Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

croma 2.0i

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    croma 2.0i

    Здравейте! Бях се спрял твърдо на Фиат Пунтот 1.1, но днес седнах уж на шега в една Крома и реших, че това е моята кола. Ще съм благодарен, ако споделите своите впечатления от модела от гледна точка на цена на поддръжката, лесно ли се намират части и разход на гориво в сравнение с Пунтото. Благодаря предварително!

    #2
    Re: croma 2.0i

    stinat написа:
    Здравейте! Бях се спрял твърдо на Фиат Пунтот 1.1, но днес седнах уж на шега в една Крома и реших, че това е моята кола. Ще съм благодарен, ако споделите своите впечатления от модела от гледна точка на цена на поддръжката, лесно ли се намират части и разход на гориво в сравнение с Пунтото. Благодаря предварително!
    разходите по подръжка в смисъл цените на частите х2 в сравнение с пунто разхода на гориво също, все пак сравняваш коли в съвсем различни класове просто трябва да прецениш малка кола която се използва по често за градско или голяма и удобна за дълъг път
    TEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
    UNO 1.0 FIRE

    Коментар


      #3
      имам такава крома. мноооого удобна кола, невероятна като конфорт. седалката се регулира освен стандартно ами и по наклон и е надуваема на бъбреците. подлакътник-идеално те преспива. скорости са перфект никакви ядове влизат много елегантно и никога не съм ги чул да изхъркат. двигателя също е пушка. моя е пълна инжекция 2000 кубика с обикновена газова. едва ли ще става за дръпки или такива неща, ускорението е плавно, не можеш да се изхвърляш много много, но на извън градско ще усетиш за какво става въпрос. като тръгнеш да изпреварваш със 110 някого и като натиснеш педала на газта без никакъв проблем го изяждаш. и на 140 като натиснеш газта дърпа. там му е силата на големия двигател. средната ми скорост извън града обикновено е около 130-140, адски стабилна е и можеш да си поддържаш такава скорост почти навсякъде. само за сравнение по завойте около ябланица 110 съвсем спокойно можеш да ги вземеш. само плюсове мога да изброявам за качествата на колата. окачването няма нищо общо с чупливото фиатско по принцип. има разни гумички в повече от на темпрата ми, някви успокойтелни щанги ала-бала те се бяха износили, но са по няколко кинта тампончетата. не е като при темпра да сменяш цял носач заради шарнир, или пък с чистачката цялото рамо и някви такива чудеса на италианското автомобилостроене. добре измислена, мога да твърдя здрава. не може да се сравнява с опел по здравина на окачването например, но е приемливо. вози перфектно. вътре всички екстри-климатроник, пълен ел пакет абе квото си поискаш без кожа. липсва и абс /с 4 дискови е/, но мен това не ме бърка колата спира невероятно просто както се полага на класа й. частите не са скъпи, не бих казал 2 пати по пунтото. купих си шарнир от "т и н" 19 кинта. ако не си запознат там е поне с 20% по-скъпо и се преебах ама нямах време да се занимавам. след 6-7 000 км пак смених шарнира. спирачна помпа също от т и н 90 и няколко кинта. смятай, че иначе може да се намери за 70 максимум. пак по същата причина се наложи от тях да пазарувам. е миналата седмица си взех за темпрата 54 от симеон. смятам не е много по-скъпа като поддръжка. трябва да сменям амортисьори сега, средна цена по 80 кинта парчето. 90 са предните и 70 задните. е какво повече? разхода на газ само мога да ти кажа как е на бензин не ме интерува просто и не съм го засичал. лятото около 12-13 в града /сф/. ако искаш не вярвай, даже ми се струва по-малко, ама ме е срам да кажа че сега ще почнат д аме ругаят. това е спокойно каране. ако обаче почнеш по светофарите да искаш все да си първи, да я режеш навсякъде където можеш тогава идва 16-17 . научаваш се да караш в града до 2500 оборото и ти харчи към 11 лятото. зимата обаче /тази зима/ при същото супер спокойно каране до 2500 оборота ми даваше 14,5-15 . извън града 9,5-10. ако успеяваш да се удържаш да караш до 110 ще харчи към 8,5-9. аз обаче не мога и този разход от около 10 го дава при каране примерно- 140-150 на магистралата на витиня, после 120-130-140 където може и така до варна. не се чуди това е колата. моята е 11.91 и я взех за 2500 и всичко и работи без грешка. трябваше само допълване на климата и това е. само не забравяй данъка ала-бала, ама все пак си заслужава. тези фъснета пунто по никакъв начин не можеш да ги сравниш с крома и НЕДЕЙ.
      Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
      Fiat Bravo'97 1,6 16v
      Fiat Tempra'91 1,6 mono

      Коментар


        #4
        Днес засякох Крома (2.0 карбуратор 8 клапана ’93) магистрала само на газ - 8.5 даде. Не съм карал като костенурка - около 2500-3000 оборота на 5-та (не ми работи километража, мисля че е датчика - така я взех). По мои сметки 130-140 съм карал минимум. Колата напълно натоварена (4-членно семейство сме), уредбата току-що сложена в полеви условия, ненастроена, колата не придърпва но нямаше толкова сила на 4 и 5-та сравнена с бензин.Да, определено Крома си заслужава - поддържам колегата по-горе !Поддръжката е евтина, комфорта го бива, за съжаление евтината изработка си личи и тук (италианка) но не е фатално чак. За тия пари - толкова, дори мисля че дава премного за парите си ! Антикорозионна обработка има и то на ниво. Интериора е просто без забележки, ергономията и тя. Моята е с електронно парно - 1:1 с климатика но ... без климатик Возията е стегната но комфортна също (за мен беше изненада). Учудващо маневрена кола (а в НЕТ-а пише точно обратното ???). Спирачките са просто перфектни (4 диска, то май с барабани няма изобщо!) и при мен - без АБС.ПП: Забелязах едно неприятно явление - мърлява поддръжка. Тази кола си заслужава да се поддържа с най-доброто от неоригиналните части (а защо не и с оригинални ???). Кратка справка - болт ябълковиден на носача - 18 лева ФРАП, спирачни маркучи предни - 15 лв бр., свещи Марели - 20 лв, кабели Марели - 34 лв, капачка и палец - 31 лв, ремъци (ангренаж, хидравлика, алтернатор) + ролка (при мен е само обтяжната) - 54 лв.

        Коментар

        Working...
        X