Здравейте колеги, с напредване на есенно-зимния сезон се оказа, че е време, да обърна повече внимание на липсата на парно. Освен, че стъклата се изпотяват и се налага, да бърша предното стъкло със стари гащи, а и сутрин вече си става доста студеничко..Надявах се на циганско лято 40-50 дни-уви, няма го!А сега, по същество: един пролетен ден се оказа, че не ми работи онази врътка на която има цифрички "1 2 3 4". Сиреч - не духа нищо, като го врътна - няма топло, няма студено
Отначало беше от време на време, след това съвсем престана, да работи. Закарах си Коша на майстор - провери ми уж бушончетата, каза, че не е от там и че трябва, да се разглоби цялото панелче зад копчето, за да се види дали проблема не е някъде там по кабели отзад. Нямаше време, да се разглабя и майстора нещо разцъка и направи така, че сега когато си пусна климатика духа на степен "2". Цяло лято си карам на климатик на степен "2’ и ми беше достатъчно, сега обаче през по-хладните дни ми се струва безмислено, да пускам климатик.Другия ми и по-основен проблем е по токовете. Предишбния собственик си беше свързал 2 усилвателя, туби и колони сам, които си взе, когато купих колата и подозирам, че той е в дъното на проблема. Симпомите са следните: постоянно пулсиращо премигване на фаровете и стоповете, осветлението на таблото и лампата в купето. Значи, доста е досадно, да Ви кажа честно...освен за мен, то и за останалите участници в движението. CD-то ми също прекъсва - изведнъж си се изключва самичко и после пак си тръгва, започна да показва маймунджолъци на дисплея си, вместо например коя песен се слуша. (Вярно, че чувам коя е, ама всеки път, когато си пусна музика от флашката, започва все от средата на една и съща песен, която ме дразни безбожно). Случва ми се няколко пъти, колата да загасне в движение - няма ток. После, пали от 3-тия път. Случва ми се, да не може да запали от първия път - има ток, просто не иска да завърти. Сигурно и акумулатора ми е старичък - напоследък, като застудее, едвам пали и ми свети онова индикаторчето на таблото. Сигурно последното е нещо нормално - карам колата сутрин 8мин./6 км. вечер - 8мин/6км. Когато я карам малко повече на другия ден пали нормално. Както и да е...Чудя се, дали има нещо общо между токовете и парното? Към кого, да се обърна?
![Sad](https://www.fiatforum.bg/core/images/smilies/icon_sad.gif)
![Sad](https://www.fiatforum.bg/core/images/smilies/icon_sad.gif)
Коментар