Проблема съм го решил! Зимата карам с калъфки А мисля и да инвестирам в една подгряваща калъфка или там както я водят от 15-16лв :D И не ми харесва ,че съм с обикновен круиз контрол а не радарен.
Fiat linea 1.3 mjet, Bravo2 1,4 . EX -Lancia Y 1.2, Stilo 1.8 MW ,Brava 1.8,Dedra 1.8 16v,Delta2 1,6,Ritmo 1,5,Lada 1500.
Не ми харесва,че ESP няма възможност за деактивиране.
Moже чрез БГ интервенция ама май е необратимо.Четох, че на някои се изключва с ASR-a, на други - не.Ти имаш ли ? Аз досега комби с ASR не съм видял, за ESP да не говорим.
Прочетох всички мнения!Мога да кажа едно всеки има различен вкус!На мен супер много пък ми харесва това да си пусна седалката най-долу и да виждам само чистачките и ми е супер удобно и отзад седнах и на пазажерското място!Това за корите ,че скърцали няма такова нещо при мен не се чува нищичко!Стъклата били тропали ... глупости ... как на кола 2002 ще тропат стъклата няма такова нещо!За дизайн да не говорим като цяло ,а и супер много ме кефи тъблото как е грапаво и различно от всеки един модел , а не като на ш _ _ _ _ _ _ e ВАГ груп .... !До колкото за стабилността в завоите си е супер стабилна незнам просто как Ви дойде на акъла такива глупости!Колата е направена от завода супер добре на височина ,за да може да я катериш навсякаде, тези който виждат зор с качването където и да е било значи нямат представа за габаритите на колата явно ,за да пишат такива работи!Като искате да я направите още по-стабилна слагате едни спортни червени пружини / най-еФтино / и готово падат Ви пломбите и си я карате само на асвалт и от точка А до точка Б се предвижвате 1 час в града и карате с 20км/h за да не се шибнете в някоя изкочила шахта .... където изобщо ги няма няма в града. А и за тези пари получавате толкова екстри и толкова супер уникален дизайн , че Мерцедес и БМВ може само да завиждат на ФИАТ СТИЛО!
Ванка, в Неделя ще ти намеря един тон кусури !За завоите писах, че може проблема да ми е в аморт. За мен не са отишли, според други са заминали, ще ги сменя, не са кой знае колко.А прозорците дрънчат, стой та гледай, ще ти го демонстрирам
ASR се включва и изключва!Колата не ми скърца ако ,че е варел и на 220000км.За стабилноста създава усещане за нестабилност.Но в действителност не е така,с много усилия успявам да я докарам до включване на ЕСП.За стъклата потропват и при мен .За височината съм решил проблема с тампони от лада и то заради черния път към вилата ми.За EMZO- колата има почти всичко като екстри.Даже ми е по-лесно да кажа какво няма отколкото какво има.
Fiat linea 1.3 mjet, Bravo2 1,4 . EX -Lancia Y 1.2, Stilo 1.8 MW ,Brava 1.8,Dedra 1.8 16v,Delta2 1,6,Ritmo 1,5,Lada 1500.
ДА! най- обикновенни тампони в пружините.С тях съм вече година и половина и беше почти първото нещо което направих.И да не отклоняваме темата .Не ми харесва ,че така и не можах да се оправя с гласовото набиране.
Fiat linea 1.3 mjet, Bravo2 1,4 . EX -Lancia Y 1.2, Stilo 1.8 MW ,Brava 1.8,Dedra 1.8 16v,Delta2 1,6,Ritmo 1,5,Lada 1500.
Не ми харесват ASR/ABS грешките, но намерих сервизна телеграма, тъпото е, че е на италиански, ще видим как ще я превеждам За феновете на бусовете Стило Ъпроад
При мен се появи проблем веднъж.Доста се заиграх с + и - и явно я задавих.Яви се грешка ламда сонда,но след изчистване на грешката проблеми нямам.При нормално ползване никакви ядове.
Fiat linea 1.3 mjet, Bravo2 1,4 . EX -Lancia Y 1.2, Stilo 1.8 MW ,Brava 1.8,Dedra 1.8 16v,Delta2 1,6,Ritmo 1,5,Lada 1500.
Коментар