Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Съвет за смяна на вътрешен маншон на каре

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Съвет за смяна на вътрешен маншон на каре

    колеги,моля за съвет.предстои ми да сменя левия и десния маншон вътрешния също така мисля да взема комплекти и за двете страни за да стане всичко както трябва.има ли някаква тънкост при смяната им на тези маншони?и изобщо какъв е реда?лагера лесно ли се вади?как се захваща маншона от вътрешната му страна-от външната страна виждам скобите.Благодаря Ви,всеки съвет е от значение.става въпрос за Браво 1.6
    1.6 16v Abarth

    #2
    На такова точно не съм сменял, но при всички положения ще трябва да извадиш полуоската. Не е необходимо да вадиш лагер. Трябва да развиеш гайката на главината и да освободиш шенкела от макферсона. Полуоската е на шлиц към главината. Вече като я свалиш зависи, кое каре се разглобява. Най-често се разглобяват вътрешните и от там се нахлузват двата маншона - за външно и вътрешно каре.
    Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

    Коментар


      #3
      колега а какво спира маслото от скоростната кутия?само маншона ли?или има семеринги?интересувам се понеже имам загуба на масло точно от там а и вчера като видях единия (десния) маншон как се е скъсал и е опръскало навсякаде с масло .. мислех че лагерите спират маслото и затова се хвърлих в тази идея да сменям и тях,но ако не е така кажи да зная какво освен маншони и масло за кутията да купя.
      1.6 16v Abarth

      Коментар


        #4
        От към скоростите маншона е закрепен към скоростите,от страната на полуоската има лагер/семеринг.

        Коментар


          #5
          и аз така мислех че е лагер/семеринг.значи сменям и лагерите.Благодаря за помощта
          1.6 16v Abarth

          Коментар


            #6
            значи виж кво прайш ся.1. източваш маслото от скоростите2.разколачваш предното окачване. ако не можеш да развиеш гайката, махни спирачния апарат и изкарай полуоската барабар с диска.3.вътрешното каре е на зегерка, махаш го като помниш как е било.може да ти потрябва скоба за лагери- по лесно се вади.4.лагер семеринга ако нямаш дълга скоба за вадене го избиваш.5. слагаш новия маншон и набиваш новия лагер семеринг внимателно, да не го разбиеш и после да тече.6.нахлузваш маншона отгоре, има ръб където трябва да влезе, малко е зор и стягаш скобата.7.слагаш вътр.каре и зегерката.8.намушваш всичко в скор. кутия и стягаш и другата скоба на маншона. имай на предвид че работата е малко пипкава и маншона трудно се нахлузва от страната на скоростите и после още по трудно се стяга защото нямаш хубав достъп.също така лагер семерингите са два размера затова като свалиш единия, ходи с него в магазина.
            Lancia Dedra 1.6 90ks- италианка с характер
            Fiat Uno 1.1 55ks Fire- супер здрава машина, вече бивша

            Коментар


              #7
              Много ти благодаря колега
              1.6 16v Abarth

              Коментар


                #8
                Маншоните са сменени колеги,справих се с още един помощник лагерите бяха здрави и затова смених само маншоните,че не се знае на какви лагери щях да попадна а и са здрави и не е текло от тях.
                1.6 16v Abarth

                Коментар


                  #9
                  Браво колега. Лагерчетата в повечето случаи са си здрави. А и какво да им се случи, не са особенно натоварени, освен това са в масло.
                  Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                  Коментар

                  Working...
                  X