Значи реших да си обезвъздуша сам Браво-то(1.6 двигател), да заменя антифриза, че в момента е повече вода, а все пак идва зима, а и имах малко проблеми със загряването и искам да видя след като го обезвъздуша хубаво как ще е. Та въпроса ми колеги е, къде точно са пробките за източване? Би трябвало да са 2. Имам една пластмасова на радиатора горе, която на ръка може да се отвие, и една на маркуча към парното с отвертка нея? Това ли са? Ако може някой със снимки да ми покаже ще съм много благодарен И как става най-добре, някъде из форума четох, че трябва да се прави на напълно студен двигател?И да попитам нещо друго, за да не пускам друга тема, имам проблем със съединителя. Трдно ми влизат скоростите, като карам с над 100 и вкарам пета се чува едно "грр", мн трудно влиза, като запаля колата и е студена, и подавам газ при натиснат съединител в по високите обороти се чува свирене, като не е натиснат или е позагряла вече колата го няма това свирене :Х Дали е лагер, диск?? Съвети??
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Помощ за обезвъздушаване на Браво?
Collapse
X
-
xtry написа:Пробките за обезвъздушаване са само 2-тези които си написал че знаеш.като наливаш полека антифриза и почне да излиза от долната пробка я завий леко за да спре и после чакай да тръгне да тече и от тази на радиатора.завий я и нея и си готов аз така правяБраво 1.6 16v 1996
Рено Лагуна 2 1.9 dCI.
Коментар
-
svilens написа:xtry написа:Пробките за обезвъздушаване са само 2-тези които си написал че знаеш.като наливаш полека антифриза и почне да излиза от долната пробка я завий леко за да спре и после чакай да тръгне да тече и от тази на радиатора.завий я и нея и си готов аз така правяFIAT BRAVA 16.16V.ELX Абе, ако ме блъсне Селянин, важи ли Гражданската отговорност !
Коментар
-
dani389 написа:Само че се прави обратно прво от радиятора защото е на по ниско място.И после тая на маркуча и каквото остане колата сама ще се обезвъздуши.Fiat Croma 1.9 16V MJet
Коментар
-
Rokambol написа:Не забравяй врътката на парното да е на "топло"!
Коментар
-
Rokambol написа:Смени радиатора и при следващото обезвъздушаване, постъпи пак по същия наичн, с разликата, че след като протече и от пробката на маркуча, повдигни разширителния съд на десетина сантиметра и остави още малко да тече от нея. Не забравяй врътката на парното да е на "топло"!Fiat Croma 1.9 16V MJet
Коментар
-
valtera_ написа:dani389 написа:Само че се прави обратно прво от радиятора защото е на по ниско място.И после тая на маркуча и каквото остане колата сама ще се обезвъздуши.Браво 1.6 16v 1996
Рено Лагуна 2 1.9 dCI.
Коментар
-
колеги незнам как наливате антифриз на запален двигател ам не се ли получава въздушна възглавница така ?? аз наливам полека,долната пробка тръгва-което значи че радиаторчето се е напълнило с антифриз понеже пробката е малко над радиаторчето.така проблеми нямам с обезвъздушаването.после тръгва и от пробката на радиатора като се понапълни още системата и няма грижи проблем става ако забравя да развия пробката на маркуча до радиаторчето(както стана миналата седмица) докато я обезвъздуша после .. и изпарителя взе да замръзва абе филм голем общо взето така че аз написах моя начин който действа винаги1.6 16v Abarth
Коментар
-
Аз имам друг проблем.Сменях антифриза на Фиат пунто 1,2 бензин колата има само 1 пробка на парното развих я.Когато сложих новия антифриз я оставих да поработи с отворена капачка на радиатора и изведнаж почна да хварля антифриз като луда.Хварли 2 3 литра долях поработи пак и пак хварли,температурата минава средата перка невключва
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар