Може ли някои да каже как се отразява липсата на тръбата за топъл въздух към кутията на въздушния филтър.За четвърта зима карам Типото без нея, но съм се замислил по въпроса
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Топъл въздух към карборатора?
Collapse
X
-
Само за протокола, пише се карбуратор. Ако става въпрос за тръбата, която от пространството на изпускателния колектор подава въздух към въздушния филтър, то ще ти кажа горе-долу за какво е. Когато горивото се "пулверизира" в карбуратора, част от него се изпарява, като необходимата за това топлина за изпарение се отнема от средата, намираща се непосредствено до изходящия отвор за гориво. Поради охлаждането, влагата, която е във въздуха се отделя като конденз и може без проблем да замръзне. Става обледеняване на карбуратора. Тоя лед може да запуши изходящите отвори на бензина и да доведе до смущения в работата на двигателя. Най-много се обледяват отворите за празния ход за преходния режим и дроселната клапа. Именно това се цели с тая тръба, да се взима въздух с по-ниска влажност при ниски температури , като се ограничи възможността от образуване на лед, като също се завърта капака на филтъра към гърловината за топъл въздух. Макар че, опасност от обледеняване има дори при 10 градуса над нулата, защото при много ниски температури(примерно -10) влагата във въздуха може да е доста по-малка. Ти си направи извода дали си струва тая тръба да я има
-
здрасти,значи бях пуснал тема за центовката и разхода и когато беше много студено с повече аванс вървеше прилично и гореше малко,ама като се стопли и отиде по дяволите, за това си оправих топлия въздух , загрях колата и с разхлабено делко на проба та и грешката намерих къде е най добре, после закачих един стробоскоп и намерих...заводската центровкатипо 1.4 карбуратор вечеCNG(бившо)
хюндай акцент 1.5 CNG
киа каренс +метан
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар