Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем при студен двигател

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем при студен двигател

    Здравейте колеги .Имам въпрос. FIAT BRAVA 1.6/16 V - На какво се дължи При палене студен двигател - пали и изгасва не може да задържи оборотите от начало.След като загрее пали нормално и не изгасва.Прави го само на студен двигател.През лятото палеше нормално .Автомобила има и Газов инжекцион на BIGAS. Смених свещите NGK не е от тях , може ли да е от кабелите.Благодаря предварително, ако някой е имал такъв проблем моля да сподели.

    #2
    На мен ми звучи като на запушени дюзи,от колко време караш на газ?
    Peugeot 307 2.0i ГИ
    ex: Fiat Brava 1.6 16V 90hp

    Коментар


      #3
      На газ или на бензин палиш когато е студена ?

      Коментар


        #4
        кола

        аз имам подобен проблем и се оказа кабели дори от едни ме беше хванал ток но при теб има и други татчици като датчик на вала може да направиш диагностика точно като не пали -иначе през другото време няма файда е двали да е от дюзи
        КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
        Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
        http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

        Коментар


          #5
          и аз имам същия проблем от известно време само при студен двигател брава 1.6 16v въртя и вече имам чуството че е запалил мотора но като пусна ключа и гасне неможе да качи обороти имам чуството че се чуди дали да изгасне дали да запали и така я пробвам няколко пъти 3-4 докато запали,ако запаля и дори 1 минутка да поработи след това няма проблем.Казаха ми че може така студена компютъра да не прави добра смес да запали,или ижекцията да не може добре да впръска,или пък дюзите.За разлика от колегата обаче мойта е само на бензин нямам газово.Бихте ли ми казали като на колегата ли е проблема нещо и какви мерки да взема.Казаха ми да я кача на компютър там ще си покаже и ако може да ми кажете къде мога в София да направя това нещо защотот по принцип не съм от София и нямам връзки с автосервизи и на каква цена долу горе а също така като качество на сервиза

          Коментар


            #6
            jordan85 написа:
            На мен ми звучи като на запушени дюзи,от колко време караш на газ?
            +1
            Bravo 1.6 16v 97г. + АГУ

            Коментар


              #7
              ами ламбда сондата, като тръгне да си ходи и прави такива проблеми, особенно като има и газова!осезаемо като е студено
              ...хладилник, карам хладилник...

              Коментар


                #8
                Ламбда сондата работи на около 300 градуса и има реотан който я загрява. При първо палене на студен двигател още не е загряла и компютърът не отчита сигнала от нея. За да загрее и влезе в режим трябват минута -две. Това важи ако палиш колата на бензин. Ако палиш на газ ламбда сондата въобще не се взема предвид защото може да отчита само за бензин. Освен ако не си си сложил втора сонда за газ или някаква комбинирана - за газ и бензин.
                Bravo 1.6 / 16

                Коментар


                  #9
                  Riki888 написа:
                  Ламбда сондата работи на около 300 градуса и има реотан който я загрява. При първо палене на студен двигател още не е загряла и компютърът не отчита сигнала от нея. За да загрее и влезе в режим трябват минута -две. Това важи ако палиш колата на бензин. Ако палиш на газ ламбда сондата въобще не се взема предвид защото може да отчита само за бензин. Освен ако не си си сложил втора сонда за газ или някаква комбинирана - за газ и бензин.
                  Ламбдата си отчита и при работа на газ. Тя измерва количеството на кислород в изгорелите газове, независимо от горивото. Изпозлва се при обикновенна газова с ламбда контрол и при газов инжекцион, който на практика следи работата на бензивото ECU. Що се отнася до проблема на колегата - бих проверил датчик за температурата, налягане на бензина в рейката и накрая почистване на дюзите. Една хубава диагностика при правилен човек, ще спести време и пари.
                  Fiat Marea 1.8 16V ELX

                  Коментар


                    #10
                    tedynaidenov написа:
                    Една хубава диагностика при правилен човек, ще спести време и пари.
                    Здравейте колеги, имам го абсолютно същия проблем - сутрин паля на 4 -тия или 5-тия път Мареята като при евентуалното заплаване оборотите са на 50-100 като двигателя се чуди дали да изгасне или не. УЖАСНО Е!!! След като загрее, няма проблем, но докато не е загряла тръгна ли на бензин почва да забива муцуната т.е. да гасне по пътя, особено като тръгвам от кръстовища. Превключа ли на газ(с обикновенно газово) проблемът изчезва, тоест на ГАЗ си върви чудесно. Бях налял скоро добавка за почистване на дюзите и карах доста на бензин. Обаче оправия НЯМА !!!Та, къде в София да отида на "диагностика при правилен човек" ???
                    Фиат Мареа - седан, 1.8 16V бензин, 97г., 113 к.с.(83KW)

