Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Fiat Marea има ток, не пали, развалено реле ?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Fiat Marea има ток, не пали, развалено реле ?

    Здравейте колеги,днес се сблъсках с един проблем, който не успях да реша сам. Последно карах колата във вторник, а вчера не я бях карал. Днес слизам, тръгвам да отключвам - на пръв поглед всичко беше наред, но се оказа, че централното заключване не е сработило. Учудих се, но отключих ръчно (тук трябва да спомена, че алармата си изписука както обикновено - само централното не проработи) влизам в колата, слагам ключа, давам на контакт, таблото светва, но почва да премигва. Чух, че някакво реле постоянно цъка. Отворих капака и започнах да се услушвам. Фиксирах едно - незнам дали е точно реле, но се намира под един пластмасов капак, с две пластмасови врътки. На вид е пластмасов бял правоъгълник с размери около 7-8 сантиметра дълго, на 2-3 сантиметра широко. В него влиза една черна букса широка колкото самото "реле" която се откопчава с един червен .. елемент който се издърпва настрани.Когато завъртя ключа докрай, за да запаля - целия ток все едно изчезва - таблото гасне и т.н. Това, което ви описах и според мен е реле е капсоловано и не можах да му направя по обстоен преглед или профилактика/ремонт. Чудя се някой сблъсквал ли се е с този проблем и какво е било решението му ? Също така може да се абстрахирате от това реле и да дадете свои предложения, защото не съм 100% сигурен, но е възможно да съм чувал релето да цъка продължително и преди. Благодаря ви предварително.
    Fiat Tipo Turbo Integrale | powered by ICIDesign
    Fiat Marea 1.6 16v

    #2
    Re: Fiat Marea има ток, не пали, развалено реле ?

    porosenoq написа:
    Здравейте колеги,днес се сблъсках с един проблем, който не успях да реша сам. Последно карах колата във вторник, а вчера не я бях карал. Днес слизам, тръгвам да отключвам - на пръв поглед всичко беше наред, но се оказа, че централното заключване не е сработило. Учудих се, но отключих ръчно (тук трябва да спомена, че алармата си изписука както обикновено - само централното не проработи) влизам в колата, слагам ключа, давам на контакт, таблото светва, но почва да премигва. Чух, че някакво реле постоянно цъка. Отворих капака и започнах да се услушвам. Фиксирах едно - незнам дали е точно реле, но се намира под един пластмасов капак, с две пластмасови врътки. На вид е пластмасов бял правоъгълник с размери около 7-8 сантиметра дълго, на 2-3 сантиметра широко. В него влиза една черна букса широка колкото самото "реле" която се откопчава с един червен .. елемент който се издърпва настрани.Когато завъртя ключа докрай, за да запаля - целия ток все едно изчезва - таблото гасне и т.н. Това, което ви описах и според мен е реле е капсоловано и не можах да му направя по обстоен преглед или профилактика/ремонт. Чудя се някой сблъсквал ли се е с този проблем и какво е било решението му ? Също така може да се абстрахирате от това реле и да дадете свои предложения, защото не съм 100% сигурен, но е възможно да съм чувал релето да цъка продължително и преди. Благодаря ви предварително.
    Изтощен акумулатор.
    Фиат марея уикенд 1.9ТД100

    "Доброто винаги побеждава злото.Така че, който победи,той е добрият!"

    Бат Бойко победи...но се оказа,че не е добрият!!

    Коментар


      #3
      Забравих да кажа - не е акумулатора.
      Fiat Tipo Turbo Integrale | powered by ICIDesign
      Fiat Marea 1.6 16v

      Коментар


        #4
        porosenoq написа:
        Забравих да кажа - не е акумулатора.
        а окислена клеима на акумулатора Я наи добре даи снимка на това "реле" и кажи мареята с кои мотор е
        ФИАТ БРАВО 1.8 16V GT
        ФИАТ БРАВА 1.8 16V 1997г

        Коментар


          #5
          Ох докато пусках темата, гледах да не забравя нещо - ето, че съм забравил почти всичко Значи и клема не е - клемите са перфектни, чисти и контактуват добре, Мареа-та е 1.6 16v 97-а година. Снимки ще се опитам да намеря в нет-а, защото не снимах мойта, и ще потърся някъде.. ако има...
          Fiat Tipo Turbo Integrale | powered by ICIDesign
          Fiat Marea 1.6 16v

          Коментар


            #6
            И аз мисля че тока ти се губи някъде. Просто намери къде. Може да е лоша маса след акумулатора.Не се занимавай с релето почти сигурно не е от него.Пробвай да измериш на мощните бушони при двигателя колко волта идват като дадеш на контакт.
            http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
            Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
            FIAT БРАВО 1.2 16v
            ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
            FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

            Коментар


              #7
              Благодаря, ще опитам. Ще пиша за развитие, а до тогава всяко мнение е добре дошло.
              Fiat Tipo Turbo Integrale | powered by ICIDesign
              Fiat Marea 1.6 16v

              Коментар


                #8
                Айде колеги - нова загадка - Тока все пак се оказа акумулатора... Това го оставям на страна - с чисто нов акумулатор съм в момента, но се случва следното:Паля сутринта колата, и тръгвам за работа. В началото не забелязвам нищо нередно. По едно време колата започна да работи странно и неравномерно. Няма никакви сигнализации по таблото за грешка или нещо подобно. Не държи обороти и гасне. Измъчих се в тия задръствания да стигна до работа и преди малко да се прибера от работа, защото трябваше постоянно да подавам газ докато спирам... ужас. Не си обяснявам какво се случва. Ако някой има идея да сподели .. Незнам каква друга полезна информация мога да дам с която да ви насоча ..едит: ето малко полезна информация за която се сетих - колата няма газова уредба и не е имала, само на бензин се кара.
                Fiat Tipo Turbo Integrale | powered by ICIDesign
                Fiat Marea 1.6 16v

                Коментар


                  #9
                  А като сложи новия акумулатор, запали ли колата да работи на място, докато загрее, или направо запали и тръгна?

                  Коментар


                    #10
                    Ами честно казано тръгнах сравнително бързо след запалването, но колата поработи поне 2-3 минути на място.
                    Fiat Tipo Turbo Integrale | powered by ICIDesign
                    Fiat Marea 1.6 16v

                    Коментар


                      #11
                      Направи го, след като изключиш акумулатора от колата за тази нощ. От запалване до нормално загряване - без консуматори, на място.

                      Коментар


                        #12
                        Ок , свалил съм клемите на акумулатора. Утре ще проверя какво става. Мерси за съвета.
                        Fiat Tipo Turbo Integrale | powered by ICIDesign
                        Fiat Marea 1.6 16v

                        Коментар

                        Working...
                        X