Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Датчик за вода в горивото на JTD 100

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Оги, сигурно там влиза сигнала в ЕКУ-то, но както и да е. Щом има букса, значи има и кабел на тоя пин. Сега и датчик трябва да търся. :D

    Коментар


      #17
      Eто:нищо, че пише Стило115, в аутодата за жтд100 е объркан пиноута, там ЕКУто е дадено с 5 букси, а реално е с 2.
      F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

      Коментар


        #18
        naskobg написа:
        Оги, сигурно там влиза сигнала в ЕКУ-то, но както и да е. Щом има букса, значи има и кабел на тоя пин. Сега и датчик трябва да търся. :D
        А ако към ЕКУто го няма ? Или и там ще пускаме кабел ?
        F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

        Коментар


          #19
          На голямата букса на таблото - кабелът за датчика излиза от краче 5. Вижда се и горе на картинката. Не разбирам защо трябва да има кабел към ЕКУ? За схемата - имах предвид схема, на която се вижда къде точно отива кабела от ЕКУ-105, а не описание на изходите на буксата. Сещам се за няколко примера при Браво и Мареа, в които кабели с едно и също описание отиват на различни места. Нищо чудно и в Стило 115 и Браво 100 да има такива разлики. В описанието на буксите на ЖТД 100 - срещу пин 105 пише "НЕ Е СВЪРЗАН". Може да го видите на страница 88 от четвърта част. Според мен разликата в Стило и Браво е в това, че сигналният кабел в единия случай отива в ЕКУ, а в другия - в таблото на колата. Предсказвам ви, че няма да намерите нищо на 105-то краче, но датчикът ще работи, ако се свърже и се напълни филтъра с вода, ще светне лампата долу вдясно до тази за колана, която светва при Мареите.

          Коментар

          Working...
          X