Става дума за следното - сменяха ми отпред амортисъори,носачи и т.н. по предницата.След това ходих на реглаж на преден мост (в Дървеница има един голям сервиз близо до Техническия Университет при последната спирка на реисовете за незнам къде си).Направиха го хората ама едно проблемче си остана - първото което е вулана ми седи малко накриво (те го беха застопорили напаво като правеха реглажа) за да върви направо и другото е че тегли в ляво.Аз реших да не е от налягането на гумите и го уеднаквих (2 атм.).Двете гуми са еднакви и са нови (купих ги зимата и са на около 700-1000км).Усеща се и при ниска скорост - около 50-60 някъде е усезаемо престрояването в ляво.Непрекъснато я тегля в дясно като карам по прави отсечки (Цариградско например)Чудя се на какво може да се дължи това нещо?!? - преди смяната на предницата нямам спомен дали вървеше направо.Исках да попитам според вас на какво може да се дължи и съответно да ми препоръчате къде да го закарам за нов реглаж ако е необходим.Благодаря!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Реглаж на предница
Collapse
X
-
100% некачествен реглаж на предницата. щом и гумите са с еднакво налягане просто няма какво друго да е. иначе ако не ти теглеше и искаше самоо да си изправиш волана лесна работа-една гайка вадиш наместваш го направо във шлиците и газ.Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
-
pakumba написа:100% некачествен реглаж на предницата. щом и гумите са с еднакво налягане просто няма какво друго да е. иначе ако не ти теглеше и искаше самоо да си изправиш волана лесна работа-една гайка вадиш наместваш го направо във шлиците и газ.Сега Фруктиера в БГ и Додж навън
Карал Типо 1.6 75 ->Пунто 1.2 75->Браво 1.9Д->Стило 1.9 JTD
Коментар
-
не знам за свирката, аз на уно го правих тоя номер няколко пъти ама там тромбата е отстрани на един лост. иначе мигача ти го изключва по-рано защото има едни пласмасови чопчета, 3 на брой, които вършат това и когато ти е крив волана се получава такаLancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
pakumba написа:не знам за свирката, аз на уно го правих тоя номер няколко пъти ама там тромбата е отстрани на един лост. иначе мигача ти го изключва по-рано защото има едни пласмасови чопчета, 3 на брой, които вършат това и когато ти е крив волана се получава такаСега Фруктиера в БГ и Додж навън
Карал Типо 1.6 75 ->Пунто 1.2 75->Браво 1.9Д->Стило 1.9 JTD
Коментар
-
Е аз именно за това попитах - къде да ида защото и аз смятам че е до реглажа.Другото всичко е ново не може да е от друго.За тромбата - отзад на гърба на волана има винтчета (не помня броя им или са 2 или 4) и се развиват като се завърти на 90 градуса спрямо нормалото положение а преди това са махнати пластмасите там (около копчето за авариините и лостчетата).Fiat Tipo DGT 1108cm3 Fire, VW Passat B3 1878cm3
Коментар
-
ми аз лично съм много доволен от момчетата дето работят в сервиза който се намира точно преди да влезеш в тунела в люлин само че в посока центъра има и автомивка няма как да не го забележишуспехУмолявам всички собственици на Audi между 1980-1995 да спрат незабавно с тия коледни маркучи под фаровете!!!
Коментар
-
viktorson написа:ми аз лично съм много доволен от момчетата дето работят в сервиза който се намира точно преди да влезеш в тунела в люлин само че в посока центъра има и автомивка няма как да не го забележишуспехСега Фруктиера в БГ и Додж навън
Карал Типо 1.6 75 ->Пунто 1.2 75->Браво 1.9Д->Стило 1.9 JTD
Коментар
-
Един познат ми каза да ида във Вантотрейд,защото там имали компютърен тест (с тежести и т.н.) за всички модели на Типо и реглажа бил ралзичен за различната тежест на двигателите и т.н. и да не ходя пак на оптичен (със стенд в 99% от сервизите).Какво мислите?Fiat Tipo DGT 1108cm3 Fire, VW Passat B3 1878cm3
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар