Къф съединител сложи?Сигурен ли си, че майсторите ти са го сменили кат хората (щот с нов оригинален съединител на мойто ЖТД, разликата беше огроооооомна)?Що не отидеш при тия дет са ти го сменили и не им опишеш и покажеш проблемите, които имаш-все пак те са ти сменили съединителя и е редно те да проверят откъде са ти проблемите сега
Еми съединителя е ефтин, нямах пари за по-скъп и хубав От къде да знам как са го сменили, ходих в D&N в Малдост 4, София. Ще им се обадя да им кажа !
Aз такъв съединител помлях за 15 000км на бензинова кола, кво остава за дизел с 200Нм.И все пак поне в началото трябва да работи, както трябва.Отивай да им мърмориш в сервиза, ама ако са те предупредили още преди смяната ...... сам си си виновен.
Аз смених съединител преди доста време, но единственият признак беше буксуване при рязко подаване на газ и натоварване. Трудно превключване на скорости не съм имал. Така че не знам доколко "леко трудно" превключване, както се изразява пусналият темата колега, е показател за износен и за смяна съединител. Просто е много субективно това "леко".Относно цената. В Аутоиталия ме зашеметиха с цена 860 лв за комплекта, така че си купих Валео (не мога да кажа какъв, от къде и т.н.) за 240 лв от магазина на Стамболийски. Вече карам доста време, проблем нямам.Към Emzo : защо питаш за маховика, на Пунто 1.9 jtd, 80 к.с. нали маховикът НЕ Е демпферен, така че там проблем не може да има?
Ха, ето изненада. А аз бях сигурен, че не е демпферен. На няколко места съм го гледал. Засега не вярвам, сайтът на АХМ е с доста грешки-от опит говоря. Дано не ми се налага да разбирам със сигурност от нужда.
Ха, ето изненада. А аз бях сигурен, че не е демпферен. На няколко места съм го гледал. Засега не вярвам, сайтът на АХМ е с доста грешки-от опит говоря. Дано не ми се налага да разбирам със сигурност от нужда.
Еее повярвай, щот маховика на пунто 1,9ЖТД е демферен
Здравейте, аз имам подобен проблем, и си мисля , че е от съединителя или лагера. Признаците са: на първа, като му дам цялата газ и се чува някакъв стържещ звук, също така и отделя много долу, а в същото време на втора , трета и т.н. нито прескача, нито издава такъв звук, дали е съединителя колеги, или нещо скоростите .... ? за фиат пунто 1.9 jtd става дума. Някой имал ли е подобен проблем ?
Темата е стара но за да не отварям нова ще отправя въпроса си тук, надявам се да получа разяснение.Какви са признаците помпата на съединителя да е заминала или да е в лошо състояние понеже ми се появи луфт в самия педал в нормално положение има голям празен ход, възможно ли е да е от нея или какво е ?
Темата е стара но за да не отварям нова ще отправя въпроса си тук, надявам се да получа разяснение.Какви са признаците помпата на съединителя да е заминала или да е в лошо състояние понеже ми се появи луфт в самия педал в нормално положение има голям празен ход, възможно ли е да е от нея или какво е ?
Ако имаш луфт , погледни отдолу педала където лагерува с оста на помпата, има едно тампонче, което при мен се беше износило и там имаше луфт. Това е на Бравото.А заминала помпа на съединителя, горна или долна, се усеща по неравномерната работа на педала.От няколко пъти някои път ще усетиш различно поведение на педала при потегляне на колата. Се едно се качваш от една кола на друга. Проверява се за течове около помпите или течност в маншончетата.Поздрави.
Като се замислих маи което казваш за оста на помпата може там да е проблема при това положение помпата ли се сменя или този тампон ? Наи отгоре има гумено капаче което си излиза без проблем така ли трябва да е или е скъсано нещо.
Сложи снимки да видим кое как излиза.При мен като се беше развалил тампона, сложих едни втулки да уплътнят, и така го карах няколко години, докато не смених помпата наскоро.
Коментар