                    Коментар


                      #11
                      Re: Проблем при студен двигател

                      isabgcc написа:
                      Здравейте колеги .Имам въпрос. FIAT BRAVA 1.6/16 V - На какво се дължи При палене студен двигател - пали и изгасва не може да задържи оборотите от начало.След като загрее пали нормално и не изгасва.Прави го само на студен двигател.През лятото палеше нормално .Автомобила има и Газов инжекцион на BIGAS. Смених свещите NGK не е от тях , може ли да е от кабелите.Благодаря предварително, ако някой е имал такъв проблем моля да сподели.
                      В повечето случаи този проблем се дължи на бензиновата помпа, защото с тези газови уредби човек си мисли че няма нужда от много бензин и се кара с малко, съответно помпата засмуква и въздух, което всъшност е работа на по високи обороти и на "сухо" на самите запечатки които правят налягането, те се износват и налягането в бензиновата рейка пада.... За да се потвърди проблема, ако е такъв - палите сутрин и без да оставяте колата да загрее тръгвате и давате хубаво газ на 1-ва и 2-ра, ако в началото преди да поеме "забива муцуната" (чуди се дали да дигне обороти или да огасне) то проблема е потвърден - Ниско налягане в бензиновата рейка Конкретно в моя случаи проблема се реши с регулиране на налягането (темпрата е с механичен бензинов регулатор) и каране постоянно с над 20л. бензин.Браво/брава/мареа/купе са с автоматични бензинови регулатори които не подлежат на настройка!
                      Peugeot 406, 2000 HDi 90
                      ex. Peugeot 106 1,5 D
                      ex. Ritmo 70 138B2.000
                      ex. Tempra 2.0 159A6.046
                      Плийз, юз кирилик алфабет! Иф ю нот булгариан, но проблем юзинг shlockаvitsa. Бест регардс!

                      Коментар


                        #12
                        Re: Проблем при студен двигател

                        Backo написа:
                        isabgcc написа:
                        Здравейте колеги .Имам въпрос. FIAT BRAVA 1.6/16 V - На какво се дължи При палене студен двигател - пали и изгасва не може да задържи оборотите от начало.След като загрее пали нормално и не изгасва.Прави го само на студен двигател.През лятото палеше нормално .Автомобила има и Газов инжекцион на BIGAS. Смених свещите NGK не е от тях , може ли да е от кабелите.Благодаря предварително, ако някой е имал такъв проблем моля да сподели.
                        В повечето случаи този проблем се дължи на бензиновата помпа, защото с тези газови уредби човек си мисли че няма нужда от много бензин и се кара с малко, съответно помпата засмуква и въздух, което всъшност е работа на по високи обороти и на "сухо" на самите запечатки които правят налягането, те се износват и налягането в бензиновата рейка пада.... За да се потвърди проблема, ако е такъв - палите сутрин и без да оставяте колата да загрее тръгвате и давате хубаво газ на 1-ва и 2-ра, ако в началото преди да поеме "забива муцуната" (чуди се дали да дигне обороти или да огасне) то проблема е потвърден - Ниско налягане в бензиновата рейка Конкретно в моя случаи проблема се реши с регулиране на налягането (темпрата е с механичен бензинов регулатор) и каране постоянно с над 20л. бензин.Браво/брава/мареа/купе са с автоматични бензинови регулатори които не подлежат на настройка!
                        Момент, аз съм с Мареа и искаш да кажеш, че трябва да си сипя едно порядъчно количество бензин, примерно поне малко под половината и да пробвам така. Иначе верно, че сега ми е малко над момента в който да светва лампата за малко гориво в резорвара, обаче при разни налони ми е светвала. Последният път бях сложил доста порядъчно количество бензин + добавка за почистване на дюзите и карах така с него. Останах с впечатление, че се беше минимизирал проблема като че ли. Но сега като ми е намалял бензина в резервоара проблемът е нетърпим. Честно казано не съм убеден, че е от липсата на достатъчно бензин, ама кой знае, ще трябва да сложа бензин за да го проверя твърдението. И после ще се ходи на диагностика така или иначе. Къде мога да отида тука в София? Кви пари струва диагностиката и какво ще диагностират? Как да разбера, че не ме мамят и че ми правят читава диагностика?
                        Фиат Мареа - седан, 1.8 16V бензин, 97г., 113 к.с.(83KW)

                        Коментар


                          #13
                          По-правилно е всички с този проблем да си разкачат акумулатора за една вечер. На сутринта да го закачат и да карат 1 ден на бензин.След това да кажат какво е положението на другата сутрин като палят. В 99% от случаите тези неща се дължат на адаптация при работа на газ. Разбира се въпреки че не пали няма да има грешка в компа. Пробвайте преди да ходите да си давате парите. Поне е безплатно
                          Honda Accord 1.8 115к.с. 96г.
                          Honda Civic 1.5 90к.с. 93г.
                          FIAT Marea 115 '99 1.8 113hP 182.A2.000
                          Powered by Total & Fobos LPG

                          Коментар


                            #14
                            Забравих да пиша...ВАСКО, проблемът с поемането сутрин не е толкова елементарен. При темпрата може и да е така но при по-новите не е. Като купих фиат-а и сложих газ имаше същите симптоми. Майсторите блажено и надменно казаха....от бензинова помпа...смених я, но не се оправи. После всички други пак казваха бензинова помпа, а като кажех че е сменена...отговора беше регулатор на налягането....после станаха инжектори....после и ламбда сонда...после на едно място ми заразправяха, че компа се е сдухал.....Добре че се регнах във форума и един колега ме посъветва да си откача акумулатора. (ДА Е ЖИВ И ЗДРАВ). След откачането и регулатора се оправи и дюзите се изчистиаха...разбира се до следващите 2-3 дни на газ. Но поне знех къде е проблема и след настройка се минимизара поне. През годините не съм виждал фиат без проблем на бензин, ако има газ. Малко са газаджиите които могат да настройват тези коли
                            Honda Accord 1.8 115к.с. 96г.
                            Honda Civic 1.5 90к.с. 93г.
                            FIAT Marea 115 '99 1.8 113hP 182.A2.000
                            Powered by Total & Fobos LPG

                            Коментар


                              #15
                              Колеги, някой от Вас пробвал ли е да си направи диагностика на датчика за температура на входящия въздух на въздушния колектор.

                              Коментар

                              Working...
                              X