Как така за смяна?Че тя трябва да не изнасилена от каране?
не ти разбрах точно въпроса , но проблема е там ,че ми е доста ниско налягането на маслото на празен ход , понякога дори лампата на маслото ми премигва.
Ама чакай сега това не значи че ти е за смяна помпата.Налягането може да е ниско от много много причини :- кофти масло-развалена/износена маслена помпа-увеличена хлабина в биелен или основен лагер-повреден изпускателен клапан на маслената помпатаМаслото ако си го сменял и продължава да е така проблема значи не е от маслото.Помпата за да се износи трябва да си карал ама много време тази кола (виждал съм Типо-то и Уно-та на по 400 - 500 000 км на които не е пипана и работи безпроблемно).Несъмнено не отпада като вариант да е износена поради някаква причина.Увеличената хлабина ще я познаеш по това че ще започне да има разни странични шумове (придрънкване,притракване) и при много високи обороти (над 5000) ще ти светне отново лампата за маслото.Това оказва влияние защото при нормална работа на двигателя маслото държи налягане между коляновия вал и лагера,а когато се увеличи хлабината то просто изтича между лагера и вала и налягането пада.Тъй като лагерите са на главната маслена магистрала (където ти е и датчика за лампата) пада изцяло налягането в системата и ти светва лампата.Изпускателния клапан - на повечето помпи представлява пружинка с пластинка отпред (намира се в самата помпа).Ролята му е при дадено нялягане (зависи от конкретния модел двигател) да започне да изпуска за да не се вдига повече налягането на маслото.В твоя случай ако пружината е умекнала или просто клапанчето не уплътнява ще се появи проблема.
Ама чакай сега това не значи че ти е за смяна помпата.Налягането може да е ниско от много много причини :- кофти масло-развалена/износена маслена помпа-увеличена хлабина в биелен или основен лагер-повреден изпускателен клапан на маслената помпатаМаслото ако си го сменял и продължава да е така проблема значи не е от маслото.Помпата за да се износи трябва да си карал ама много време тази кола (виждал съм Типо-то и Уно-та на по 400 - 500 000 км на които не е пипана и работи безпроблемно).Несъмнено не отпада като вариант да е износена поради някаква причина.Увеличената хлабина ще я познаеш по това че ще започне да има разни странични шумове (придрънкване,притракване) и при много високи обороти (над 5000) ще ти светне отново лампата за маслото.Това оказва влияние защото при нормална работа на двигателя маслото държи налягане между коляновия вал и лагера,а когато се увеличи хлабината то просто изтича между лагера и вала и налягането пада.Тъй като лагерите са на главната маслена магистрала (където ти е и датчика за лампата) пада изцяло налягането в системата и ти светва лампата.Изпускателния клапан - на повечето помпи представлява пружинка с пластинка отпред (намира се в самата помпа).Ролята му е при дадено нялягане (зависи от конкретния модел двигател) да започне да изпуска за да не се вдига повече налягането на маслото.В твоя случай ако пружината е умекнала или просто клапанчето не уплътнява ще се появи проблема.
обиколих няколко сервиза , но никой от тях не ми го беше обяснявал толкова точно и подробно , благодаря ти и се надявам все пак да е по малкото зло. Предвидил сам следващата седмица промивка на картер + ново масло .
нали знаеш че ако пропуснеш определения срок за регистрация в данъчното има глоба
Ама чакай сега това не значи че ти е за смяна помпата.Налягането може да е ниско от много много причини :- кофти масло-развалена/износена маслена помпа-увеличена хлабина в биелен или основен лагер-повреден изпускателен клапан на маслената помпатаМаслото ако си го сменял и продължава да е така проблема значи не е от маслото.Помпата за да се износи трябва да си карал ама много време тази кола (виждал съм Типо-то и Уно-та на по 400 - 500 000 км на които не е пипана и работи безпроблемно).Несъмнено не отпада като вариант да е износена поради някаква причина.Увеличената хлабина ще я познаеш по това че ще започне да има разни странични шумове (придрънкване,притракване) и при много високи обороти (над 5000) ще ти светне отново лампата за маслото.Това оказва влияние защото при нормална работа на двигателя маслото държи налягане между коляновия вал и лагера,а когато се увеличи хлабината то просто изтича между лагера и вала и налягането пада.Тъй като лагерите са на главната маслена магистрала (където ти е и датчика за лампата) пада изцяло налягането в системата и ти светва лампата.Изпускателния клапан - на повечето помпи представлява пружинка с пластинка отпред (намира се в самата помпа).Ролята му е при дадено нялягане (зависи от конкретния модел двигател) да започне да изпуска за да не се вдига повече налягането на маслото.В твоя случай ако пружината е умекнала или просто клапанчето не уплътнява ще се появи проблема.
обиколих няколко сервиза , но никой от тях не ми го беше обяснявал толкова точно и подробно , благодаря ти и се надявам все пак да е по малкото зло. Предвидил сам следващата седмица промивка на картер + ново масло .
нали знаеш че ако пропуснеш определения срок за регистрация в данъчното има глоба
Аз сега не разбрах то още ли тече?Значи за да протече толкова върло може да има и някакво запушване и трябва да огледаш по-сеирозно мясотот,откъдето тече,да видиш по някоя книга коя магистрала минава оттам и да търсиш възможно запушване.Така или иначе ще отваряш отдолу за да се добереш до помпата така че ще можеш да провериш повчето неща.
днеска си взех колата от сервиза .маслото е избило от някакво пръстенче ,на изпарителя за масло или нещо такова .Изпарили са ми се 4 литра масло .Ремонта беше успешен в сервиза на Д&N в Подуене,един от малкото сервизи на които вярвам и знам ,че ще свършат работа в София .Ако някой го интересува ,въпростното пръстенче струва 10 лева + 4 лева скобите От какви неща стават белите ,да му се невиди .
Коментар