Здравейте колеги, имам малко проблемчета с моето автомобилче. Не са сериозни, свързани са с комфорта на пътуване. Все пак знам че причината са нашите хубави пътища пълни с дупки, но няма как трябва да се борим и с тях. Историята ми е следната. Вратите са доста дълги и тежки при преминаване по "неравности" почват да скърцат. Проверявах няколко пъти пантите - наред са си няма и следа от разбиване. Пролетта преместих малко навътре и нагоре металните конзоли които стоят на "B" колоната. Така вратите се затваряха с малко повече усилие , но пък проблема се реши. Сега когато взе да застудява пак се появи същото скърцане. Все пак вратите и купето са метални и се влияят от температурните промени. Дайте някакъв съвет за този проблем. дали да намажа с нещо уплътненията? С повече натягане на вратите няма да стане мисля че съм намерил оптималния вариант. Другия проблем е жабката. Тя си се затваря всичко е 6. Обаче при преминаване през дупките десния и край вибрира, видях че там има някакво гумено тампонче което да предодвратява тоя момент, но го е предодвратявало когато колата е била на 3-4 години може би. Ако някой може да помогне с нещо ( пък и само с акъл да е) ще съм благодарен.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Скърцаща жабка и врати на Браво
Collapse
X
-
Джабката може да и се регулира насрещника на ключалката и да прибереш вратичката още малко и няма да вибрира, може би. А за вратата и аз търся решение, както и за единичния звук от таблото наподобяващ детско барабанче--Старата ръжда любов не хваща!--
156 sportwagon 1,9 jtd 115
ex Bravo 1.8;ex Ford Focus 1,8 tddi;
Коментар
-
Лятото като регулирах вратите забелязах. че на конзолата която стои на "В" колоната точно на мястото на което захваща механизма на вратата е имало гумена обвивка. ма тая гума беше протрита и остана в единия край колкото да види човек че е имало гума. Колега емзо да не би точно от там да идва скърцането: бравата да се търка в конзолата?
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар