Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

реглаж на преден мост-сервиз

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    реглаж на преден мост-сервиз

    Колеги, проблемът е следния: Преди седмица г/д смених десен накрайник, след което посетих сервиз (за сега няма да споменавам името) за реглаж на преден мост.Правиха-струваха и оттогава колата започна да дърпа на дясно, когато пуснеш волана.Отделно за да върви по права линия колата, волана трябва да се държи леко завит на ляво.В момента, в който реша да изправя волана, колата хваща пътя в дясно.Отивам два дни след реглажа да споделя с момчетата за ефекта и те ми размениха двете предни гуми с идеята да видят дали ще има промяна.Промяна имаше, колата почна да дърпа на ляво, но не винаги, а за да поддържаш права посока, волана пак трябва да е леко на ляво.Заключението на момчетата от сервиза беше, че имам крива гума.Така, обаче как е възможно до момента преди реглажа, колата да няма забежки на никъде?.Когато волана беше изправен и колата вървеше на право.Пускал съм волана и колата не е мърдала от правата линия.Далече съм от мисълта,че гумите са проблем, по-скоро реглажа не е на ред, но те твърдят, че реглажа е ОК.Та молбата ми към вас е за съвет за сервиз за реглаж.

    #2
    Здравей колега, преди около четири месеца правих реглаж на преден мост в жк. Младост-1 във VIP Service ето и линк http://www.vipservice-bg.com/ и съм доволен. Струваше около тридесетина лева. Да не звучи като реклама, но обслужването наистина беше на ниво, а и момчето си разбираше от работата. Мисля, че ще ти бъдат полезни в твоя случай. Успех !!
    Fiat Marea 1.8 HLX

    Коментар


      #3
      кола

      На тунела в Люлин има сервиз виж има един с очила Стенда им е нов и знае какво парви
      КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
      Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
      http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

      Коментар


        #4
        Благодаря за бързите отговори!

        Коментар


          #5
          А случайно да имаш различни джанти? Или поне едната да е различна? Това е много важно за реглажа - 4-те трябва да са еднакви по диаметър, ширина и офсет. Иначе където и да идеш на реглаж - ефекта ще е този.

          Коментар


            #6
            ///// написа:
            А случайно да имаш различни джанти? Или поне едната да е различна? Това е много важно за реглажа - 4-те трябва да са еднакви по диаметър, ширина и офсет. Иначе където и да идеш на реглаж - ефекта ще е този.
            Също и крива джанта нали?
            Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
            Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

            Коментар


              #7
              ами джантите са еднакви и 4-те, уж като ги слагах правиха баланси.До сега не съм имал проблем с предницата, нито вибрации, нито дърпане.Проблема се появи след смяната на накрайника и реглажа.

              Коментар


                #8
                потърси из моите мнения сервиз, в дружба на амстердам номер 5 се намира ако не ме лъже паметта, изключителни професионалисти, а аз все намирам кусури по принцип....накрая ти дават разпечатка и може да си прецениш има ли проблем или не
                Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                Fiat Bravo'97 1,6 16v
                Fiat Tempra'91 1,6 mono

                Коментар


                  #9
                  Мерси колеги за предложенията!.Мисля да отхвърля окончателно съмненията за криви гуми и джанти, като сложа зимните гуми тези дни.Те са на отделни джанти и до момента на свалянето нямах проблем с тях.Ако проблема продължи, ще се насоча към някой от сервизите препоръчани от вас.Ще пиша какво е станало, когато сменя гумите.

                  Коментар


                    #10
                    Едно време колата теглеше на една страна. Волана стоеше малко накриво за да се компенсира тегленето. Ходих в една от най-големите вериги в София за гуми и реглаж. Компютри, лазери ли са не знам кво е, комуникация от всяко колело към компютъра - няква космическа технология едва ли не.Излизам от сервиза - същата работа и 35 лв назад. Наскоро ходих при един майстор - със някъкви стари технологии - някви апарати с огледалца към джантите, и някви лампи и отразява по една скала до стената. Абе примитивна работа ти казвам. Ама човека разбира кво прави. Колата заспа, няма дърпане на една страна , няма крив волан, абе кола мечта стана. Сервиза е в Димитровград.Тези скъпите стендове, сигурно искат периодична проверка и калибровка, и не знам колко често им се правят. Замазват очите на хората с разпечатки с картинки и цифри с два знака след запетаята, а дали има повтаряемост на измерването не се знае. Ходи в някой проверен сервиз дето казват колегите.Поздрави. И да кажеш после какво е станало и кой е сервиза.
                    Bravo JTD 105 '98

                    Коментар


                      #11
                      mr. Nikoi написа:
                      ....
                      И аз съм на същото мнение. Ще се помъча да ти намеря адреса на един чичка с не много нова техника, но наистина разбиращ от работата си. На мен преди годин ми взе 25лв. за реглажа.Ето го:Това е и пункт на СБА. Като влезеш в двора първият гараж в дясно е човека с реглажите.
                      Ex: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI

                      Коментар


                        #12
                        Колега, къде го пращаш там на Филип Кутев, точно от там си взех колата с крив волан след реглаж и ме съветваха после по телефона да си сменя лявата и дясната гума, при положение, че преди ремонта кормилото стоеше на средата точно! Било от гумите, според тях, а те бяха нови летни гуми първи сезон на месец-два...Послед ходих в друг сервиз да им довършват работата, разбира се.Не ходете там за реглаж.

                        Коментар


                          #13
                          Tornado написа:
                          ///// написа:
                          А случайно да имаш различни джанти? Или поне едната да е различна? Това е много важно за реглажа - 4-те трябва да са еднакви по диаметър, ширина и офсет. Иначе където и да идеш на реглаж - ефекта ще е този.
                          Също и крива джанта нали?
                          Да, да - също и от крива джанта на някои стендове. Но на "моя" стенд се завъртат всяка гума 2 пъти на по 90 deg за да може да се въведат в компа кривините и после софруера да ги изключи от геометрията.И к’ви са тия цени - 30-35 лева за реглаж на фиат?

                          Коментар


                            #14
                            Колеги, за сега се трае кривия волан, като че ли малко е по-прав или си внушавам вече, незнам.Мисля към края на месеца да слагам зимните гуми и ако няма оправия, ще мъдря някой сервиз наистина с по-примитивна техника.После ще пиша за развитие.Благодаря още веднъж за съветите!.

                            Коментар


                              #15
                              fuoco написа:
                              Колега, къде го пращаш там на Филип Кутев, точно от там си взех колата с крив волан след реглаж и ме съветваха после по телефона да си сменя лявата и дясната гума, при положение, че преди ремонта кормилото стоеше на средата точно! Било от гумите, според тях, а те бяха нови летни гуми първи сезон на месец-два...Послед ходих в друг сервиз да им довършват работата, разбира се.Не ходете там за реглаж.
                              Ами не знам колега. Мен точно там ми оправиха предницата. Преди това бях ходил в D&N сервиз в Младост с ултрамодерната им техника...волана на колата беше изкривен, а колата теглеше зверски на една страна.Но явно всичко е въпрос на късмет. Според мен навсякъде се е навъдило с некомпетентни хора, с липса на желание за работа. Последият пример беше при смяната на гумите ми. На едната гума не ми затегнаха болтовете, а след това вдигнаха колата от другата страна. След като видях, че гумата е на криво им казах, че не са затегнали болтовете на джантата. Оправиха ги уж. След това тръгнах да се прибирам...минах 200км и нещо почна да хлопа. Проверих джантата и какво да видя...болотовете отвити. Явно са прецакали или джантата или главината и сега болтовете се саморазвъртат. А аз карайки със 140 по магистралата можех да се убия, заради глупостта на някой друг. Като през цялото време на смяната на гумите "майстора" пуфтеше ли пуфтеше, че имал много работа.
                              Ex: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI

                              Коментар

                              Working...
                              X