Дойде и този момент и утре ще я разглабям,и ако някои го е сменял,да сподели някоя и друга хватка,за което ще съм му благодарен много и ще почерпя разбира се!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Смяна съединител на Браво 1.6 16V- съвети ?!
Collapse
X
-
Най-гадното е да не се сблъскаш с колата. Големи цицини излизат. Значи. Чети внимателно. Първо изтрезняваш. Като гледаш колата да си седи на мястото поне! Точиш маслото от скоростите. После развиваш гайките на полуоските. Полоуоските на земята. Жила, щанги, букси - ясни са! Тънкостта е да се отвие шпилката от скоростите (а не само гайката), която се пада отзад, долу. Другата тънкост е да се демонтира от кутията механизма за превключване на скоростите от самата кутия. И да си трезвен до края на операцията. Действай!
Коментар
-
///// написа:Най-гадното е да не се сблъскаш с колата. Големи цицини излизат. Значи. Чети внимателно. Първо изтрезняваш. Като гледаш колата да си седи на мястото поне! Точиш маслото от скоростите. После развиваш гайките на полуоските. Полоуоските на земята. Жила, щанги, букси - ясни са! Тънкостта е да се отвие шпилката от скоростите (а не само гайката), която се пада отзад, долу. Другата тънкост е да се демонтира от кутията механизма за превключване на скоростите от самата кутия. И да си трезвен до края на операцията. Действай!Фиат Браво 1.6 16V на Метан 103 понита...
Коментар
-
Фиати за съединители и фиатаджийски срещи ми дай на мен! Пропуснах да кажа - да иэвадиш лоста от оста на вилката, която е за съединителя. Има един зегер. Махаш го със зегерклещи и напръскваш шлиците с WD40, щото по всяка вероятност са ръждясали. Няма начин после да объркаш положението на лоста, защото единия шлиц е двоен. Ако не излиза лоста на ръка - подлагаш под него отверка и напъваш нагоре, като в същото време почукваш оста надолу.
Коментар
-
Тая шпилка е малко особена. От единия край резбата е нормална, а от другия е недонарязана ( в смисъл - има си посока и откъм недонарязаната резба не се завивва нормално гайка) и затова трудно се отвива от кутията, за да осигурява достатъчно триене. Аз я отвивам с тръбопроводния ключ. Иначе демонтажа..., еле пък монтажа на скоростите си е жив секс с акули, без да се отвие. Аз имам такава флашка - М12х1,25 и донарязвам резбата и тогава се завива наръка в кутията.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар