Колеги, проблемът е следния: Преди седмица г/д смених десен накрайник, след което посетих сервиз (за сега няма да споменавам името) за реглаж на преден мост.Правиха-струваха и оттогава колата започна да дърпа на дясно, когато пуснеш волана.Отделно за да върви по права линия колата, волана трябва да се държи леко завит на ляво.В момента, в който реша да изправя волана, колата хваща пътя в дясно.Отивам два дни след реглажа да споделя с момчетата за ефекта и те ми размениха двете предни гуми с идеята да видят дали ще има промяна.Промяна имаше, колата почна да дърпа на ляво, но не винаги, а за да поддържаш права посока, волана пак трябва да е леко на ляво.Заключението на момчетата от сервиза беше, че имам крива гума.Така, обаче как е възможно до момента преди реглажа, колата да няма забежки на никъде?.Когато волана беше изправен и колата вървеше на право.Пускал съм волана и колата не е мърдала от правата линия.Далече съм от мисълта,че гумите са проблем, по-скоро реглажа не е на ред, но те твърдят, че реглажа е ОК.Та молбата ми към вас е за съвет за сервиз за реглаж.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
реглаж на преден мост-сервиз
Collapse
X
-
Здравей колега, преди около четири месеца правих реглаж на преден мост в жк. Младост-1 във VIP Service ето и линк http://www.vipservice-bg.com/ и съм доволен. Струваше около тридесетина лева. Да не звучи като реклама, но обслужването наистина беше на ниво, а и момчето си разбираше от работата. Мисля, че ще ти бъдат полезни в твоя случай. Успех !!Fiat Marea 1.8 HLX
-
///// написа:А случайно да имаш различни джанти? Или поне едната да е различна? Това е много важно за реглажа - 4-те трябва да са еднакви по диаметър, ширина и офсет. Иначе където и да идеш на реглаж - ефекта ще е този.Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
потърси из моите мнения сервиз, в дружба на амстердам номер 5 се намира ако не ме лъже паметта, изключителни професионалисти, а аз все намирам кусури по принцип....накрая ти дават разпечатка и може да си прецениш има ли проблем или неLancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
Мерси колеги за предложенията!.Мисля да отхвърля окончателно съмненията за криви гуми и джанти, като сложа зимните гуми тези дни.Те са на отделни джанти и до момента на свалянето нямах проблем с тях.Ако проблема продължи, ще се насоча към някой от сервизите препоръчани от вас.Ще пиша какво е станало, когато сменя гумите.
Коментар
-
Едно време колата теглеше на една страна. Волана стоеше малко накриво за да се компенсира тегленето. Ходих в една от най-големите вериги в София за гуми и реглаж. Компютри, лазери ли са не знам кво е, комуникация от всяко колело към компютъра - няква космическа технология едва ли не.Излизам от сервиза - същата работа и 35 лв назад. Наскоро ходих при един майстор - със някъкви стари технологии - някви апарати с огледалца към джантите, и някви лампи и отразява по една скала до стената. Абе примитивна работа ти казвам. Ама човека разбира кво прави. Колата заспа, няма дърпане на една страна , няма крив волан, абе кола мечта стана. Сервиза е в Димитровград.Тези скъпите стендове, сигурно искат периодична проверка и калибровка, и не знам колко често им се правят. Замазват очите на хората с разпечатки с картинки и цифри с два знака след запетаята, а дали има повтаряемост на измерването не се знае. Ходи в някой проверен сервиз дето казват колегите.Поздрави. И да кажеш после какво е станало и кой е сервиза.Bravo JTD 105 '98
Коментар
-
Колега, къде го пращаш там на Филип Кутев, точно от там си взех колата с крив волан след реглаж и ме съветваха после по телефона да си сменя лявата и дясната гума, при положение, че преди ремонта кормилото стоеше на средата точно! Било от гумите, според тях, а те бяха нови летни гуми първи сезон на месец-два...Послед ходих в друг сервиз да им довършват работата, разбира се.Не ходете там за реглаж.
Коментар
-
Tornado написа:///// написа:А случайно да имаш различни джанти? Или поне едната да е различна? Това е много важно за реглажа - 4-те трябва да са еднакви по диаметър, ширина и офсет. Иначе където и да идеш на реглаж - ефекта ще е този.
Коментар
-
fuoco написа:Колега, къде го пращаш там на Филип Кутев, точно от там си взех колата с крив волан след реглаж и ме съветваха после по телефона да си сменя лявата и дясната гума, при положение, че преди ремонта кормилото стоеше на средата точно! Било от гумите, според тях, а те бяха нови летни гуми първи сезон на месец-два...Послед ходих в друг сервиз да им довършват работата, разбира се.Не ходете там за реглаж.Ex: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар