Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Дави се Уно 1,5i.e.s

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Дави се Уно 1,5i.e.s

    Като изфорсирам двигателя се дави,особено при второ подаване на газ.Свалих капака на бъздушния филтъра и видях че ,ми връща и горивната смес когато е подадена газта до дупка.По пътя се държи добре но до 3000 оборота,от там нататък ме дърпа всеедно назад.Моля кажете кво може да е?
    Fiat Uno 1,5 75. 149C1000

    #2
    на бензин ли е или на газ? скоро сменял ли си ангренажен ремък?
    UNO 1.0 FIRE & TIPO 1.4 I.E

    Коментар


      #3
      Според мен имаш проблем или с центровката на ангренажен ремък(може да е прехварлило заб)или с центровката на запалването

      Коментар


        #4
        Колата е само на бензин, а за ангренажен ремък не съм сменял скоро от 25000км. е и ще проверя да не е прехвърлил някои зъб.За него не съм се сещал благодаря ,ще проверя още утре.Ами на ниски обороти що ли върви добре?Нетрябва ли и там да се е променило вървенето?
        Fiat Uno 1,5 75. 149C1000

        Коментар


          #5
          NixXxan_Racing написа:
          Според мен имаш проблем или с центровката на ангренажен ремък(може да е прехварлило заб)или с центровката на запалването
          точно за това попитах дали скоро е сменян ремъка. и според мен това е проблема. преди 2-3 дни взехме на един приятел темпра 1.6 и беше същата работа не можеше да се форсира повече от 3000 оборота. сменихме ремъка и заработи като часовник. виж дали ремъка е както трябва и после едно елконче.
          UNO 1.0 FIRE & TIPO 1.4 I.E

          Коментар


            #6
            everton написа:
            NixXxan_Racing написа:
            Според мен имаш проблем или с центровката на ангренажен ремък(може да е прехварлило заб)или с центровката на запалването
            точно за това попитах дали скоро е сменян ремъка. и според мен това е проблема. преди 2-3 дни взехме на един приятел темпра 1.6 и беше същата работа не можеше да се форсира повече от 3000 оборота. сменихме ремъка и заработи като часовник. виж дали ремъка е както трябва и после едно елконче.
            а дали може да се получава обратното, т.е. на високи /същата темпра/ върви прекрасно, направо ме залепя за седалката /колкото и невероятно да е/, обаче на ниски е ад. не може дори да завърти гуми. аванса се оказа, че се регулира от компа, филтри кабели капачка всичко е сменено. включително и мембрани на изпарителя/говоря само за газ, на бензин не върви поради изгоряла помпа и никога не съм я виждал как е на бенз/
            Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
            Fiat Bravo'97 1,6 16v
            Fiat Tempra'91 1,6 mono

            Коментар


              #7
              пакумба, същия проблем си го реших със смяна на всичките вакуумни маркучета.

              Коментар


                #8
                аз бях чел някъде, че си го правил този номер, но при мен не са грам напукани. все пак ще ги проверя отново. мерси. други мнения ?
                Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                Fiat Bravo'97 1,6 16v
                Fiat Tempra'91 1,6 mono

                Коментар


                  #9
                  Моите също не бяха напукани, бяха си меки и изглеждаха здрави. Но от това се оправи

                  Коментар


                    #10
                    Ходих на майстор да ми смени ролката на ангренажен ремък и наистена имаше прескачане на зъб,,но нещо не се оправи.Предполагам че от многото форсиране да си правя експеримент е прескочил зъб.Колата сега неможе да върви както преди,сега се изфорсирва но всеедно съм със спортен филтар(такъв е звука). От ламбда сонда може ли да е или от TPS.Кажете какво друго може да е.
                    Fiat Uno 1,5 75. 149C1000

                    Коментар

                    Working...
                    X