Някой знае ли принципа на свалянето и ! какво първо трябва да се свали ,последователност ,чалъми и др.такива дребни неща ??? От снимките не става ясно как да се добереш до нея .Колата е фиат браво хгт.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Е вече стана проблем !!
Collapse
X
-
tomazo написа:май никой няма идея .SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4
Коментар
-
tomazo написа:въпроса беше по-скоро теоретичен .нещо от сорта ,на картинките със смяната на дръжките .затова пуснах тази тема ,няма смисъл да занимавам и губя времето на специалисти за да утоля любопитството си нали ??все пак мерси за съветаSUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4
Коментар
-
Ами по принцип мога да ти кажа ама не конкретно (в стремежа си да помогна не за да показвам колко много знам защото не е много пък преди време един колега ми се накара че само си дурдоря глупости без да кажа нещо конкретно).На Fire двигателите е отвън (отпред на коляновия вал) ама за да я свалиш пак се сваля картера (т.е. мамата си е ебало).Иначе на другите коли на които съм виждал (вероятно и при теб) е вътре в картера.В рядки случаи ми се е случвало да видя и малоумието да е на алтернатора отзад (Mazda) и като скъсаш ремък няма да ви казвам.....Специално за твоята кола не мога да ти кажа ама по-добре да не я сваляш ако няма за какво Успех!Fiat Tipo DGT 1108cm3 Fire, VW Passat B3 1878cm3
Коментар
-
от питането за маслената помпа ,вече стана проблем ,общо взето сам си викнах дявола Днес ми изтече маслото ,някъде зад хидравлика ,между масления филтър и аз не знам вече къде .....Лошото е,че нямам идея изобщо къде да я карам ,1 майстор дойде ,уж щял да оправи проблема на място ама се отказа Най-вероятно ще е гарнитура на стойката на масления филтър .Като я запаля се чува едно фъскане на масло и тече право надолу ,но вече всичко е толкова в масло ,че не мога да преценя от къде е .Приемам всякакви съвети или ако няма такива ,поне споделих болката си .фиатче Браво 2.0
Коментар
-
Купуваш едно шише кореселин (май някак така се пишеше тая думичка) и миеш хубаво.Един пали а ти гледаш (сваляш каквото ти пречи) и ще си покаже.Сипваш да се поразкисне малко,бършеш хубаво,сипваш пак,пак бършеш и т.н. докато светне.После някой пали а ти гледаш откъде ще омасли веднага.При мен течеше около ремъците и те мятаха навсякъде масло (литър за 15км изхвърли) и аз така изхабих близо две шишета да избърша и да видя - ама видях и отстраних успешно (поне засега - 100км след ремонта няма масло.Все още ремъците и шайбите пускат по мъничко ама го бърша и намалява стабилно).Fiat Tipo DGT 1108cm3 Fire, VW Passat B3 1878cm3
Коментар
-
tomazo написа:от питането за маслената помпа ,вече стана проблем ,общо взето сам си викнах дявола Днес ми изтече маслото ,някъде зад хидравлика ,между масления филтър и аз не знам вече къде .....Лошото е,че нямам идея изобщо къде да я карам ,1 майстор дойде ,уж щял да оправи проблема на място ама се отказа Най-вероятно ще е гарнитура на стойката на масления филтър .Като я запаля се чува едно фъскане на масло и тече право надолу ,но вече всичко е толкова в масло ,че не мога да преценя от къде е .Приемам всякакви съвети или ако няма такива ,поне споделих болката си .TEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
UNO 1.0 FIRE
Коментар
-
Ами преди време колегата беше писал че иска да се добере до маслената помпа на Брава (или Браво беше не помня) защото му било интересно как се сваля и къде се намира.Отделно май беше казал че му омаслява по малко.Сега доколкото го разбрах вече му тече солидно от някъде там и затова пита по-подробно.Fiat Tipo DGT 1108cm3 Fire, VW Passat B3 1878cm3
Коментар
-
tomazo написа:Днес ми изтече маслото ,някъде зад хидравлика ,между масления филтър и аз не знам вече къде .....Лошото е,че нямам идея изобщо къде да я карам ,1 майстор дойде ,уж щял да оправи проблема на място ама се отказа Най-вероятно ще е гарнитура на стойката на масления филтър .Като я запаля се чува едно фъскане на масло и тече право надолу ,но вече всичко е толкова в масло ,че не мога да преценя от къде е .Приемам всякакви съвети или ако няма такива ,поне споделих болката си .Fiat Tipo DGT 1108cm3 Fire, VW Passat B3 1878cm3
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар