Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Изпаднала гайка в купето

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Изпаднала гайка в купето

    Здравейте колеги! Темата може да ви се види малко смешна обаче от няколко дни ме мъчи този проблем.Наложи се да поправям стопа си насред път и от бързане изпуснах едната гайка която го държи между ламарините в купето.Болта е алуминиев и не успях да го извадя с магнит.Опитвах се с отверка да го закача някак си и тогава се случи!Изпуснах и отверката там и никаква следа от нея! Надявам се да метнете някоя идея Ето и снимки да видите за къде ви говоря
    Прикачени файлове

    #2
    ами ако мислиш че си заслужава... режи, кърпи, боядисвай... :D :D :D :D прежали ги :D
    Haters Gonna Hate

    Коментар


      #3
      :D Недей така колега,също така притропва като влезна в дупка ... Айде колеги помагайте

      Коментар


        #4
        кола

        виж от EPER програмата може нещо да се сетиш но сигурно е в подкалника бронята другаде няма къде да е http://eper.fiatforum.com/eper/
        Прикачени файлове
        КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
        Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
        http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

        Коментар


          #5
          Има едни като химикалки, които накрая завършват с магнит.Много полезни във всякакви подобни ситуации.http://www.vesto.eu/front/details.ph...hp?id=34&cid=1
          A20DTH ЖТД ама не баш
          1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
          Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

          Коментар


            #6
            Re: Изпаднала гайка в купето

            ivan_cirkov90 написа:
            Болта е алуминиев и не успях да го извадя с магнит.
            1990 TEMPRA SX 1.4 Carb

            Коментар


              #7
              Огледай как се маха подкалника на колелото. Може да се открие достъп до гайката и отверката. Ако трябва повдигни малко колата с крика за да падне надолу гумата и да можеш да огледаш къде са винтчетата на подкалника. Гледам че при мен е една кора която е само зад гумата и се маха лесно обаче не знам при теб как е. Потърси някакви илюстрации в сервизно описание, E-PER, или Autodata.
              Bravo 1.6 / 16

              Коментар


                #8
                С махане на подкалника нищо няма да стане.В случай, че гайката не е от метал, който да се захване с магнит (това съм го пропуснал), то често се прибягва до тактика на същата пръчка с двойно лепяща лепенка Най-добре ако се вижда по някакъв начин винта, ама ако не се вижда ще извадиш всички боклуци преди да улучиш това, което ти трябва
                A20DTH ЖТД ама не баш
                1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                Коментар


                  #9
                  ами всички до тука горе долу ти подвърждават... прежали ги.. карам пунто все пак имал съм такива проблеми дори и метални предмети да са пак трудно излизат от там
                  Haters Gonna Hate

                  Коментар


                    #10
                    Е добре де, аз не виждам къде толкова може да отиде Викни някое момиче с по-тънка ръка да 6ръкне и да ги извади.Ако не става, залей с епоксидна смола и ще спре да дрънка
                    Ex Fiat 126P
                    Ex Fiat Tipo 1.6 DOHC 1989
                    Ex Fiat Bravo 1.6 16V 1997
                    Alfa Romeo 147 1.6 TS
                    Не ми работи буква Б на лаптопа, изпи 1 бира. Затова я пиша с 6.

                    Коментар


                      #11
                      Незнам колко тънка ръчичка трябва да има това момиче а и аок накарам мойта да бръкне,най-много после да пусна тема’’Как се вади болт,отверка и ръка от стопа ’’ . Тва с двойто залепващото го мислих обаче нищо не напипвам с още по дълга отверка и си мисля че се е завряло някъде си ...

                      Коментар


                        #12
                        ОтверTката също ли е алуминиева, като гайката и болта? Всъщност какво търсиш - болт или гайка?
                        изпуснах едната гайка ...Болта е алуминиев

                        Коментар


                          #13
                          Отвертката не е алуминиева,след като я изпуснах не съм пробвал с магнит.. Та въпросния болт-гайка представлява болт,който накрая всеедно има заварена гайка.На първата снимка се вижда другия върху кората.

                          Коментар


                            #14
                            Махни пластмасата от ляво, която държи кората! От там би трябвало да има достъп!
                            ||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
                            // Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //

                            Коментар


                              #15
                              Колега що не пробваш малко по нестандартно - махаш накраиника на прахосмукачката и удължаваш с един маркуч с подходяща дебелина поне болта или гаиката трябва да засмучи пък после ще я извадиш от торбата и си готов!
                              ФИАТ БРАВО 1.8 16V GT
                              ФИАТ БРАВА 1.8 16V 1997г

                              Коментар

                              Working...
                              X