Колеги днес взех на бащата един Фиам, мяса читав поне на вид оказа се че и за хондака имали от тесните та някои ден може и за него да накипря един Торнадо тея зарядни много хубави ама то тва за по профи работа ми се гледа, за такива кат мен дето ще им се наложи 2 пъти в живота да заредят аку не е оправдано. Аз имам едно Еинхел от метро 5 амперово ко ша кажеш за него ?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Акумулатори FAAM и FIAMM кое е ментето ?
Collapse
X
-
biker_81 написа:В момента в метро има Faam за около 100 лв 62 амперчаса ако не се лъжа.60 ah е 113 лв а 43 е 78 лв.Bravo 1.6 16v 97г. + АГУ
Коментар
-
Slavi_Lancia написа:Торнадо тея зарядни много хубави ама то тва за по профи работа ми се гледа, за такива кат мен дето ще им се наложи 2 пъти в живота да заредят аку не е оправдано. Аз имам едно Еинхел от метро 5 амперово ко ша кажеш за него ?Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
Tornado написа:Slavi_Lancia написа:Торнадо тея зарядни много хубави ама то тва за по профи работа ми се гледа, за такива кат мен дето ще им се наложи 2 пъти в живота да заредят аку не е оправдано. Аз имам едно Еинхел от метро 5 амперово ко ша кажеш за него ?Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
Коментар
-
Минусовата клема от зарядното директно на минус на акумулатора.Плюсовата минава през червения на мултицета ,а черния на мултицета на плюсовата на акумулатора.Врътката на уреда на положение 10 А.Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
Показва 1.7 ампера, зарежда с 13.8 волта, гъстота на електролита преди да почна зареждането беше 1.23 наи ниското на една от клетките и 1.25 наи високото. Още като го вкл. да зарежда и взе да балбука вътре е гати, нормално ли е ?Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
Коментар
-
Slavi_Lancia написа:Показва 1.7 ампера, зарежда с 13.8 волта, гъстота на електролита преди да почна зареждането беше 1.23 наи ниското на една от клетките и 1.25 наи високото. Още като го вкл. да зарежда и взе да балбука вътре е гати, нормално ли е ?Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
А споко, тои редовно си пада до толкова, сутрин кат дам контакт обикновено показва към 10.5 волта, хубуу че стартера е редукторен та върти кат алтав инак нема палене. Вече е на към 7 год и не знам ша ме изкара ли и тая зима, миналата също ме притесняваше ама изкара, сега ще видим кат се застуди. За тва се оглеждам и за мене за някои аку ако случаино се наложи да купувам на пожарПравило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
Коментар
-
Здрасти пичове! Темата е доста интерестна и ще я използвам да задам един въпрос. Един акумулатор, ако е стоял 6 месеца без да е ползван дали е вече за боклука? Аз съм в чужбина от известно време и миналата седмица помолих баща ми да препали "Браво"-то, но нямало и грам ток в акумулатаора. Сложил го да се зарежда, но не знам дали има шанс да се "реанимира" успещно. Акумулатора е марка "Монбат", ако това има някакво значение. Другата седмица се прибирам за кратка почивка в Бг и имам неприятното усещане , че първата ми работа ще е покупката на нов акумулаторSEAT Leon Cupra 300
Triumph Street Triple 765 R
Коментар
-
Ако е стоял включен към колата - 100% сигурно е че е напълно разреден само от консумацията на колата. Само сметни - 180 дни по 24 часа, по 0.01 А, което е "преко сили" най-най-малката възможна консумация, прави около 43 А. Като сложиш и саморазреждането му - сам разбираш че е умрял просто от стоенето. Може и да се вдигне със зарядно с малък ток, и да поживее още.
Коментар
-
Такааа след 12 часово зареждане докара 12.7 волта, гъстота не можах да меря, но тая сутрин го намирам пак на 11.2 волта явно дните му са преброени. За сега колата пали без проблем само щото пали от раз и стартера е редукторен , но зимата в студа ако се наложи да въртя някъде повече може и да увисна. Утечка на ток нямам мерих 0.02 ампера.Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
Коментар
-
VooDoo написа:Здрасти пичове! Темата е доста интерестна и ще я използвам да задам един въпрос. Един акумулатор, ако е стоял 6 месеца без да е ползван дали е вече за боклука? Аз съм в чужбина от известно време и миналата седмица помолих баща ми да препали "Браво"-то, но нямало и грам ток в акумулатаора. Сложил го да се зарежда, но не знам дали има шанс да се "реанимира" успещно. Акумулатора е марка "Монбат", ако това има някакво значение. Другата седмица се прибирам за кратка почивка в Бг и имам неприятното усещане , че първата ми работа ще е покупката на нов акумулаторBrava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар