Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Акумулатори FAAM и FIAMM кое е ментето ?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    Колеги днес взех на бащата един Фиам, мяса читав поне на вид оказа се че и за хондака имали от тесните та някои ден може и за него да накипря един Торнадо тея зарядни много хубави ама то тва за по профи работа ми се гледа, за такива кат мен дето ще им се наложи 2 пъти в живота да заредят аку не е оправдано. Аз имам едно Еинхел от метро 5 амперово ко ша кажеш за него ?
    Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
    Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
    Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

    Коментар


      #32
      В работата почти на всичко взехме ФИАМ и над една година няма никакви проблеми. Аз онзи ден също си взех такъв, но най вече заради отстъпката. 74А с 640А пусков ми излезе 118лв.

      Коментар


        #33
        biker_81 написа:
        В момента в метро има Faam за около 100 лв 62 амперчаса ако не се лъжа.60 ah е 113 лв а 43 е 78 лв.
        Тва тия цени с ДДС ли са или без, че моя Бош здаде багажа и сега се оглеждам за нещо евтино. Иначе от моя бях много доволен (беше си на колата като я купих), а днес открих че производствената му дата е 03.2002г. Иска ми се да си взема същия, но са много скъпи мамка им.
        Bravo 1.6 16v 97г. + АГУ

        Коментар


          #34
          Slavi_Lancia написа:
          Торнадо тея зарядни много хубави ама то тва за по профи работа ми се гледа, за такива кат мен дето ще им се наложи 2 пъти в живота да заредят аку не е оправдано. Аз имам едно Еинхел от метро 5 амперово ко ша кажеш за него ?
          Не е два пъти в живота.Дозаряд е задължителен почти всеки месец.Тези малките Ейнхели мисля ,че са с процесорно управление и само определя амперите.За всеки случай измери с мултицет стойностите.Не трябва да превишава 2 ампера.
          Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
          Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

          Коментар


            #35
            Tornado написа:
            Slavi_Lancia написа:
            Торнадо тея зарядни много хубави ама то тва за по профи работа ми се гледа, за такива кат мен дето ще им се наложи 2 пъти в живота да заредят аку не е оправдано. Аз имам едно Еинхел от метро 5 амперово ко ша кажеш за него ?
            Не е два пъти в живота.Дозаряд е задължителен почти всеки месец.Тези малките Ейнхели мисля ,че са с процесорно управление и само определя амперите.За всеки случай измери с мултицет стойностите.Не трябва да превишава 2 ампера.
            Е ся щи задам един глупав въпрос, как да му измеря ампеража, като закача едната му щипка към + клемата на аку, а между другата щипка и минус клемата на аку измервам ампеража?
            Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
            Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
            Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

            Коментар


              #36
              Минусовата клема от зарядното директно на минус на акумулатора.Плюсовата минава през червения на мултицета ,а черния на мултицета на плюсовата на акумулатора.Врътката на уреда на положение 10 А.
              Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
              Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

              Коментар


                #37
                Показва 1.7 ампера, зарежда с 13.8 волта, гъстота на електролита преди да почна зареждането беше 1.23 наи ниското на една от клетките и 1.25 наи високото. Още като го вкл. да зарежда и взе да балбука вътре е гати, нормално ли е ?
                Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
                Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
                Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

                Коментар


                  #38
                  Slavi_Lancia написа:
                  Показва 1.7 ампера, зарежда с 13.8 волта, гъстота на електролита преди да почна зареждането беше 1.23 наи ниското на една от клетките и 1.25 наи високото. Още като го вкл. да зарежда и взе да балбука вътре е гати, нормално ли е ?
                  Нормално е ,но един разряд до 10,5 волта няма да у бъде излишен.
                  Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                  Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                  Коментар


                    #39
                    А споко, тои редовно си пада до толкова, сутрин кат дам контакт обикновено показва към 10.5 волта, хубуу че стартера е редукторен та върти кат алтав инак нема палене. Вече е на към 7 год и не знам ша ме изкара ли и тая зима, миналата също ме притесняваше ама изкара, сега ще видим кат се застуди. За тва се оглеждам и за мене за някои аку ако случаино се наложи да купувам на пожар
                    Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
                    Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
                    Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

                    Коментар


                      #40
                      Здрасти пичове! Темата е доста интерестна и ще я използвам да задам един въпрос. Един акумулатор, ако е стоял 6 месеца без да е ползван дали е вече за боклука? Аз съм в чужбина от известно време и миналата седмица помолих баща ми да препали "Браво"-то, но нямало и грам ток в акумулатаора. Сложил го да се зарежда, но не знам дали има шанс да се "реанимира" успещно. Акумулатора е марка "Монбат", ако това има някакво значение. Другата седмица се прибирам за кратка почивка в Бг и имам неприятното усещане , че първата ми работа ще е покупката на нов акумулатор
                      SEAT Leon Cupra 300
                      Triumph Street Triple 765 R

                      Коментар


                        #41
                        Ако е стоял включен към колата - 100% сигурно е че е напълно разреден само от консумацията на колата. Само сметни - 180 дни по 24 часа, по 0.01 А, което е "преко сили" най-най-малката възможна консумация, прави около 43 А. Като сложиш и саморазреждането му - сам разбираш че е умрял просто от стоенето. Може и да се вдигне със зарядно с малък ток, и да поживее още.

                        Коментар


                          #42
                          ............а като вземеш под внимание че е монбат, значи и господ не може да го съживи
                          Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
                          Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
                          Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

                          Коментар


                            #43
                            Такааа след 12 часово зареждане докара 12.7 волта, гъстота не можах да меря, но тая сутрин го намирам пак на 11.2 волта явно дните му са преброени. За сега колата пали без проблем само щото пали от раз и стартера е редукторен , но зимата в студа ако се наложи да въртя някъде повече може и да увисна. Утечка на ток нямам мерих 0.02 ампера.
                            Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
                            Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
                            Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

                            Коментар


                              #44
                              VooDoo написа:
                              Здрасти пичове! Темата е доста интерестна и ще я използвам да задам един въпрос. Един акумулатор, ако е стоял 6 месеца без да е ползван дали е вече за боклука? Аз съм в чужбина от известно време и миналата седмица помолих баща ми да препали "Браво"-то, но нямало и грам ток в акумулатаора. Сложил го да се зарежда, но не знам дали има шанс да се "реанимира" успещно. Акумулатора е марка "Монбат", ако това има някакво значение. Другата седмица се прибирам за кратка почивка в Бг и имам неприятното усещане , че първата ми работа ще е покупката на нов акумулатор
                              На мареата акумулатора беше напълно разреден,когато я купих.След минати 400км по магистрала нямаше грам сила да запали,но след 2 дни зареждане се съживи и вече 2 години си го карам без никакви проблеми.Само за справка,акумулатора е Ексел.Хубаво е било преди да заминеш, да откачиш една от клеймите на акумулатора и нямаше да имаш никакъв проблем сега.Аз направих така на моята кола и за 4 месеца без да е палена,окото си беше зелено.
                              Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
                              Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005

                              Коментар


                                #45
                                Какво ви е мнението за БОШ силвър S4 че намерих на много добра цена , че и с 3 год гаранция.
                                Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
                                Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
                                Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

                                Коментар

                                Working...
                                X