Колеги пунтото нещо ................. се ебава! имаше 1 шум от скоростите - има го описан в няколко теми като шум от лагер на първичен вал (ако не бъркам) а сега бая се засили и ме притеснява .......... ако на 2-ра е на по-ниски обороти се чува доста зле работата! та въпросът ми е кажете колко е спешна работата, горе долу колко парички е 1 такъв ремонт на скорости или кутия втора ръка е за предпочитане? и ако случайно някой е купувал скорости за пунто 1.1 да каже колко ги е взел ще съм безкрайно благодарен
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
ами скорости............
Collapse
X
-
За типо са 250 с гаранция втора ръка.Сигурно и твойте някъде там.Иначе ремонтът - цената на лагера (лагерите,защото често са за смяна всичките на вала),цената на новото масло,цената на силикона за уплътняване,цената на някои други неща които ще счупиш или решип да ремонтираш като видиш как са (примерно синхронизатори и/или избирачите).Незнам какъв точно е лагера а това е определящо за цената му.Иначе маслото не е скъпо (то така или иначе ще ти трябва и за новата ако я смениш така че може да се съкрати от списъка с разходите).Синхронизаторите и те не са бесна цифра (за друга кола съм взимал за по 4-5 лева единия).По-конкретен не мога да бъда дано някой колега да е правил да каже...На мен скоро на Типо-то ще ми се наложи и аз да правя ми се струва...Успех!Fiat Tipo DGT 1108cm3 Fire, VW Passat B3 1878cm3
-
Чувал съм приказки като "Скорости се карат докато се счупят". Може и така да е. Според мен тук излиза на преден план това колко си зависим от колата си и дали се търкаляш все в София или си все на дълъг път.Антверп, Аалст, Люцерн, Слован, Олимпия, Беверен, Публикум, Тампере, БАТЕ (Борисов), ЖИЛИНА и Дебрецен ... следва продължение...
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар