Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Map сензор, къде се намира? Грешка P0235

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    P0236 е проблемен MAP сензор.
    AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
    HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
    Kawasaki ER-6n'2012

    Коментар


      #32
      Да и аз така четох, но го почистих и никаква промяна, а когато го свалих, по него нямаше почти никакви полепи и"гнусотии". Интересното е че и по EGR клапана не беше мръсен (гледах страшни картинки тук). Соленоида беше почти с недвижеща ос и след почистването грешкаата която записваше не се записва повече(P0235). Какво да направя как да разбера, дали е MAP или дебитомер? Когато на трета запише грешка, след това не иска да върви мад 3000оборота. Просто не иска да ги надвиши.
      Stilo 1.9jtd
      Bravo 1.9TD

      Коментар


        #33
        Колега,имаш 0236.Писах ти проблемен MAP,а не мръсен.Колкото и да го чистиш той ще си остане проблемен.Сменяш MAP-a и си решаваш загадката.
        AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
        HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
        Kawasaki ER-6n'2012

        Коментар


          #34
          Мапа сменен с нов Бош, промяна никаква. На ЕГР-а я нямаше едното метално оплътнение, може ли това да бъде проблем?
          Stilo 1.9jtd
          Bravo 1.9TD

          Коментар


            #35
            Младеж, колко пъти ти казах, нямаш надув.Търси причината или в клапан Н75 или в ЕГР-а или в пропуск на турбо пътищата.Вариант е и маф-а да те ограничава.Просто го разкачи и ако литне - там е проблема.Нито логове като логове правиш, нито слушаш, какво ти се говори.
            F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

            Коментар


              #36
              P0235-датчик налягане на турбо
              Fiat Stilo 1.9JTD Multiwagon 115кс 2004г.

              Коментар


                #37
                Щом не пуши като комин, значи нещо ти ограничава горивото.Дърпай МАФ-а и тествай.п.с. аа забравих, че съм го писал това
                F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                Коментар


                  #38
                  Когато откачих маф-а вървенето не се промени особено, но червената лампа от таблото изчезна, започна да пуши доста повече. След което го разглобих, имаше маслов края на маркуча, който влизаше към МАФ-а, странно от къде ли е? Сглобих я и довечера ще я тествам, забравих да кажа че беше доста зацапан от маслото.
                  Stilo 1.9jtd
                  Bravo 1.9TD

                  Коментар


                    #39
                    Закачи маф-а и логни:оборотитотал фуел quantityПосле го разкачи и логниоборотибууст прешърМоже и на 2ра предавка.ЕГР-а запуши ли го ?0100 или 0101 грешка не записва ли ?
                    F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                    Коментар


                      #40
                      Вече не дава грешка никаква, поне на табото(3-та и 4-та до 4000 оборота), не съм се закачал с комп. (няма грешки които се появяват на таблото) и не знам какви грешки дава, утре ще се закача и ще пусна лог. Вече над 2800 върви чуствително повече. Може би е комплексно от всичките неща които почистих . Даже ми става вече интересно да човъркам по колата след морето мисля да почистя и турбото, заедно с тръбопроводите
                      Stilo 1.9jtd
                      Bravo 1.9TD

                      Коментар


                        #41
                        Ето логовете Правени са на втора предавка, сега положението как е? Не дава грешки. Само тази P0101, сега я изтрих и покарах малко не се появи, може да иска някакво време. Пaрaметрите в логa в рaмките нa нормaлното ли сa?
                        Прикачени файлове
                        Stilo 1.9jtd
                        Bravo 1.9TD

                        Коментар


                          #42
                          Здарвейте колеги, не знам дали е удачно да питам точно в тази тема, но съм нов във форума и не се ориентирам все още добре. Скоро си купих Фиат Стило 1.9 JTD и понеже съм патил от дебитомер с предишната си кола, реших да почистя въпросния на тази преди да се е ’’прецакал’’. Та почистих го аз, обаче след връщането на мястото му реших да пробвам колата как ще се държи и след минаването на 10-15 км. ми изписа на таблото ’’engine fault’’ . Автомобила си върви, не преминава на авариен режим и т.н. ,но лампата на engine си свети и не знам дали не прецаках нещо. Ще съм благодарен да чуя мненията ви зада знам какво да предприема.

                          Коментар


                            #43
                            Аз имам грешка P0235 - boost pressure - stored въпроса ми е ако някой може да помогне къде е това нещо аз съм с 1.2 16v фиат браво 2001г. предполагам че това е грешката заради която колата не ускорява понякога гасне на свободна. Другите грешки са P1555 low signal stored и третата грешка е P0704 - Transmission/Gear sys(5)Invalid signal - stored. Предполагам че забавеното ускорение идва от първата грешка ако някои му хрумне нещо ще съм благодарен

                            Коментар


                              #44
                              Сменен Мап сензор не се промени кои знае какво мисля че проблема беше от един вакум на входящия колектор. Сега излезе нова грешка P0220 - Accelerator potentiometer ако някои знае да каже къде се намира тенкс

                              Коментар

                              Working...
                              X