Здравейте колеги, наскоро си купих Fiat Bravo 1.4/12v, много съм доволен от колата, но има един проблем, който дразни адцки много това е, че колата през дадени обороти има едно забиване на муцуната.Примерно на 2хил, 4хил, 6хил оборота забива предницата и така и пада мощността на колата.Това предполагам само с диагностика ще се намери.Другото, което ме притеснява е, че понякога загрява над средата, това нормално ли е за тези коли или просто термостата е за смяна ?Също така наскоро почна да ми капе здраво гарнитурата на капака на клапаните, смених я, но пак си капе яко дали тези коли криват капаците на клапаните?Или просто гарнитурата, която съм сложил е менте и да взема от хубав оторизиран магазин? Ако може да ме посъветвате за марка Друг по невеж въпрос е къде се намира горивния филтър на тази кола ? :P След 1-2 месеца мисля да и сложа газова уредба и искам да разбера този двигател годен ли е за такова нещо, най - много ме касае дали колекторите са пластмасови или алуминиевиПоствам снимка,че липсва един въздуховод, и искам да разбера за какво служи. Ограденото в червено е въпросния въздуховод Мерси предварително!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Малко проблеми с Fiat Bravo 1.4/12v
Collapse
X
-
Провери си буксите за двете степени на перката на радиатора дали не са станали на сол с времето. При мен тази за 1-ва степен се беше разпаднала. Намират се в лявата част отзад на радиатора като си застанал пред колата. А по въпроса с гарнитурата - без силикон няма да минеш. Три гарнитури смених, като накрая дори взех VIKTOR-REINZ и пак в долния ляв ръб течеше. Така че купуваш си течна гарнитура за картери VIKTOR REINZ, обезмасляваш гарнитурата на капака или взимаш нова. Сваляш капака и слагаш гарнитурата на него без да го монтираш още и пълниш канала на гарнитурата с течната гарнитура. Слагаш капака върху главата почти веднага без да му стягаш болтовете още. След 5-10мин притягаш.Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)
-
това с забиването на муцуна може да е от тпс,ламбда сонда,запушени гърнета,лош бензин,запушен горивен филтър, и др. по добре първо закачи я на компютър,това със загряването в градски условия лятото и на мен ми надхвърляше средата с около 2 мм стрелката но това не е проблем ако не отива почти до червената зона,ако можеш снимай стрелката когато загрее,относно гарнитурата за капака няма да намериш хубава слагал съм различни и пак си текът,накрая изпилих с около 2 мм крачетата на капака и сега е добре.горивния филтър е до задната гума като вдигнеш колата на крик от страната на резервоара точно до крика има пластмасов капак сваляш го и ще видиш филтъра,само че преди да свалиш филтъра отвори капачката на резервоара за всеки случей ако има налягане да изпусне защото е много гадно да се изкъпеш с бензин :Dотносно газовата слагай смело това е най лесния двигател за монтиране на газова,колекторите са ти алуминиеви успехFiat brava 1.4/12v mart 97(бензин-газ)
Коментар
-
dimizano написа:Да може да сложи газова уредба ама като почне да трупа грешки няма оправия поне за тия двигатели.Аз поставих и на бензин все не работи. :DEx: Alfa Romeo 156 1.8ТS
Ex: Fiat Bravo 1.4 12V 80 к.с.
Коментар
-
KRASI CVETKOV написа:това с забиването на муцуна може да е от тпс,ламбда сонда,запушени гърнета,лош бензин,запушен горивен филтър, и др. по добре първо закачи я на компютър,това със загряването в градски условия лятото и на мен ми надхвърляше средата с около 2 мм стрелката но това не е проблем ако не отива почти до червената зона,ако можеш снимай стрелката когато загрее,относно гарнитурата за капака няма да намериш хубава слагал съм различни и пак си текът,накрая изпилих с около 2 мм крачетата на капака и сега е добре.горивния филтър е до задната гума като вдигнеш колата на крик от страната на резервоара точно до крика има пластмасов капак сваляш го и ще видиш филтъра,само че преди да свалиш филтъра отвори капачката на резервоара за всеки случей ако има налягане да изпусне защото е много гадно да се изкъпеш с бензин :Dотносно газовата слагай смело това е най лесния двигател за монтиране на газова,колекторите са ти алуминиеви успех
Коментар
-
прочети това http://www.fiatforum.com/bravo-brava...meter-tps.html и това http://www.fiatforum.com/bravo-brava...on-sensor.html за тпс сензора а за вала колата пак губи мощност,не работи равномерно двигателя ,разхода се вдига,свали капака на клапаните и погледни "пипни" гърбиците на вала ако има ръб макар и милиметър значи лоша работаFiat brava 1.4/12v mart 97(бензин-газ)
Коментар
-
bobi_bravo написа:dimizano написа:Да може да сложи газова уредба ама като почне да трупа грешки няма оправия поне за тия двигатели.Аз поставих и на бензин все не работи. :DFiat brava 1.4/12v mart 97(бензин-газ)
Коментар
-
KRASI CVETKOV написа:bobi_bravo написа:dimizano написа:Да може да сложи газова уредба ама като почне да трупа грешки няма оправия поне за тия двигатели.Аз поставих и на бензин все не работи. :DEx: Alfa Romeo 156 1.8ТS
Ex: Fiat Bravo 1.4 12V 80 к.с.
Коментар
-
dimizano написа:На мен ми разкачиха някакво кабелче от компютъра като огася двигателя и компютара се рестартирва и чисти грешките но не ми монтира никакво реле.По този начин компютъра работи когато е на бензин в авариен режим но мен не ме бърка защото я карам на газ и само я паля на бензин. :DEx: Alfa Romeo 156 1.8ТS
Ex: Fiat Bravo 1.4 12V 80 к.с.
Коментар
-
bobi_bravo написа:KRASI CVETKOV написа:bobi_bravo написа:dimizano написа:Да може да сложи газова уредба ама като почне да трупа грешки няма оправия поне за тия двигатели.Аз поставих и на бензин все не работи. :D
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар