Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Насока относно пунто 1.6/90к.с. 1994г.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Насока относно пунто 1.6/90к.с. 1994г.

    Здравейте,радвам се че пиша в този форум,надявам се това да става вече по-често. Това зависи от това дали ще си взема пунтото което съм си харесал. Искам да помоля да ме насочите към специфични за този модел и двигател проблеми, дефекти, разход, качества и т.н. На пръв поглед колата изглежда не лошо, от първото шофиране съм доволен, че няма кофти звуци по окачването има добри спирачки. Притеснява ме че при рязко подаване и пускане на газта, колата гасне. Също така при навиване на волана на пълно ляво или дясно се получава някакъв кофти звук, нещо средно между жужени и звук от метал в метал. Някаква идея от какво е? Относно двигателя и пъргавината му,не знам,карал съм браво 1,6 90 коня и ми се струва че бравото е по-пъргаво.Дали двигателите им са едни и същи? Зададох доста въпроси, чакам отговори

    #2
    Re: Насока относно пунто 1.6/90к.с. 1994г.

    Dumdulin написа:
    Здравейте,радвам се че пиша в този форум,надявам се това да става вече по-често. Това зависи от това дали ще си взема пунтото което съм си харесал. Искам да помоля да ме насочите към специфични за този модел и двигател проблеми, дефекти, разход, качества и т.н. На пръв поглед колата изглежда не лошо, от първото шофиране съм доволен, че няма кофти звуци по окачването има добри спирачки. Притеснява ме че при рязко подаване и пускане на газта, колата гасне. Също така при навиване на волана на пълно ляво или дясно се получава някакъв кофти звук, нещо средно между жужени и звук от метал в метал. Някаква идея от какво е? Относно двигателя и пъргавината му,не знам,карал съм браво 1,6 90 коня и ми се струва че бравото е по-пъргаво.Дали двигателите им са едни и същи? Зададох доста въпроси, чакам отговори
    Имам същото такова Пунто от 11/2002г. до сегаПо първата забележка-за гасненето-не е нормално !Това за крайните положения на волана-нормално е, има го при всички коли с хидравлично серво...Този двигател 176А9000 е различен от тези 90к.с. монтирани на Брава...самото Пунто 90 е доста по-пъргаво от Браво/а с двигателя 90 к.с....ако всичко му е наред.Ако си харесал точно тази кола,която си пробвал,искай да оправят проблема с гасненето,и тогава я взимай,ако няма други забележки ...Успех !
    Ex. Grande Punto Driver

    Коментар


      #3
      Благодаря за отговора! Казаха ми че това със звука можело да се получава от скъсан маркуч на хидравликата. Възможно ли е? А за гасненето ще я карам в ДКВ преди да я взема, да видим какво ще кажат. Би трябвало при диагностиката да се види...

      Коментар


        #4
        Dumdulin написа:
        Благодаря за отговора! Казаха ми че това със звука можело да се получава от скъсан маркуч на хидравликата. Възможно ли е? А за гасненето ще я карам в ДКВ преди да я взема, да видим какво ще кажат. Би трябвало при диагностиката да се види...
        Звука при крайни положения на волана е нормален,както писах,сработва редукционния клапан,ако има скъсан маркуч ,ще има и теч на хидравлично масло...при неподвижен волан и завъртане/но не докрай/не трябва да се чува вой от хидропомпата...
        Ex. Grande Punto Driver

        Коментар


          #5
          Nikoga v DKV, zapomnete NIKOGA V DKV!!! Ina4e krai s kolata vi !!!Marzi me da razkazvam istoriqta si... prosto ot edin moment nasetne se subudix s misulta, 4e nqma pove4e kola i tova beshe! NIKOGA V DKVМоля те виж правилата на форума и си прави си поста на кирилица!

          Коментар

          Working...
          X