Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Реглаж на предница

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Реглаж на предница

    Става дума за следното - сменяха ми отпред амортисъори,носачи и т.н. по предницата.След това ходих на реглаж на преден мост (в Дървеница има един голям сервиз близо до Техническия Университет при последната спирка на реисовете за незнам къде си).Направиха го хората ама едно проблемче си остана - първото което е вулана ми седи малко накриво (те го беха застопорили напаво като правеха реглажа) за да върви направо и другото е че тегли в ляво.Аз реших да не е от налягането на гумите и го уеднаквих (2 атм.).Двете гуми са еднакви и са нови (купих ги зимата и са на около 700-1000км).Усеща се и при ниска скорост - около 50-60 някъде е усезаемо престрояването в ляво.Непрекъснато я тегля в дясно като карам по прави отсечки (Цариградско например)Чудя се на какво може да се дължи това нещо?!? - преди смяната на предницата нямам спомен дали вървеше направо.Исках да попитам според вас на какво може да се дължи и съответно да ми препоръчате къде да го закарам за нов реглаж ако е необходим.Благодаря!
    Fiat Tipo DGT 1108cm3 Fire, VW Passat B3 1878cm3

    #2
    100% некачествен реглаж на предницата. щом и гумите са с еднакво налягане просто няма какво друго да е. иначе ако не ти теглеше и искаше самоо да си изправиш волана лесна работа-една гайка вадиш наместваш го направо във шлиците и газ.
    Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
    Fiat Bravo'97 1,6 16v
    Fiat Tempra'91 1,6 mono

    Коментар


      #3
      pakumba написа:
      100% некачествен реглаж на предницата. щом и гумите са с еднакво налягане просто няма какво друго да е. иначе ако не ти теглеше и искаше самоо да си изправиш волана лесна работа-една гайка вадиш наместваш го направо във шлиците и газ.
      Как се маха тромбата? И моя седи накриво -наляво. Освен това като завивам ми изключва мигача прекалено рано.Ела в неделя, може да го оправим това.А към колегата - аз регулажа си го правих при един човек в Хладелника - сервиз на СБА. Човека се казва Стефан. На мен ми взима минимално щото ме познава. Обаче преди година и повече ходих - нямам проблеми от тогава ( да чукна на дърво). Реглажа си е компютризиран, човека разбира какво прави. Преди това ми теглеше в ляво, не много силно.
      Сега Фруктиера в БГ и Додж навън
      Карал Типо 1.6 75 ->Пунто 1.2 75->Браво 1.9Д->Стило 1.9 JTD

      Коментар


        #4
        не знам за свирката, аз на уно го правих тоя номер няколко пъти ама там тромбата е отстрани на един лост. иначе мигача ти го изключва по-рано защото има едни пласмасови чопчета, 3 на брой, които вършат това и когато ти е крив волана се получава така
        Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
        Fiat Bravo'97 1,6 16v
        Fiat Tempra'91 1,6 mono

        Коментар


          #5
          pakumba написа:
          не знам за свирката, аз на уно го правих тоя номер няколко пъти ама там тромбата е отстрани на един лост. иначе мигача ти го изключва по-рано защото има едни пласмасови чопчета, 3 на брой, които вършат това и когато ти е крив волана се получава така
          На първата среща в неделя Митко вади една тромба и се потроши или си беше строшена. Има някаква магия за вадене без трошене, аз за това.
          Сега Фруктиера в БГ и Додж навън
          Карал Типо 1.6 75 ->Пунто 1.2 75->Браво 1.9Д->Стило 1.9 JTD

          Коментар


            #6
            еми значи знаеш как се вади- с трошене :D сори нямам идея как е при типо
            Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
            Fiat Bravo'97 1,6 16v
            Fiat Tempra'91 1,6 mono

            Коментар


              #7
              Не знам какъв е този реглаж, при който в крайна сметка не е направен реглаж! Колеги питайте във форума къде работят добре,с удоволствие ще ви отговаряме,за да не си хвърляте парите на вятъра и да не хрантутите некадърници!
              Темпра 1.6-карб.-бързина на разумна цена.

              Коментар


                #8
                Е аз именно за това попитах - къде да ида защото и аз смятам че е до реглажа.Другото всичко е ново не може да е от друго.За тромбата - отзад на гърба на волана има винтчета (не помня броя им или са 2 или 4) и се развиват като се завърти на 90 градуса спрямо нормалото положение а преди това са махнати пластмасите там (около копчето за авариините и лостчетата).
                Fiat Tipo DGT 1108cm3 Fire, VW Passat B3 1878cm3

                Коментар


                  #9
                  ми аз лично съм много доволен от момчетата дето работят в сервиза който се намира точно преди да влезеш в тунела в люлин само че в посока центъра има и автомивка няма как да не го забележишуспех
                  Умолявам всички собственици на Audi между 1980-1995 да спрат незабавно с тия коледни маркучи под фаровете!!!

                  Коментар


                    #10
                    А паричките които взимат как са?Понеже след тези сериозни ремонти нямам много останали.....
                    Fiat Tipo DGT 1108cm3 Fire, VW Passat B3 1878cm3

                    Коментар


                      #11
                      Може би ще ти е далече,сервиза в който правих реглаж на преден мост.Взимат 15лева и волана седи апсолютно прав!Адреса еж.к.Овча купел,бул."Обиколна" тел:956 17 79 или 956 17 59.Там когато не могат нещо си го признават.
                      Темпра 1.6-карб.-бързина на разумна цена.

                      Коментар


                        #12
                        viktorson написа:
                        ми аз лично съм много доволен от момчетата дето работят в сервиза който се намира точно преди да влезеш в тунела в люлин само че в посока центъра има и автомивка няма как да не го забележишуспех
                        Аз там си сменям маслото, филтрите. Баща ми ме заведе защото от 2 години там ходи и са без проблем. И аз съм доволен.
                        Сега Фруктиера в БГ и Додж навън
                        Карал Типо 1.6 75 ->Пунто 1.2 75->Браво 1.9Д->Стило 1.9 JTD

                        Коментар


                          #13
                          Един познат ми каза да ида във Вантотрейд,защото там имали компютърен тест (с тежести и т.н.) за всички модели на Типо и реглажа бил ралзичен за различната тежест на двигателите и т.н. и да не ходя пак на оптичен (със стенд в 99% от сервизите).Какво мислите?
                          Fiat Tipo DGT 1108cm3 Fire, VW Passat B3 1878cm3

                          Коментар

                          Working...
                          X