Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Е вече стана проблем !!

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Е вече стана проблем !!

    Някой знае ли принципа на свалянето и ! какво първо трябва да се свали ,последователност ,чалъми и др.такива дребни неща ??? От снимките не става ясно как да се добереш до нея .Колата е фиат браво хгт.
    фиатче Браво 2.0

    #2
    май никой няма идея .
    фиатче Браво 2.0

    Коментар


      #3
      tomazo написа:
      май никой няма идея .
      Въпросът tomazo е доста специфичен ... ти като гледам си стар член на форума и би трябвало да знаеш къде да се "целиш".Ами питай на л.с. Hit-ko...Христо и според мен ще ти отговори.Иначе да питам : "А бе пичове, колко тапи има в главата или блока на Фиат- едикой си и има ли тънкости при смяната им".Нали не мислиш,че тук все-някой член от иначе доста многолюдният форум монтира и демонтира маслена помпа на "фиатче браво 2.0"Успех все-пак в начинанието!
      SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4

      Коментар


        #4
        въпроса беше по-скоро теоретичен .нещо от сорта ,на картинките със смяната на дръжките .затова пуснах тази тема ,няма смисъл да занимавам и губя времето на специалисти за да утоля любопитството си нали ??все пак мерси за съвета
        фиатче Браво 2.0

        Коментар


          #5
          tomazo написа:
          въпроса беше по-скоро теоретичен .нещо от сорта ,на картинките със смяната на дръжките .затова пуснах тази тема ,няма смисъл да занимавам и губя времето на специалисти за да утоля любопитството си нали ??все пак мерси за съвета
          Ами ако питаш мен въпросът си е за специалисти!!!!Ако беше да монтираш/демонтираш дръжките на вратите или фар, стоп.. да.Ама маслена помпа, картер и подобни си е доста отговорна тема.Пък и винаги съм считал, че когато човек поства теми и дава мнение, трябва да носи някаква отговорност,било то и морална."Докторски" си е проблемът! Салют и дано въпросът да е само за любопитство.Апропо, имам из компютъра няколко PDF файла на руски... ремонтен каталог за Типо,Темпра.. предполагам,че и за въпросния автомобил няма да е по-различно.Дай e-mail тук или на лични да ти ги пратя.
          SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4

          Коментар


            #6
            темата си е съвесем сериозна ,и липсана на мнения потвърждават това .хубавото е ,че всеки гледа да помогне по възможно най-компетентен начин .В крайна сметка тест колата си е мойта нали В случая явно прибързах с въпроса преди да съм решил ,какво точно искам да питам
            фиатче Браво 2.0

            Коментар


              #7
              Ами по принцип мога да ти кажа ама не конкретно (в стремежа си да помогна не за да показвам колко много знам защото не е много пък преди време един колега ми се накара че само си дурдоря глупости без да кажа нещо конкретно).На Fire двигателите е отвън (отпред на коляновия вал) ама за да я свалиш пак се сваля картера (т.е. мамата си е ебало).Иначе на другите коли на които съм виждал (вероятно и при теб) е вътре в картера.В рядки случаи ми се е случвало да видя и малоумието да е на алтернатора отзад (Mazda) и като скъсаш ремък няма да ви казвам.....Специално за твоята кола не мога да ти кажа ама по-добре да не я сваляш ако няма за какво Успех!
              Fiat Tipo DGT 1108cm3 Fire, VW Passat B3 1878cm3

              Коментар


                #8
                от питането за маслената помпа ,вече стана проблем ,общо взето сам си викнах дявола Днес ми изтече маслото ,някъде зад хидравлика ,между масления филтър и аз не знам вече къде .....Лошото е,че нямам идея изобщо къде да я карам ,1 майстор дойде ,уж щял да оправи проблема на място ама се отказа Най-вероятно ще е гарнитура на стойката на масления филтър .Като я запаля се чува едно фъскане на масло и тече право надолу ,но вече всичко е толкова в масло ,че не мога да преценя от къде е .Приемам всякакви съвети или ако няма такива ,поне споделих болката си .
                фиатче Браво 2.0

                Коментар


                  #9
                  Купуваш едно шише кореселин (май някак така се пишеше тая думичка) и миеш хубаво.Един пали а ти гледаш (сваляш каквото ти пречи) и ще си покаже.Сипваш да се поразкисне малко,бършеш хубаво,сипваш пак,пак бършеш и т.н. докато светне.После някой пали а ти гледаш откъде ще омасли веднага.При мен течеше около ремъците и те мятаха навсякъде масло (литър за 15км изхвърли) и аз така изхабих близо две шишета да избърша и да видя - ама видях и отстраних успешно (поне засега - 100км след ремонта няма масло.Все още ремъците и шайбите пускат по мъничко ама го бърша и намалява стабилно).
                  Fiat Tipo DGT 1108cm3 Fire, VW Passat B3 1878cm3

                  Коментар


                    #10
                    tomazo написа:
                    от питането за маслената помпа ,вече стана проблем ,общо взето сам си викнах дявола Днес ми изтече маслото ,някъде зад хидравлика ,между масления филтър и аз не знам вече къде .....Лошото е,че нямам идея изобщо къде да я карам ,1 майстор дойде ,уж щял да оправи проблема на място ама се отказа Най-вероятно ще е гарнитура на стойката на масления филтър .Като я запаля се чува едно фъскане на масло и тече право надолу ,но вече всичко е толкова в масло ,че не мога да преценя от къде е .Приемам всякакви съвети или ако няма такива ,поне споделих болката си .
                    по вероятно е от гарнитурката на самия филтър но без да се види само гадаем
                    TEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
                    UNO 1.0 FIRE

                    Коментар


                      #11
                      лошото е ,че нищо не се вижда а за да се види ,трябва да се разкачат като начало ,хибравликата и алтернатора .НАй близо до колата в момента е сервиза на Д&Н и май утре ще я карам там ,пък ще видим.
                      фиатче Браво 2.0

                      Коментар


                        #12
                        може ли да попитам за какво става въпрос

                        Коментар


                          #13
                          Ами преди време колегата беше писал че иска да се добере до маслената помпа на Брава (или Браво беше не помня) защото му било интересно как се сваля и къде се намира.Отделно май беше казал че му омаслява по малко.Сега доколкото го разбрах вече му тече солидно от някъде там и затова пита по-подробно.
                          Fiat Tipo DGT 1108cm3 Fire, VW Passat B3 1878cm3

                          Коментар


                            #14
                            аха а къде е това там

                            Коментар


                              #15
                              tomazo написа:
                              Днес ми изтече маслото ,някъде зад хидравлика ,между масления филтър и аз не знам вече къде .....Лошото е,че нямам идея изобщо къде да я карам ,1 майстор дойде ,уж щял да оправи проблема на място ама се отказа Най-вероятно ще е гарнитура на стойката на масления филтър .Като я запаля се чува едно фъскане на масло и тече право надолу ,но вече всичко е толкова в масло ,че не мога да преценя от къде е .Приемам всякакви съвети или ако няма такива ,поне споделих болката си .
                              Оттам
                              Fiat Tipo DGT 1108cm3 Fire, VW Passat B3 1878cm3

                              Коментар

                              Working...
                              X