колеги,моля за съвет.предстои ми да сменя левия и десния маншон вътрешния също така мисля да взема комплекти и за двете страни за да стане всичко както трябва.има ли някаква тънкост при смяната им на тези маншони?и изобщо какъв е реда?лагера лесно ли се вади?как се захваща маншона от вътрешната му страна-от външната страна виждам скобите.Благодаря Ви,всеки съвет е от значение.става въпрос за Браво 1.6
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Съвет за смяна на вътрешен маншон на каре
Collapse
X
-
На такова точно не съм сменял, но при всички положения ще трябва да извадиш полуоската. Не е необходимо да вадиш лагер. Трябва да развиеш гайката на главината и да освободиш шенкела от макферсона. Полуоската е на шлиц към главината. Вече като я свалиш зависи, кое каре се разглобява. Най-често се разглобяват вътрешните и от там се нахлузват двата маншона - за външно и вътрешно каре.Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
-
колега а какво спира маслото от скоростната кутия?само маншона ли?или има семеринги?интересувам се понеже имам загуба на масло точно от там а и вчера като видях единия (десния) маншон как се е скъсал и е опръскало навсякаде с масло .. мислех че лагерите спират маслото и затова се хвърлих в тази идея да сменям и тях,но ако не е така кажи да зная какво освен маншони и масло за кутията да купя.1.6 16v Abarth
Коментар
-
значи виж кво прайш ся.1. източваш маслото от скоростите2.разколачваш предното окачване. ако не можеш да развиеш гайката, махни спирачния апарат и изкарай полуоската барабар с диска.3.вътрешното каре е на зегерка, махаш го като помниш как е било.може да ти потрябва скоба за лагери- по лесно се вади.4.лагер семеринга ако нямаш дълга скоба за вадене го избиваш.5. слагаш новия маншон и набиваш новия лагер семеринг внимателно, да не го разбиеш и после да тече.6.нахлузваш маншона отгоре, има ръб където трябва да влезе, малко е зор и стягаш скобата.7.слагаш вътр.каре и зегерката.8.намушваш всичко в скор. кутия и стягаш и другата скоба на маншона. имай на предвид че работата е малко пипкава и маншона трудно се нахлузва от страната на скоростите и после още по трудно се стяга защото нямаш хубав достъп.също така лагер семерингите са два размера затова като свалиш единия, ходи с него в магазина.Lancia Dedra 1.6 90ks- италианка с характер
Fiat Uno 1.1 55ks Fire- супер здрава машина, вече бивша
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар