Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Да сменя ли маслото на 8000 км?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    BRAVO написа:
    BO написа:
    ... на 1500км наливам по 1 литър ...
    Това ако е от гарнитурата на капака, трябва да прави локвички и досега да съм я сменил отдавна ! Според мен направо си го гори ...
    Преди да сменя гарнитурката си карах от смяна до смяна без да доливам (ако гореше щях да го напиша нали?)Ама въпросната гарнитурка ми оцапа двигателя и решух да я сменя (е голяма грешка).И до ден днешен няма такава която да не тече - то не бяха гарнитури, силикони и още каквото си искате - изкарва 1 месец и айдеИначе теча е такъв - като си спра колата от долу става мазно петно колкото диаметъра на 1лв (такива 2-3 капчици)И от там си отива и така все още си карам!
    A20DTH ЖТД ама не баш
    1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
    Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

    Коментар


      #17
      Мога да с възползвам от темата да си кажа мнението и да се оплача от Shell 15W40 маслото.Става дума за следното - след ремонт на двигателя (нови сегменти,шлайфане на клапаните и леглата им в главата,изчистване на всякакъв вид мизерии от болка,буталата,главата,картера) го налях чисто ново и разбира се и нов филтър.Още преди да го налея миришеше ужасно (ама така и така ще е за 200-300 км какво толкова).Беше бистро ама точно 30км след като го сипах.Понеже регистрирах теч от картера (при мен е само на силикон) го източих вчера да си оправям уплътнението и го гледам то черно все едно е на 20 000.Ебати маслото.Преди го карах с Agip 15W40 i 7000km си беше бистричко а от мотора изгребах тонове буклуци като го отворих сега.Иначе тая работа с подмяната като тече не ми се вижда много читава работа защото съм го пробвал (150 000 без смяна) и резултатът беше че маслото си стоеше винаги черно и по-рядко отколкото трябва да е нормално защото на 2-3 литра наливаш литър,който после изтича частично (ако изтича литър процентно 25-30% от новото масло изтичат със старото през теч-а).Наистина след време се очаква да се помени цялото ама то ново макар и малко се поизносва до следвашото ново....а за филтърът да не говорим.....
      Fiat Tipo DGT 1108cm3 Fire, VW Passat B3 1878cm3

      Коментар


        #18
        Колега sev, периода за смяна на маслото се предписва от производителя на двигателя. Карам типо и в книжката ми пише да се сменя на 15 хил. км. Аз карам предимно в градски условия и го сменям на 10 хил. като считам че подходждам предпазливо. ИМХО смяна на 8000, на всичко отгоре повечето от тях в разумно извънградско каране, е излишен разход. Мисля, че смяна на 12 хил. км ти дава достатъчен резерв...Колега ВО, не бих си позволил да удължа период между смените на маслата с повече от 10-15%, независимо от огромните количества масло които си долял допълнително. При тях ти НЕ си сменил маслото. Все пак не си ли мислил да търсиш решение на проблема? Аз бях така с предната кола и след 3-4 неуспешни опита все пак я оправиха. Мога да ти кажа сервиза, но беше преди 4-5 години, та едва ли има значение...
        Антверп, Аалст, Люцерн, Слован, Олимпия, Беверен, Публикум, Тампере, БАТЕ (Борисов), ЖИЛИНА и Дебрецен ... следва продължение...

        Коментар


          #19
          Еми и на мен на типо-то ми протече след ремонта и то доста даже и се заех веднага да го оправя защото не си е работа така а и ме дразни много да ми тече нещо от колата.Сега уж се оправи ама ще видим до кога.
          Fiat Tipo DGT 1108cm3 Fire, VW Passat B3 1878cm3

          Коментар


            #20
            vesko написа:
            Колега sev, периода за смяна на маслото се предписва от производителя на двигателя. Карам типо и в книжката ми пише да се сменя на 15 хил. км. Аз карам предимно в градски условия и го сменям на 10 хил. като считам че подходждам предпазливо. ИМХО смяна на 8000, на всичко отгоре повечето от тях в разумно извънградско каране, е излишен разход. Мисля, че смяна на 12 хил. км ти дава достатъчен резерв...
            и аз така решихна около 10 000 ще го сменятози път ще сложа Selenia 20 K и мисля да го карам до около 12 000
            2015 Renault Megane Expression GT
            2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
            Всичко за FIAT Bravo 2007

            Коментар


              #21
              Колеги, а как си обяснявате факта, че тировете ги карат по 50 000км. до смяна на маслото при това са пълни дизели и работят при много по -големи натоварвания.

              Коментар


                #22
                radislaw написа:
                Колеги, а как си обяснявате факта, че тировете ги карат по 50 000км. до смяна на маслото при това са пълни дизели и работят при много по -големи натоварвания.
                Да, но при 1000-1500 оборота!!!!Или както е казано "НЕ ПРАВЕТЕ ТОВА У ДОМА".ТИР-овете ги карат и със специалнoто "ШЕЛ РИМУЛА УЛТРА" 10W/40 и по 100 000 км.
                SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4

                Коментар

                Working...
                X