Това е от ФиатOriginally Posted by Fiat Tipo (Petrol) 1988 - 1991 1372cc - 1580ccPage 72, Chapter 3, Section 15.A Fuel cut-off valve is fitted to shut off the fuel supply during engine overrun conditions and when the ignition is switched off. A "throttle closed" switch is fitted to the throttle leaver and supplies a signal to the fuel cut-off control module on the 1.4 litre models, or the Digiplex 2 module on the 1.6 litre models. The fuel cut-off valve is operated by a solenoid allowing fuel to flow. When the throttle is closed and the engine speed drops to around 1800rpm, the solenoid is de-energised, thus cutting off the fuel supply. When the engine speed drops below 1800rpm, the solenoid is re-energised, thus restoring the fuel supply and ensuring the engine does not cut out.This improves fuel economy and reduces exhaust gas emissions.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Защо придърпват Типо при отпускане на газта, ниски обороти
Collapse
X
-
"Тоест, така си е направено. Спира се подаването на бензин при такива условия, за да се пести гориво."Да така е направено, но не трябва да придърпва. Пълното спиране на горивото, или на захранването не привежда към придърпвания! Завърти си ключа на "изкл" по време на движение и виж дали след това ще придърпва? Придърпването говори за продължаващ горивен процес?!A "throttle closed" switch is fitted to the throttle leaver and supplies a signal to the fuel cut-off control module....... Точно тук е разковничето зали този "ключ" индикиращ затваряне на дроселовата клапа работи нормално или въобще работи. Същото е положението и със системите, които нямат "ключ", а само реостат- дали в участъка, където най-много е работил, всичко е нормално. Лошото е, че може да има и куп други причини.Така, че да не обобщаваме, че тези Фиати били направени така. Това си е типичната стара система за принудителен празен ход поставяна на карбураторните мотори преди време /като например Лада и Москвич/ с един краен изключвателрегистриращ отпускане на педала /в случая "throttle closed" switch /, един прагов оборотомер и един електрожигльор. Захранването на електрожигльора преминава паралелно през крайния изключвател и през праговия оборотомер. При превишаване на определените обороти, праговия оборотомер прекъсва едното захранване към жигльора, но остава второто от крайния изключвател. Когато отнемем педала и то изключва- жигльора остава без захранване и спира подаването на гориво. Схема две от две!Tempra 1.6 i.e. SW- 159B9000
-
Косьо написа:"Тоест, така си е направено. Спира се подаването на бензин при такива условия, за да се пести гориво."Да така е направено, но не трябва да придърпва.......Лошото е, че може да има и куп други причини.Така, че да не обобщаваме, че тези Фиати били направени така. Това си е типичната стара система за принудителен празен ход поставяна на карбураторните мотори преди време /като например Лада и Москвич/ с един краен изключвателрегистриращ отпускане на педала /в случая "throttle closed" switch /, един прагов оборотомер и един електрожигльор. Захранването на електрожигльора преминава паралелно през крайния изключвател и през праговия оборотомер. При превишаване на определените обороти, праговия оборотомер прекъсва едното захранване към жигльора, но остава второто от крайния изключвател. Когато отнемем педала и то изключва- жигльора остава без захранване и спира подаването на гориво. Схема две от две!Сега Фруктиера в БГ и Додж навън
Карал Типо 1.6 75 ->Пунто 1.2 75->Браво 1.9Д->Стило 1.9 JTD
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар