичко гасне. Иначе, термостат сменях Март месец заедно с ламбда-сонда и дебитомер.
      Ex'Fiat Uno, Ex'Fiat Bravo GT, Ex'Fiat Punto HGT, Now-Fiat Bravo GT

      Коментар


        #4
        За ключа със степените, проблема е или в лоша връзка или в дефектен резистор/модул за управление.С климатроник ли е ?За другото - проверка на акумулатор и зареждане на алтернатор.Ако са останали кабели от усливателите, провери дали са изолирани.
        F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

        Коментар


          #5
          Ами проблемите по тока ми говорят само едно провери си кабелите към акумулатора, дали са добре стегнати. Може и стария собственик да ти е оставил някоя приятна изненада, но там вече трябва да се търси проблема, не може да се гадае. Направи си диагностика за грешки да се види за какво остава да свети чека.
          --Старата ръжда любов не хваща!--
          156 sportwagon 1,9 jtd 115
          ex Bravo 1.8;ex Ford Focus 1,8 tddi;

          Коментар


            #6
            emzo написа:
            За ключа със степените, проблема е или в лоша връзка или в дефектен резистор/модул за управление.С климатроник ли е ?За другото - проверка на акумулатор и зареждане на алтернатор.Ако са останали кабели от усливателите, провери дали са изолирани.
            Колата е с климатик. Вчера си я взех (пак беше при майстора за смяна на разни неща), човека каза, че алтернатора си зарежда нормално. Някъде се била губела маса, според него, но не се занимава с жици той. Кабели има бая изкарани... Няма ли някой сносен жичкаджия, който, да препоръчате?
            Ex'Fiat Uno, Ex'Fiat Bravo GT, Ex'Fiat Punto HGT, Now-Fiat Bravo GT

            Коментар


              #7
              http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=3432
              F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

              Коментар


                #8
                Проблема.

                Колега... отнлосно запотяването на стъклата и липсата/понякога/ на парно-проблемът ти е от течащо радиаторче на парното.Просто.. то тече, от там... изпарява се по питата и се омазняват стъклата. Може да ти мокри и в краката, но.. всичко е според това колко вода ти пуска.Радиаточето е на високо ниво, следователно от там взима и въздух/след като се загаси двигателя/ и от там се губи обезвъздушаването на цялата система.
                BRAVO 1.4, 12 V

                Коментар

                Working...
                X