Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Въпрос за датчик за налягане на маслото.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Въпрос за датчик за налягане на маслото.

    Знаете ли, ако си развия датчика за налягане на маслото, дали ще изтече маслото - тоест дали трябва да подложа съд 5 литра за да го събера, или бурканче ще свърши работа. Лично аз мисля че няма да изтече всичкото, но все пак да си попитам. (Проблема е, че се скъса проводника на датчика и за да го запоя, трябва да го демонтирам - много на криво място е).
    Fiat Ritmo 105TC
    1600cc 105к.с.

    #2
    ем чи колега при мен датчика е доста високо не виждам как ще изтече. би ти изтекло маслото само ако е на картера, ама не ми се вярва. при всяко друго положение ако изчакаш половин час колата да поседи и маслото да се стече надолу то и капка няма да излезе.мисля си аз!
    Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
    Fiat Bravo'97 1,6 16v
    Fiat Tempra'91 1,6 mono

    Коментар


      #3
      За датчика

      Колега, развивай спокойно.Когато изстине двигателя маслото се стича в картера,а датчика е високо.Да споделя и аз нещо за тази джаджа! Невероятно ,но факт сълзи масло през датчика----не през резбата към блока, а от средата.Изглежда има пукнатина по средата в изолацията и от налягането в маслената система сълзи в средата точно до кабела.(но отчита нормално)Та се чудя дали като работи да го сменям( или работи ли не пипай)

      Коментар


        #4
        Да попитам нещо само - кой датчик? - този за ниво (ако колата има изобщо) или този за налягането (ако е този за налягането ще изтече съвсем малко ако изобщо изтече нещо).Успех!
        Fiat Tipo DGT 1108cm3 Fire, VW Passat B3 1878cm3

        Коментар


          #5
          zfa159 написа:
          Да попитам нещо само - кой датчик? - този за ниво (ако колата има изобщо) или този за налягането (ако е този за налягането ще изтече съвсем малко ако изобщо изтече нещо).Успех!
          При мене има 3 датчика за маслото: 1. За температурата - той е на картера и със сигурност ще изтече маслото. 2. За минимално налягане - включва лампата на таблото - той си е наред, защото е с автоклема и даже да се скъса нещо се оправя лесно.3. За измервателя на налягането - за стрелковият уред на таблото - именно той ми прави проблем, защото жицата излиза директно от него без клема, а се скъса точно до датчика. Нов струва 70лв, а ме дразни когато не мога да гледам налягането. П.П. А въобще, благодаря на всички, смятам, че наистина няма опасност от мазилаж - утре ще го разглобя.
          Fiat Ritmo 105TC
          1600cc 105к.с.

          Коментар


            #6
            Е тоя трябва да е някъде около този за лампата (след филтъра на главната магистрала) така че съвсем малко ще изтече ако изобщо изтече.Сложи едно парцалче все пак да не стават капки и т.н.
            Fiat Tipo DGT 1108cm3 Fire, VW Passat B3 1878cm3

            Коментар


              #7
              Ето и завършекът на историята. Днес го свалих датчика. Наистина изтече много малко масло - примерно, около 20мл. Запоих си кабела и сега мога доволно да кажа, че всички уреди по таблото ми работят. Следващата стъпка е да си направя светодиодно осветление... и още цяла купчина дреболии. Благодаря на всички за помощта.
              Fiat Ritmo 105TC
              1600cc 105к.с.

              Коментар


                #8
                Re: За датчика

                rumen59 написа:
                Колега, развивай спокойно.Когато изстине двигателя маслото се стича в картера,а датчика е високо.Да споделя и аз нещо за тази джаджа! Невероятно ,но факт сълзи масло през датчика----не през резбата към блока, а от средата.Изглежда има пукнатина по средата в изолацията и от налягането в маслената система сълзи в средата точно до кабела.(но отчита нормално)Та се чудя дали като работи да го сменям( или работи ли не пипай)
                смени го, защото може в един момент да изхвърли половината масло от там

                Коментар

                Working...
                X