Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Помощ за обезвъздушаване на Браво?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Помощ за обезвъздушаване на Браво?

    Значи реших да си обезвъздуша сам Браво-то(1.6 двигател), да заменя антифриза, че в момента е повече вода, а все пак идва зима, а и имах малко проблеми със загряването и искам да видя след като го обезвъздуша хубаво как ще е. Та въпроса ми колеги е, къде точно са пробките за източване? Би трябвало да са 2. Имам една пластмасова на радиатора горе, която на ръка може да се отвие, и една на маркуча към парното с отвертка нея? Това ли са? Ако може някой със снимки да ми покаже ще съм много благодарен И как става най-добре, някъде из форума четох, че трябва да се прави на напълно студен двигател?И да попитам нещо друго, за да не пускам друга тема, имам проблем със съединителя. Трдно ми влизат скоростите, като карам с над 100 и вкарам пета се чува едно "грр", мн трудно влиза, като запаля колата и е студена, и подавам газ при натиснат съединител в по високите обороти се чува свирене, като не е натиснат или е позагряла вече колата го няма това свирене :Х Дали е лагер, диск?? Съвети??
    Fiat Croma 1.9 16V MJet

    #2
    Пробките за обезвъздушаване са само 2-тези които си написал че знаеш.като наливаш полека антифриза и почне да излиза от долната пробка я завий леко за да спре и после чакай да тръгне да тече и от тази на радиатора.завий я и нея и си готов аз така правя
    1.6 16v Abarth

    Коментар


      #3
      Благодаря за инфо-то колега А да откачам ли маркуча за да изтече или от прибките??
      Fiat Croma 1.9 16V MJet

      Коментар


        #4
        за да изтече стария антифриз ли?аз го източвам от дебелия маркуч който влиза в радиатора долу.от пробките ще изтече много малко,около литър сигурно
        1.6 16v Abarth

        Коментар


          #5
          Да, да изтече, и аз така ще го източа от големия маркуч
          Fiat Croma 1.9 16V MJet

          Коментар


            #6
            xtry написа:
            Пробките за обезвъздушаване са само 2-тези които си написал че знаеш.като наливаш полека антифриза и почне да излиза от долната пробка я завий леко за да спре и после чакай да тръгне да тече и от тази на радиатора.завий я и нея и си готов аз така правя
            Това при запален двигател ли?
            Браво 1.6 16v 1996
            Рено Лагуна 2 1.9 dCI.

            Коментар


              #7
              svilens написа:
              xtry написа:
              Пробките за обезвъздушаване са само 2-тези които си написал че знаеш.като наливаш полека антифриза и почне да излиза от долната пробка я завий леко за да спре и после чакай да тръгне да тече и от тази на радиатора.завий я и нея и си готов аз така правя
              Това при запален двигател ли?
              Само че се прави обратно прво от радиятора защото е на по ниско място.И после тая на маркуча и каквото остане колата сама ще се обезвъздуши.
              FIAT BRAVA 16.16V.ELX Абе, ако ме блъсне Селянин, важи ли Гражданската отговорност !

              Коментар


                #8
                dani389 написа:
                Само че се прави обратно прво от радиятора защото е на по ниско място.И после тая на маркуча и каквото остане колата сама ще се обезвъздуши.
                И при мен стана така, първо потече от пробката на радиатора и след това от тази на маркуча. Напълних бавно, запалих и оставих да работи на отворена капачка докато не пусна няколко пъти перката и готово. Отначало нямаше проблеми, но на другия ден се почви теч в радиатора
                Fiat Croma 1.9 16V MJet

                Коментар


                  #9
                  Смени радиатора и при следващото обезвъздушаване, постъпи пак по същия наичн, с разликата, че след като протече и от пробката на маркуча, повдигни разширителния съд на десетина сантиметра и остави още малко да тече от нея. Не забравяй врътката на парното да е на "топло"!
                  Fiat Marea 1.8i 16V
                  Fiat Tipo 1.4i 8V
                  Fiat Punto 1.6i 8V
                  www.italauto-bg.net/forum/

                  Коментар


                    #10
                    Rokambol написа:
                    Не забравяй врътката на парното да е на "топло"!
                    Това няма значение, в тези коли радиаторите нямат кранче, течността постоянно циркулира през тях, а топлото и студеното се правят от клапа, която смесва топъл и студен въздух. Така че няма значение врътката в каква позиция е, защото тя не влияе на радиатора.

                    Коментар


                      #11
                      Rokambol написа:
                      Смени радиатора и при следващото обезвъздушаване, постъпи пак по същия наичн, с разликата, че след като протече и от пробката на маркуча, повдигни разширителния съд на десетина сантиметра и остави още малко да тече от нея. Не забравяй врътката на парното да е на "топло"!
                      Ами мислех да го повдигна, но не го направих, все пак изчаках така известно време да тече от тази за маркуча и тогава я навих. Другият път и казанчето ще повдигна За радиатора си мислех дали да не пробвам със добавка за запушване на теча, че сега и съдеинителя трябва да сменям и много пари ми се струпват, но реших да не слагам такива добавки, а да пробвам да го лепна някъде(ако някой знае къде да каже) или да търся на втора ръка
                      Fiat Croma 1.9 16V MJet

                      Коментар


                        #12
                        valtera_ написа:
                        dani389 написа:
                        Само че се прави обратно прво от радиятора защото е на по ниско място.И после тая на маркуча и каквото остане колата сама ще се обезвъздуши.
                        И при мен стана така, първо потече от пробката на радиатора и след това от тази на маркуча. Напълних бавно, запалих и оставих да работи на отворена капачка докато не пусна няколко пъти перката и готово. Отначало нямаше проблеми, но на другия ден се почви теч в радиатора
                        Значи моето Браво е без климатик и разширителния съд се намира на радиатора. Къде се намира пробката на радиатора? Какво се получи при мен - парно нямам, като подам газ до 3 хиляди и тръгва, стрелката за загравянето пада като отрязяна. Отворих пробката на тръбата към парното - нищо не течеше от нея (колата беше запалена), парното беше слабо.Подадох газ, парното тръгна и почна да тече от пробката.Като пуснах газта парно имаше силно, но от пробката отново не излизаше нищо.След това всичко беше нормално. парно имаше, термостата отваряше, включваше перката отпред (от пробката не течеше нищо, ако това има значение..).И по едно време всичко изчезна - парно - 0; стрелката почна да се вдига над средата,термостата очевидно не отваряше, защото перката не се включи.Като стигна 1-2 деление под червеното изключих колата и спрях с опитите. Миналата година беше същото - след 2 километра ход, на -10 градуса, спрях да отоворя капака за да охлади - тогава се оказа от водната помпа.Смених я и всичко заспа. До днес.
                        Браво 1.6 16v 1996
                        Рено Лагуна 2 1.9 dCI.

                        Коментар


                          #13
                          колеги незнам как наливате антифриз на запален двигател ам не се ли получава въздушна възглавница така ?? аз наливам полека,долната пробка тръгва-което значи че радиаторчето се е напълнило с антифриз понеже пробката е малко над радиаторчето.така проблеми нямам с обезвъздушаването.после тръгва и от пробката на радиатора като се понапълни още системата и няма грижи проблем става ако забравя да развия пробката на маркуча до радиаторчето(както стана миналата седмица) докато я обезвъздуша после .. и изпарителя взе да замръзва абе филм голем общо взето така че аз написах моя начин който действа винаги
                          1.6 16v Abarth

                          Коментар


                            #14
                            Аз имам друг проблем.Сменях антифриза на Фиат пунто 1,2 бензин колата има само 1 пробка на парното развих я.Когато сложих новия антифриз я оставих да поработи с отворена капачка на радиатора и изведнаж почна да хварля антифриз като луда.Хварли 2 3 литра долях поработи пак и пак хварли,температурата минава средата перка невключва

                            Коментар


                              #15
                              Добре де...Аз съм с 1.6 Браво, без клима както казах вече - е такава пробка на радиатора горе в ляво нямам???Гледах, гледах и не видях никъде, никаква пробка по радиатора ???Сменях го миналата година, пак с такъв от 1.6? Колата е от подписа.
                              Браво 1.6 16v 1996
                              Рено Лагуна 2 1.9 dCI.

                              Коментар

                              Working...
                              X