Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с разхода

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем с разхода

    Колеги имам следня проблем.карам Типо 1.6 моно 94 год на газ.Миналата година като застудя есента и ми качи разход 20 на 100 при нормален 10.Изтиках някак си защото тя и без това стоя 3 месеца в гараж за ремонт.После всичко беше наред.сега пак застудя и разхода пак стана 20 на 100.като запаля на празен ход (разбирам на свободна) стрелката на икономаизера стои максимално в дясно дори при работна температура.Има и още една подробност незнам дали е свързано но като запаля и веднага си дига сама към 2000 оборота и после падат сами до към 900 1000.Моля дайте идея от какво може да е това
    Прикачени файлове
    Нека Спрем Войната По Пътищата !!!
    http://forum.fiat-bg.org/profile.php...profile&u=8539

    #2
    Върви на диагностика! Нормално е на студена кола да се качат оборотите до към 1500, но не и до 2000. Явно имаш проблеми с някой темп. датчик.
    --Старата ръжда любов не хваща!--
    156 sportwagon 1,9 jtd 115
    ex Bravo 1.8;ex Ford Focus 1,8 tddi;

    Коментар


      #3
      ?

      Възможно ли е от това да дава такъв разход.от датчика защото както се вижда и на снимката разхода е висок и при работна температура
      Нека Спрем Войната По Пътищата !!!
      http://forum.fiat-bg.org/profile.php...profile&u=8539

      Коментар


        #4
        А свети ли инжекцията постоянно
        Lacia Lybra 2.4jtd 140++ executive
        EX.Fiat Tipo SX 1.6 IE
        EX.Fiar Ritmo 105TC

        Коментар


          #5
          Въздушният филтър как е? Сменян лие скоро? Хвърли му едно око за всеки случай
          Fiat Tipo 1.4 91 AGT cat.
          Fiat Marea 1.6 16v 99

          Коментар


            #6
            Re: ?

            super_s написа:
            Възможно ли е от това да дава такъв разход.от датчика защото както се вижда и на снимката разхода е висок и при работна температура
            Ами много вероятно е, защото ако е прецакан темп датчик и подава ниска температура през цялото време колата работи в обогатен режим и с висок разход на гориво.
            --Старата ръжда любов не хваща!--
            156 sportwagon 1,9 jtd 115
            ex Bravo 1.8;ex Ford Focus 1,8 tddi;

            Коментар


              #7
              хм

              Инжекцията свети откакто я купих но само когато карам на газ.Продавача ми каза че не са сложили някакво устройство когато са слагали газовата,а то трябвало да лъже сондата че е на бензин.Филтъра не е сменян но то и без това въздуха влиза през една дупка на кутията понеже е счупена а немога д анамеря здрава да я сменя(от тези на трите болта е )
              Нека Спрем Войната По Пътищата !!!
              http://forum.fiat-bg.org/profile.php...profile&u=8539

              Коментар


                #8
                Опитай да запушиш дупката, защото означава че ще влиза нефилтриран въздух. Другото е само настройка на газовата. Освен това на тия мотори трябва да се слага емулатор, защото най-малкоот няма да работи на бензин, а и на газ не е много добре.
                FIAT BRAVO II 1.4 GPL
                FIAT BRAVA 1.6 16V 103ps
                FIAT TIPO 1.6i.e. 835.С1 '93 ABS
                FIAT UNO 1.5

                Коментар


                  #9
                  Колега,като дългогодишен горд собственик на същия чепел да ти споделя моите наблюдения;1 и наи важно запуши дупката която казваш че имаш,много въздух означава и много газ съответно и разхода става ....2 светещия чек се получава при грешна смес, нормално е да светка от време на време ама постоянно не,от там ти трупа и грешки на компа.3 Емулатор на този двигател не се слага няма смисъл,аз имах преди но го махнах причината е че когато го покарам40-50 км с еднакви обороти и спра на светофар примерно ,стъпковото моторче забиваше на 3000об. Сложиха ми реле да го растартира и вече 4год. никакви ядове,върви и на газ и на бенц.4 Имобилаизера е малко вятър работа ама има малка фаида от него,обаче ти направо изби рибата с твоя.Тои е закачен са всмукателните тръби и мери вакума,при твоите показания е много малък.Моя седеш е малко след средата,но след реглаж на клапаните е 2-3 чертички под средата 5 темперетуния датчик може да ти прави мизерия,като за проба опитаи сутрин когато е студена колата даи на контакт,стъпковото моторче трябва да ти отвори смукача и когато затопли секо по леко го връща ,наблюдаваи го, а може да го свалиш датчика и да го премериш с мултицет какви стоиности дава. Дано съм ти от полза.Успех Yellow_Flash_Colorz_PDT_05
                  Lacia Lybra 2.4jtd 140++ executive
                  EX.Fiat Tipo SX 1.6 IE
                  EX.Fiar Ritmo 105TC

                  Коментар

                  Working...
                  X