Въпросът ми е следният - може ли някой да разясни по-подробно какво може да се провери преди смяната на съединител, доколкото знам съединителят на горепосочената кола е самонастройващ се, какви са призанците че съединителят е за смяна (при мен отделя в долно полужение и колата придърпва при смяна на скоростите, означава ли това че е за смяна ?). Съединителят при този модел на Фиат не е със жило, ако не се лъжа, нека някой да ме поправи ако греша - възможно ли е при мен да няма течност в хидравличната помпа и затова да отделя в долно положение ???Искам да проверя всичко преди да тръгна да сменям съединител, да не се получи така че след смяната пак да отделя в долно положение, защото смяната на съединител не е никак ефтино удоволствие !!!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Съединител на Пунто 1.9 JTD !
Collapse
X
-
emzo написа:При потегляне без ГАЗ колата подскаача/тресеПедала е твърд, трудно влизат предавките.Май и ниското отделяне също е признак.
Коментар
-
emzo написа:С помпа е, 2 най-вероятно.Мастър и Слейв се водят, при смяната му се долива течност, защото се обезвъдушава - всъщност при пунтото не съм сигурен за доливането и обезвъздушаването.
Коментар
-
Сменял съм съединител на пунто жтд и доливане на течност не се налага.Системата е обща със спирачната-ползва се спирачната течност за хидравлика, демек е затворена система и няма къде да се губи течност принципно (при смяна на накладки не доливаш течност или обезвъздушаваш ).Относно признаците за износен съединител, при мойто пунто скоростите влизаха трудно особено, когато загрее, доста твърд педал на съединителя, много ниско отделяне на съединителя (1-ва и задна влизаха с хъркане, запираха при превключване и горните предавки) и притрисане (подскачане даже) при потегляне с малко газ. Картинката на сваления съединител беше доста износен притискател (лагера се беше впил в него и някой от ламелите бяха напълно изядени в мястото на контакт с лагера).
Коментар
-
biser_as написа:Сменял съм съединител на пунто жтд и доливане на течност не се налага.Системата е обща със спирачната-ползва се спирачната течност за хидравлика, демек е затворена система и няма къде да се губи течност принципно (при смяна на накладки не доливаш течност или обезвъздушаваш ).Относно признаците за износен съединител, при мойто пунто скоростите влизаха трудно особено, когато загрее, доста твърд педал на съединителя, много ниско отделяне на съединителя (1-ва и задна влизаха с хъркане, запираха при превключване и горните предавки) и притрисане (подскачане даже) при потегляне с малко газ. Картинката на сваления съединител беше доста износен притискател (лагера се беше впил в него и някой от ламелите бяха напълно изядени в мястото на контакт с лагера).
Коментар
-
emzo написа:При потегляне без ГАЗ колата подскаача/тресеПедала е твърд, трудно влизат предавките.Май и ниското отделяне също е признак.FIAT MAREA WEEKEND ELX TD100 98
Коментар
-
Здравейте отново колеги, смених съединителя и искам да споделя впечатленията си :1. Съединителя си отделя пак долу - има известна разлика, но не е това което очаквах (правя сравнение с едно пежо на което също се налови да сменя съединителя). Казвайте какво още трябва и къде да погледна за да си настроя съединителя 2.Сега колата е по-шумна от преди (на място, на нулева предавка (свободна) се усеща, че колата се тресе, предполагам, че това е от съединителя ), предполагам, че трябва да я покарам малко, за да се оправят нещата или пък майсторите пак не са си свършили работата като хората Давайте идеи защото вече ....
Коментар
-
Къф съединител сложи?Сигурен ли си, че майсторите ти са го сменили кат хората (щот с нов оригинален съединител на мойто ЖТД, разликата беше огроооооомна)?Що не отидеш при тия дет са ти го сменили и не им опишеш и покажеш проблемите, които имаш-все пак те са ти сменили съединителя и е редно те да проверят откъде са ти проблемите сега
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар